0800'lu hatlar, 0800'lu hatlar ucretlimi, 0800'lu hatlar ucretsiz mi, 0800 nerenin, 0800 telekom, 0800'lu hatlar nedir, 08005000606 Bu Numara Kimin, 08005000606 niye arar
Son gunlerde 0800 500 06 06 numarasından aramalar gelmeye başladı Bu numara Turk Telekomun Telesekreter numarasıdır Boyle bir hizmete abone olmasanız bile otomatik olarak abone yapılıyorsunuz Ev telefonunuz 5 kere calıncaya kadar acılmazsa 5 calmanın ardından otomatik olarak telesektere bağlanıyor ve arayan kişi mesaj bırakıyor Sonrasında telesekreter servisi bu mesajı size iletmek icin belirli aralıklarla telefonu arıyor
Bu ozelliği iptal etmek icin yapmanız gereken; #21# tuşlayıp arama tuşuna basmanız yeterli Fakat yukarıdaki işlemi yaptığınız halde bile iptal olmayabilir Bu sorun ile muşteri hizmetlerini ararsanız size 121 arıza servisini arayıp bu ozelliğin iptal edilememesi ile ilgili arıza kaydı bırakmanız soylenecektir
Not: Bu ucretsiz sağlanan bir hizmettir Mesaj kutunuz maksimum 10 sesli mesaj alır Kutunuz dolduğunda eski mesajlar yenileri geldikce silinir
Kullanım
Herhangi bir yonlendirmesi olmayan tum bireysel PSTN abonelerinin telefonları cevapsız cağrılar (5 kez calıp acılmadığında) icin ucretsiz olarak Telesekreter servisine yonlendirilmektedir Telesekreter servisini kullanmak istemeyen muşteriler telefonlarında #22# tuşlamasını yaparak kolaylıkla servisi iptal edebilirler Servisi iptal eden muşteriler icin tekrar otomatik yonlendirme yapılmayacaktır Yonlendirme başladıktan sonra, Turk Telekom ’a ait TT Sesli Mesaj sistemi devreye girecek ve arayanın size mesaj bırakmasını sağlayacaktır Mesaj kutunuza mesaj bırakıldıktan sonra sistem tarafından belirli periyotlarda bu servis icin ilişkilendirdiğiniz sabit telefonunuz aranarak bırakılan sesli mesajlar icin bilgilendirilebileceğiniz gibi, siz de 0 800 500 06 06 numaralı Sesli Mesaj Merkezi ’ni ucretsiz arayarak, şifrenizi girdikten sonra mesajlarınıza ulaşabilirsiniz Şifre standart olarak 1234 şeklinde belirlenmiştir 0800 500 06 06 aranarak Kişisel Ayarlar menusunden şifre değiştirilebilir
Standart Mesaj Kutusu Ozellikleri:
Mesaj kutusu başına kapasite 5 dakikadır
Mesaj başına maksimum sure limiti 1 dakikadır
Mesajlar dinlendikten sonra silinmektedir
Dinlenmemiş mesajların saklanma suresi 3 gundur
Mesaj bırakılan kişi, mesaj bırakıldıktan sonra 5dakikadan başlayarak 1 saat ara ile maksimum 5 kez bilgilendirme icin Telesekreter tarafından aranacaktır
21:0010:00 saatleri arasında kesinlikle muşteriye bilgilendirme icin arama yapılmayacaktır
Telesekreter şifresi 1234 şeklinde belirlenmiştir 08005000606 Kişisel Ayarlar menusunden şifre değiştirilebilir
Standart Mesaj Kutusu Mesaj Kapasitesi;
Her sabit hat kullanıcısının mesaj kutusu kapasitesi, her mesajın ortalama 30 sn olması durumunda 10 mesaj ile sınırlıdır 10′dan fazla mesaj aldığınızda mesajlarınız en eskiden başlayarak silinir
Dinlenmemiş mesajlarınız, sistem tarafından size tanımlanmış olan mesaj kapasitesi dolana kadar ve mesaj kutunuz da iptal edilmediği surece saklanır
Standart Mesaj Kutusu aktive edildikten sonra şayet 10 gun suresi icerisinde hicbir işlem yapılmazsa, tahsis edilen mesaj kutusu sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir Bu işlemin gercekleştirilmesi durumunda mesaj kutusuna ilişkin tum kayıtlar da silinir
Yonlendirmeyi Nasıl Yapabilirim?
