3 Boğaz Koprusu Kuzey Marmara Otoyolu Projesi
Kuzey Marmara Otoyolu, İstanbul'un batı sınırından 41 derece enlem, 28 derece boylamındaki Kınalı mevkisinde TEM otoyolu kavşağında başlamakta 41 derece enlem 28 derece boylamdan başlayan Komur ocakları mevkisini katetmekte, İstanbul Boğazı'nı ise 41 derece enlem 29 derece boylamda 1275 ana acıklığı olan bir asma kopruyle gecmekte Daha sonra 41 derece enlem 29 derece boylamdaki Paşakoy mevkisine ulaşarak, 408 derece enlem 294 derece boylamda Gebze civarında İzmir otoyolu ayrımına ulaşmaktadır Kuzey Marmara Otoyolu, 407 derece enlem, 30 derece boylamla İzmit'in kuzeyini katederek Adapazarı'na yonelmektedir 408 derece enlem, 303 derece boylamında Adapazarı'ndan Eski Adapazarı ile Yeni AdapazarıYeni Kent arasında gecen guzergah, 407 derece enlem, 306 derece boylamda Ak Yazı ile Hendek ilce sınırları icerisinde TEM otoyolu ile buluşmaktadır
Kuzey Marmara Otoyolu, İstanbul'un batı sınırından 41 derece enlem, 28 derece boylamındaki Kınalı mevkisinde TEM otoyolu kavşağında başlamakta 41 derece enlem 28 derece boylamdan başlayan Komur ocakları mevkisini katetmekte, İstanbul Boğazı'nı ise 41 derece enlem 29 derece boylamda 1275 ana acıklığı olan bir asma kopruyle gecmekte Daha sonra 41 derece enlem 29 derece boylamdaki Paşakoy mevkisine ulaşarak, 408 derece enlem 294 derece boylamda Gebze civarında İzmir otoyolu ayrımına ulaşmaktadır Kuzey Marmara Otoyolu, 407 derece enlem, 30 derece boylamla İzmit'in kuzeyini katederek Adapazarı'na yonelmektedir 408 derece enlem, 303 derece boylamında Adapazarı'ndan Eski Adapazarı ile Yeni AdapazarıYeni Kent arasında gecen guzergah, 407 derece enlem, 306 derece boylamda Ak Yazı ile Hendek ilce sınırları icerisinde TEM otoyolu ile buluşmaktadır