3d Max VRay Render Ayarları
3D Max Render Ayarları nasıl yapılır
aMax programını calıştırın ve F10 tuşuna basarak render penceresini acın Renderer olarak Vrayi sectiğinizden emin olun (Common menusunden Assign Renderer Production Vray!)
bYine aynı pencereden, Output Size (Cıkış Boyutu) sekmesini 640 x 480 olarak ayarlayın
cRenderer Penceresine gecin ve aşağıdaki adımları uygulayın;
cGlobal Switches sekmesinden Lighting kısmındaki Default lights kutucugundan işareti kaldırın, boylece default light pasif konumuna gececektir
dImage Sampler sekmesinden Adaptive QMCyi secin Antialiasign filter kısmında bulunan acılır menuden MitchellNetravaliyi secineIndirect illumination sekmesinden ON seceneğini işaretleyin, aktif hale gelen sekmelerden Secondary Bounces yazan yere gelin ve Multipleri 085 olarak ayarlayınfIrradiance map sekmsine gecin ve burada bulunan Current preset yazan acılır menuden Lowu secin Basic Parameters sekmesindeki HSphSubsi 30 olarak ayarlayıngEnvironment sekmesine gecin ve GI Environment (Skylight) kutucugunu aktif hale getirin Color yazan yerden rengi Beyaz olarak ayarlayın Reflection Refraction etc environment kutucugunu işaretleyip burayı da aktif hale getirin, renk olarak yine Beyaz rengi atayın ve Multipleri 12 olarak ayarlayın
Butun bu ayarları yaptıysanız render penceresini kapatabilirsiniz
Alıntı
3D Max Render Ayarları nasıl yapılır
aMax programını calıştırın ve F10 tuşuna basarak render penceresini acın Renderer olarak Vrayi sectiğinizden emin olun (Common menusunden Assign Renderer Production Vray!)
bYine aynı pencereden, Output Size (Cıkış Boyutu) sekmesini 640 x 480 olarak ayarlayın
cRenderer Penceresine gecin ve aşağıdaki adımları uygulayın;
cGlobal Switches sekmesinden Lighting kısmındaki Default lights kutucugundan işareti kaldırın, boylece default light pasif konumuna gececektir
dImage Sampler sekmesinden Adaptive QMCyi secin Antialiasign filter kısmında bulunan acılır menuden MitchellNetravaliyi secineIndirect illumination sekmesinden ON seceneğini işaretleyin, aktif hale gelen sekmelerden Secondary Bounces yazan yere gelin ve Multipleri 085 olarak ayarlayınfIrradiance map sekmsine gecin ve burada bulunan Current preset yazan acılır menuden Lowu secin Basic Parameters sekmesindeki HSphSubsi 30 olarak ayarlayıngEnvironment sekmesine gecin ve GI Environment (Skylight) kutucugunu aktif hale getirin Color yazan yerden rengi Beyaz olarak ayarlayın Reflection Refraction etc environment kutucugunu işaretleyip burayı da aktif hale getirin, renk olarak yine Beyaz rengi atayın ve Multipleri 12 olarak ayarlayın
Butun bu ayarları yaptıysanız render penceresini kapatabilirsiniz
Alıntı