Telefonunuzda yonlendirme yapmak icin, istediğiniz yonlendirmeye ait kodlamayı tuşlayınız
Meşgulde cağrı yonlendirme icin sabit telefonunuzda;
*60*0800 500 0606# tuşlayınız
Acıklama:
Sadece telefonunuz meşgul iken gelen cağrılarınız Sesli Mesaj Kutusuna yonlendirilir
Cevapsızda cağrı yonlendirme icin sabit telefonunuzda;
*22*0800 500 0606# tuşlayınız
Acıklama:
Telefonunuz 5 kez caldıktan sonra cevap verilmediği takdirde gelen cağrılarınız Sesli Mesaj Kutusuna yonlendirilir
Her durumda cağrı yonlendirme icin sabit telefonunuzda;
*21*0800 500 0606# tuşlayınız
Acıklama:
Telefonunuz hic calmaz ve gelen cağrıların tumu direkt olarak Sesli Mesaj Kutusuna yonlendirilir
Yonlendirmeleri Nasıl İptal Edebilirim?
Meşgulde cağrı yonlendirmenin iptali icin #60#, cevapsızda cağrı yonlendirmenin iptali icin #22#, her durumda cağrı yonlendirmenin iptali icin ise; #21# tuşlanmalıdır
Ekstra Mesaj Kutusu:
Standart Mesaj Kutusu gibi, sabit telefonunuz meşgulken ya da telefona cevap veremediğinizde, size bırakılan mesajları daha sonra dinlemenizi sağlar Ayrıca Ekstra Mesaj Kutusu ile mesajlarınızı saklayabilir, mesaj gonderebilir, kendi karşılama mesajınızı oluşturabilir, geri arama ve kişisel hatırlatma hizmetlerinden yararlanabilirsiniz İsterseniz mesaj kutunuzda yer alan mesajlarınızdan eposta ya da SMS yoluyla da haberdar olabilirsiniz
Kişisel Hatırlatma Servisi
Uyandırılma veya bir olayın hatırlatılması (toplantı vb)gibi değişik sebeplerden dolayı istenilen bir zamanda sistemin sizi araması ile bir cağrı almanızı sağlayan Kişisel Hatırlatma servisimizden faydalanabilirsiniz
Geri Arama Servisi
Size bırakılan bir mesajı dinledikten sonra ya da dinlemeden, sistemde kurulan bağlantı uzerinden mesaj gonderenin telefon numarasına gore geri arama yapabilirsiniz
Standart Mesaj Kutusuna gore ayrıcalıklarla dolu olan bu hizmetimizden faydalanabilmek icin Turk Telekom ’a başvurmanız gerekmektedir
Nasıl calışır?
Başvuru yaptıktan sonra, size tahsis edilen ozel posta kutusu, sabit telefon numaranızla ilişkilendirilir İlişkilendirilen sabit telefonunuzu 0800 500 10 10′a yonlendirmeniz sonrasında sistemde tanımlı sabit telefonunuza gelen cağrılara Turk Telekom ’a ait TT Sesli Mesaj sistemi cevap verecek ve arayanın size mesaj bırakmasını sağlayacaktır Sizi arayan kişinin mesaj bırakması sonrasında ise, sistem tarafından belirli periyotlarda sistemde tanımlı olan sabit telefon numaranız aranarak saklanan sesli mesajlar icin bilgilendirilebileceğiniz gibi siz de 0 800 500 10 10 numaralı Sesli Mesaj Merkezi ’ni arayarak mesajlarınızı dinleyebilir ve yonetebilirsiniz
Kendi karşılama mesajımı yaratabilir miyim?
