Lüks İtalyan markası Versace moda tutkunları için önemli bir yol göstericisi. Versace markası lüks moda tasarım ürünleri ile her daim popüler bir noktada yer alıyor. Versace sahibi kimdir, nasıl okunur ve ne zaman kurulmuştur? Kurulma hikayesi nedir? Detaylıca göz atalım.
Lüks İtalyan markası Versace ya da şirket ismi ile Gianni Versace S.p.A; Gianni Versace tarafından İtalya Milano üzerinde 1978 senesinde kurulan lüks bir butik mağazasıdır. Bugün itibariyle dünya üzerinde mağazalar zinciri oluşturan ve parfümden saate kadar hemen her türlü lüks aksesuar dizayn ederek üretime geçmiştir. Versace lüks moda üretimleri ile geçmişten günümüzde zengin ve elit kesimin bir sembolü halini almıştır. Moda dünyasında bir sembol haline gelen Versace markası, ürünleri ve tasarımları ile pek çok uygun fiyatlı markanın muadil üretimler yapmasına sebep olmuştur. Moda dünyasına ilham olan tasarımlar ortaya koyan Versace, şık tasarımları ile bugün aktif faaliyet gösteren markalar arasında yer buluyor. Lüks İtalyan markası Versace, sektörde en sık rağbet gören markalar arasında bulunmayı başarıyor. Versace bu özellikleri ile moda dünyasında lider şirketler arasında rekabet gösteriyor.
Lüks İtalyan markası Versace ya da şirket ismi ile Gianni Versace S.p.A; Gianni Versace tarafından İtalya Milano üzerinde 1978 senesinde kurulan lüks bir butik mağazasıdır. Bugün itibariyle dünya üzerinde mağazalar zinciri oluşturan ve parfümden saate kadar hemen her türlü lüks aksesuar dizayn ederek üretime geçmiştir. Versace lüks moda üretimleri ile geçmişten günümüzde zengin ve elit kesimin bir sembolü halini almıştır. Moda dünyasında bir sembol haline gelen Versace markası, ürünleri ve tasarımları ile pek çok uygun fiyatlı markanın muadil üretimler yapmasına sebep olmuştur. Moda dünyasına ilham olan tasarımlar ortaya koyan Versace, şık tasarımları ile bugün aktif faaliyet gösteren markalar arasında yer buluyor. Lüks İtalyan markası Versace, sektörde en sık rağbet gören markalar arasında bulunmayı başarıyor. Versace bu özellikleri ile moda dünyasında lider şirketler arasında rekabet gösteriyor.