Markanın logosunun ve isminin şube için hazırlanan tabelalarda birebir halde kullanıldığı görülürken, daha sonra yapılan itirazlar sonucu logo değiştirildi, fakat markanın ismi bu defa de küçük yerine büyük harflerle yazıldı. Görüştüğümüz yetkililer, Ataşehir'deki bu şubenin kendileri ile uzaktan yakından hiç bir ilgisi olmadığı konusunda müşterilerini uyardı.
Türkiye, saç ekimi ve estetikte dünyanın en değerli merkezlerinden biri. Bölüme büyük tartısı saç ekiminden olmak üzere yılda 1 milyar dolardan fazla bir para gelirken, sıhhat turizmine büyük katkıda bulunuyor.
Saç ekimi ve estetik konusunda Türkiye'nin ve Avrupa'nın en bilinen markası ise Esteworld. 16 yıl evvel kurulan sıhhat merkezi, şu anda yoluna 3 şube ile devam ediyor. Fakat geçtiğimiz günlerde şirketle ilgili enteresan bir durum yaşandı.
Edindiğimiz bilgilere nazaran Esteworld'ün Ataşehir'de bir şubesi daha açılmak üzere! Lakin bu şubenin 'çakma' olduğu ortaya çıktı. Şirketin ismi ve logosu yeni merkez için hazırlanan tabelalarda tıpkı halde kullanılırken, yapılan itirazların akabinde logo değiştirildi ve tabela indirildi. Lakin bu sefer de markanın ismi küçük harflerle değil büyük harflerle yazıldı.
Görüştüğümüz yetkililer, Ataşehir'deki bir estetik ve saç ekim merkezi açılmasına yönelik yapılan bu çalışmanın Esteworld ile hiç bir ilgisi olmadığını net bir biçimde belirtirken, hukuk gayretinin devam ettiğini ve yeni tabelanın da indirilmesinin beklendiğini kaydettiler. Yetkililer, bu tip 'çakma' kurumların sıhhat turizmine de ziyan verdiğini ve gelen yabancıların kandırıldığını söyledi.