Sizi arayan kişi, Turk Telekom ’un oluşturduğu standart bir mesajla karşılanabileceği gibi, sizin oluşturacağınız ozel bir mesajla da karşılanabilir
Ekstra Mesaj Kutusu ’nun ceşitleri nelerdir?
Bireysel Mesaj Kutusu
Standart olarak 2MB ’lık (yaklaşık 30 sn ’lik 17 mesaj) alan tahsis edilir İstenmesi halinde kapasite artırımına gidilebilir Mesaj kutularının kapasitelerine gore aylık sabit ucret alınır
Profesyonel Mesaj Kutusu
Standart olarak 10MB ’lık (yaklaşık 30 sn ’lik 85 mesaj) alan tahsis edilir İstenmesi halinde kapasite artırımına gidilebilir Mesaj kutularının kapasitelerine gore aylık sabit ucret alınır Muşterinin istemesi halinde en fazla 20 alt mesaj kutusu olacak şekilde alt mesaj kutuları tahsis edilebilir
Yonlendirmeyi Nasıl Yapabilirim?
Sabit telefonunuzun yonlendirmesi Standart Mesaj Kutusunda olduğu gibi yapılır Ancak yonlendirme numarası 0800 500 10 10′dur
Yonlendirmeleri Nasıl İptal Edebilirim?
Standart Mesaj Kutusunda olduğu gibi yapılır
Her telefon icin yukarıda belirtilen mesaj kutusu tiplerinden yalnızca birini (Bireysel, Profesyonel), ve ilgili mesaj tipine ait kapasitelerden de yalnızca birini secebilirsiniz
Ayrıca, mesaj kutusu tipi ve kapasite secimlerinizde istediğiniz zaman değişiklik talebinde bulunabilirsiniz Yeni tercihleriniz bir sonraki fatura doneminde gecerli olacaktır
Ekstra Mesaj Kutusu (alt hizmetleri de dahil) kişisel ayarlar ve şifrelerine ilişkin her turlu değişikliği wwwbmturktelekomcomtr adresinden yapabilirsiniz
Son gunlerde 0800 500 06 06 numarasından aramalar gelmeye başladı Bu numara Turk Telekomun Telesekreter numarasıdır Boyle bir hizmete abone olmasanız bile otomatik olarak abone yapılıyorsunuz Ev telefonunuz 5 kere calıncaya kadar acılmazsa 5 calmanın ardından otomatik olarak telesektere bağlanıyor ve arayan kişi mesaj bırakıyor Sonrasında telesekreter servisi bu mesajı size iletmek icin belirli aralıklarla telefonu arıyor
Bu ozelliği iptal etmek icin yapmanız gereken; #21# tuşlayıp arama tuşuna basmanız yeterli Fakat yukarıdaki işlemi yaptığınız halde bile iptal olmayabilir Bu sorun ile muşteri hizmetlerini ararsanız size 121 arıza servisini arayıp bu ozelliğin iptal edilememesi ile ilgili arıza kaydı bırakmanız soylenecektir
Not: Bu ucretsiz sağlanan bir hizmettir Mesaj kutunuz maksimum 10 sesli mesaj alır Kutunuz dolduğunda eski mesajlar yenileri geldikce silinir
Kullanım
