iltasyazilim
FD Üye
3 Boğaz Köprüsü Kuzey Marmara Otoyolu Projesi
Kuzey Marmara Otoyolu, İstanbul'un batı sınırından 41 derece enlem, 28 derece boylamındaki Kınalı mevkisinde TEM otoyolu kavşağında başlamakta 41 derece enlem 28 derece boylamdan başlayan Kömür ocakları mevkisini katetmekte, İstanbul Boğazı'nı ise 41 derece enlem 29 derece boylamda 1275 esas açıklığı olan bir asma köprüyle geçmekte daha sonra 41 derece enlem 29 derece boylamdaki Paşaköy mevkisine ulaşarak, 408 derece enlem 294 derece boylamda Gebze civarında İzmir otoyolu ayrımına ulaşmaktadır Kuzey Marmara Otoyolu, 407 derece enlem, 30 derece boylamla İzmit'in kuzeyini katederek Adapazarı'na yönelmektedir 408 derece enlem, 303 derece boylamında Adapazarı'ndan Eski Adapazarı ile Yeni AdapazarıYeni Büyük Kasaba arasında geçen istikamet, 407 derece enlem, 306 derece boylamda Ak Yazı ile Hendek ilçe sınırları içerisinde TEM otoyolu ile buluşmaktadır *
Kuzey Marmara Otoyolu, İstanbul'un batı sınırından 41 derece enlem, 28 derece boylamındaki Kınalı mevkisinde TEM otoyolu kavşağında başlamakta 41 derece enlem 28 derece boylamdan başlayan Kömür ocakları mevkisini katetmekte, İstanbul Boğazı'nı ise 41 derece enlem 29 derece boylamda 1275 esas açıklığı olan bir asma köprüyle geçmekte daha sonra 41 derece enlem 29 derece boylamdaki Paşaköy mevkisine ulaşarak, 408 derece enlem 294 derece boylamda Gebze civarında İzmir otoyolu ayrımına ulaşmaktadır Kuzey Marmara Otoyolu, 407 derece enlem, 30 derece boylamla İzmit'in kuzeyini katederek Adapazarı'na yönelmektedir 408 derece enlem, 303 derece boylamında Adapazarı'ndan Eski Adapazarı ile Yeni AdapazarıYeni Büyük Kasaba arasında geçen istikamet, 407 derece enlem, 306 derece boylamda Ak Yazı ile Hendek ilçe sınırları içerisinde TEM otoyolu ile buluşmaktadır *