Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

5,8 milyar TL’lik yatırım hedefi; İşte Türk Telekom’un yeni reklam yüzü

5,8 milyar TL’lik yatırım hedefi; İşte Türk Telekom’un yeni reklam yüzü
0
35

dagcı

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,225
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
69
F-D Coin
71
%2D5%2D8%2Dmilyar%2DTL%2Dlik%2Dyatirim%2Dhedefi%2DIste%2DTurk%2DTelekom%2Dun%2Dyeni%2Dreklam%2Dyuzu%2D232917%2Ejpg

Türk Telekom, temsil ettiği temel kıymetler doğrultusunda belirlediği kurumsal marka vaadini, düzenlediği basın toplantısında açıkladı. Türk Telekom CEO’su Ümit Önal; “Yeni periyodumuzu tanımlarken; 180 yıldır bu topraklarda yaşayan insanlara hizmet sunan Türk Telekom’un her bir köşesine sinmiş, çalışanları dâhil tüm paydaşların paylaştığı ‘temel hassaslık noktasını’ tabir edebilmeyi hedefledik. Ve sihirli cümlemizi ‘Değerli Hissettirir’ olarak belirledik. Bugünden itibaren Türk Telekom olarak yaptığımız her işte kelamımız, her ilgide pusulamız ‘Türk Telekom Bedelli Hissettirir’ olacak. Türk Telekom’da çalışan herkes, Türk Telekom’dan hizmet alan her bir müşteri, Türk Telekom ile iş paydaşlığı yapan her bir tedarikçi, paydaş kendisini artık daha bedelli hissedecek” diye konuştu.

Önal, “Teknoloji üzere dünyayı geleceğe taşıyan bir alanın liderliğini yapıyoruz. Geleceğin Türkiye’si için en ileri teknolojileri ulusal kaynaklarla geliştirmek ve ülkemizin gereksinim duyacağı yeni jenerasyon teknoloji altyapısını kendi kaynaklarımızla sunmak için gece-gündüz çalışıyoruz. İşte bütün bunları yaparken de gücümüzü ülkemizden, bizi biz yapan bedellerden alıyoruz. Odağımıza insanı alarak geliştirdiğimiz ‘Türk Telekom Kıymetli Hissettirir’ telaffuzumuz de 17 pahaya işaret ediyor: İnsan odaklılık, cüret, dürüstlük, samimiyet, yalınlık, liderlik, yenilikçilik, çeviklik, genç ruhlu, heyecanlı, toplumsal bir sıkıntısı olan, toplumsal sorumluluk sahibi, geçmişiyle barışık, yerli ve ulusal, bedellere değer veren, üretken ve paylaşımcı…” dedi.

2020’de 5,8 milyar TL’lik yatırım gayesi

Yeni devri, müşteri odaklılık üzerine inşa ettiklerinin altını çizen Önal, “Bugün, ülkemizin dört bir köşesine en güzel hizmeti sunmak için dur durak bilmeden çalışıyor, uçtan uca, köşe bucak yatırım yapmadık yer bırakmıyoruz. Türk Telekom’un altyapısı demek Türkiye’nin altyapısı demek. Bu şuurla; 2020’de müşteri tecrübesini daha da ön plana çıkararak ulusal teknoloji dönüşümünün her adımında var olmayı sürdüreceğiz” açıklamasında bulundu.



Önal; “Fiber altyapıyı son 10 yılda 10 katına çıkardık. Yalnızca 2019’da 3,2 milyon yeni haneyi fiber internetle tanıştırdık. 5G’ye en hazır operatör pozisyonundayız. 2020’de 5,8 milyar TL’lik yatırım hedefliyoruz” biçiminde konuştu.

Yeni reklam yüzü Kenan İmirzalıoğlu

‘Türk Telekom Bedelli Hissettirir’ ile ilgili reklam kampanyası hazırlayan Türk Telekom’un irtibat çalışmalarındaki yeni reklam yüzü de  Kenan İmirzalıoğlu oldu. Kenan İmirzalıoğlu’nun rol aldığı birinci Türk Telekom reklam sineması de dün (12 Mart Perşembe) yayına başladı. Basın toplantısında açıklama yapan İmirzalıoğlu; “Türk Telekom üzere Türkiye’ye bedel katan, ülke tarihine tanıklık etmiş esaslı bir şirketle bu yola çıkmış olmak bana büyük gurur verdi” dedi.
 
858,497Konular
981,897Mesajlar
29,925Kullanıcılar
Neyse olsunSon üye
Üst Alt