Herhangi bir yonlendirmesi olmayan tum bireysel PSTN abonelerinin telefonları cevapsız cağrılar (5 kez calıp acılmadığında) icin ucretsiz olarak Telesekreter servisine yonlendirilmektedir Telesekreter servisini kullanmak istemeyen muşteriler telefonlarında #22# tuşlamasını yaparak kolaylıkla servisi iptal edebilirler Servisi iptal eden muşteriler icin tekrar otomatik yonlendirme yapılmayacaktır Yonlendirme başladıktan sonra, Turk Telekom ’a ait TT Sesli Mesaj sistemi devreye girecek ve arayanın size mesaj bırakmasını sağlayacaktır Mesaj kutunuza mesaj bırakıldıktan sonra sistem tarafından belirli periyotlarda bu servis icin ilişkilendirdiğiniz sabit telefonunuz aranarak bırakılan sesli mesajlar icin bilgilendirilebileceğiniz gibi, siz de 0 800 500 06 06 numaralı Sesli Mesaj Merkezi ’ni ucretsiz arayarak, şifrenizi girdikten sonra mesajlarınıza ulaşabilirsiniz Şifre standart olarak 1234 şeklinde belirlenmiştir 0800 500 06 06 aranarak Kişisel Ayarlar menusunden şifre değiştirilebilir
Standart Mesaj Kutusu Ozellikleri:
Mesaj kutusu başına kapasite 5 dakikadır
Mesaj başına maksimum sure limiti 1 dakikadır
Mesajlar dinlendikten sonra silinmektedir
Dinlenmemiş mesajların saklanma suresi 3 gundur
Mesaj bırakılan kişi, mesaj bırakıldıktan sonra 5dakikadan başlayarak 1 saat ara ile maksimum 5 kez bilgilendirme icin Telesekreter tarafından aranacaktır
21:0010:00 saatleri arasında kesinlikle muşteriye bilgilendirme icin arama yapılmayacaktır
Telesekreter şifresi 1234 şeklinde belirlenmiştir 08005000606 Kişisel Ayarlar menusunden şifre değiştirilebilir
Standart Mesaj Kutusu Mesaj Kapasitesi;
Her sabit hat kullanıcısının mesaj kutusu kapasitesi, her mesajın ortalama 30 sn olması durumunda 10 mesaj ile sınırlıdır 10′dan fazla mesaj aldığınızda mesajlarınız en eskiden başlayarak silinir
Dinlenmemiş mesajlarınız, sistem tarafından size tanımlanmış olan mesaj kapasitesi dolana kadar ve mesaj kutunuz da iptal edilmediği surece saklanır
Standart Mesaj Kutusu aktive edildikten sonra şayet 10 gun suresi icerisinde hicbir işlem yapılmazsa, tahsis edilen mesaj kutusu sistem tarafından otomatik olarak iptal edilecektir Bu işlemin gercekleştirilmesi durumunda mesaj kutusuna ilişkin tum kayıtlar da silinir
Yonlendirmeyi Nasıl Yapabilirim?
Telefonunuzda yonlendirme yapmak icin, istediğiniz yonlendirmeye ait kodlamayı tuşlayınız
Meşgulde cağrı yonlendirme icin sabit telefonunuzda;
*60*0800 500 0606# tuşlayınız
Acıklama:
Sadece telefonunuz meşgul iken gelen cağrılarınız Sesli Mesaj Kutusuna yonlendirilir
Cevapsızda cağrı yonlendirme icin sabit telefonunuzda;
*22*0800 500 0606# tuşlayınız
Acıklama:
Telefonunuz 5 kez caldıktan sonra cevap verilmediği takdirde gelen cağrılarınız Sesli Mesaj Kutusuna yonlendirilir
Her durumda cağrı yonlendirme icin sabit telefonunuzda;
*21*0800 500 0606# tuşlayınız
Acıklama:
Telefonunuz hic calmaz ve gelen cağrıların tumu direkt olarak Sesli Mesaj Kutusuna yonlendirilir
Yonlendirmeleri Nasıl İptal Edebilirim?
Meşgulde cağrı yonlendirmenin iptali icin #60#, cevapsızda cağrı yonlendirmenin iptali icin #22#, her durumda cağrı yonlendirmenin iptali icin ise; #21# tuşlanmalıdır
Ekstra Mesaj Kutusu:
Standart Mesaj Kutusu gibi, sabit telefonunuz meşgulken ya da telefona cevap veremediğinizde, size bırakılan mesajları daha sonra dinlemenizi sağlar Ayrıca Ekstra Mesaj Kutusu ile mesajlarınızı saklayabilir, mesaj gonderebilir, kendi karşılama mesajınızı oluşturabilir, geri arama ve kişisel hatırlatma hizmetlerinden yararlanabilirsiniz İsterseniz mesaj kutunuzda yer alan mesajlarınızdan eposta ya da SMS yoluyla da haberdar olabilirsiniz
Kişisel Hatırlatma Servisi
Uyandırılma veya bir olayın hatırlatılması (toplantı vb)gibi değişik sebeplerden dolayı istenilen bir zamanda sistemin sizi araması ile bir cağrı almanızı sağlayan Kişisel Hatırlatma servisimizden faydalanabilirsiniz
Geri Arama Servisi
Size bırakılan bir mesajı dinledikten sonra ya da dinlemeden, sistemde kurulan bağlantı uzerinden mesaj gonderenin telefon numarasına gore geri arama yapabilirsiniz
Standart Mesaj Kutusuna gore ayrıcalıklarla dolu olan bu hizmetimizden faydalanabilmek icin Turk Telekom ’a başvurmanız gerekmektedir
Nasıl calışır?
Başvuru yaptıktan sonra, size tahsis edilen ozel posta kutusu, sabit telefon numaranızla ilişkilendirilir İlişkilendirilen sabit telefonunuzu 0800 500 10 10′a yonlendirmeniz sonrasında sistemde tanımlı sabit telefonunuza gelen cağrılara Turk Telekom ’a ait TT Sesli Mesaj sistemi cevap verecek ve arayanın size mesaj bırakmasını sağlayacaktır Sizi arayan kişinin mesaj bırakması sonrasında ise, sistem tarafından belirli periyotlarda sistemde tanımlı olan sabit telefon numaranız aranarak saklanan sesli mesajlar icin bilgilendirilebileceğiniz gibi siz de 0 800 500 10 10 numaralı Sesli Mesaj Merkezi ’ni arayarak mesajlarınızı dinleyebilir ve yonetebilirsiniz
Kendi karşılama mesajımı yaratabilir miyim?
Sizi arayan kişi, Turk Telekom ’un oluşturduğu standart bir mesajla karşılanabileceği gibi, sizin oluşturacağınız ozel bir mesajla da karşılanabilir
Ekstra Mesaj Kutusu ’nun ceşitleri nelerdir?
Bireysel Mesaj Kutusu
Standart olarak 2MB ’lık (yaklaşık 30 sn ’lik 17 mesaj) alan tahsis edilir İstenmesi halinde kapasite artırımına gidilebilir Mesaj kutularının kapasitelerine gore aylık sabit ucret alınır
Profesyonel Mesaj Kutusu
Standart olarak 10MB ’lık (yaklaşık 30 sn ’lik 85 mesaj) alan tahsis edilir İstenmesi halinde kapasite artırımına gidilebilir Mesaj kutularının kapasitelerine gore aylık sabit ucret alınır Muşterinin istemesi halinde en fazla 20 alt mesaj kutusu olacak şekilde alt mesaj kutuları tahsis edilebilir
Yonlendirmeyi Nasıl Yapabilirim?
Sabit telefonunuzun yonlendirmesi Standart Mesaj Kutusunda olduğu gibi yapılır Ancak yonlendirme numarası 0800 500 10 10′dur
Yonlendirmeleri Nasıl İptal Edebilirim?
Standart Mesaj Kutusunda olduğu gibi yapılır
Her telefon icin yukarıda belirtilen mesaj kutusu tiplerinden yalnızca birini (Bireysel, Profesyonel), ve ilgili mesaj tipine ait kapasitelerden de yalnızca birini secebilirsiniz
Ayrıca, mesaj kutusu tipi ve kapasite secimlerinizde istediğiniz zaman değişiklik talebinde bulunabilirsiniz Yeni tercihleriniz bir sonraki fatura doneminde gecerli olacaktır
Ekstra Mesaj Kutusu (alt hizmetleri de dahil) kişisel ayarlar ve şifrelerine ilişkin her turlu değişikliği wwwbmturktelekomcomtr adresinden yapabilirsiniz