Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

A dan Z ye Çağrı Merkezi ve İppbx Santral Çözümleri

A dan Z ye Çağrı Merkezi ve İppbx Santral Çözümleri

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
37
F-D Coin
19
A dan Z ye Çağrı Merkezi ve İppbx Santral Çözümleri
AlosesTelekom ,Voip, İnternetten Ucuz Görüşme, Callshop, Kontorlu Telefon, Çağrı Merkezi Çözümleri, İp pbx Santral Sistemleri,Webtel Tıkla Konuş, Fatura Ödeme Noktası Programlari, Sesli Sunum, Datacenter, Hosting ve Webtasarım Hizmetleri vermektedir…
Ses Telekom, 2004 yılında Türk Telekom'un özelleştirme süreci ve UMTH lisanslarının dağıtılmasıyla birlikte sektörde yerini almış ,kurumsal müşterilerine profesyonel sesiletişim çözümleri üretmek için çalışmalarına başlamıştır “Bilgi çağına uygun olarak yapılanmış, ses, data ve görüntünün en etkin şekilde iletilmesi konusunda uzmanlaşmış bir oluşum içinde hizmet vermektedir
Ses Telekom, telekomünikasyon sektörünün bugün ve gelecekte ihtiyaç duyacağı tüm ürün ve çözümleri sunabilen uzman kadrosu
ve sürekli yenilenen ürün ve hizmet yelpazesi ile sektörlerinde lider pek çok kuruluşu barındıran müşteri portföyüne hizmet sunmaktadır
Ses Telekom, kurumsal ve bireysel telekomünikasyon hizmetlerinin yanı sıra call shop alanlarında da hizmet vermektedir Kaliteli ve ekonomik hizmet sunan Sestelekom, telekomünikasyon sektörümüze en yüksek seviyede katma değer yaratmayı hedeflemektedir
Sestelekom, telekom alanında en kaliteli ve ekonomik hizmeti sunmanın yolunun yüksek teknolojiyi etkin bir şekilde kullanmaktan geçtiğinin bilinciyle hareket etmektedir Sestelekom, tüm bayileri ile, son kullanıcı, müşteri memnuniyetini ön planda tutmakta ve çalışmalarına da bu doğrultuda yön vermektedir

Callcenter Çağrı Merkezi Kurulumu,Eğitimi ve Desteği
Callcenter kurarak telesatış yapmak isteyen kişi veya kurumlara hertürlü kurulum teknik ve yazılımsal olarak
destek ve eğitimini veriyoruz Hangi programlar gerekli, programalr nasıl kullanılır vb Hertürlü sorularınızı cevaplıyoruz
Auto Dialer Nedir?
Auto Dialer adından da anlaşılacağı üzere otomatik arama yapan bir asteriks tabanlı bir sistemdir Bu sistem sayesinde aynı anda binlerce otomatik arama yapılabilir, sesli mesaj atılabilir, hatta sesli mesaj ile otomatik satış anket tanıtım yapılabilirÇağrı merkezleri için çok büyük kolaylık ve zaman kaybını önlemektir
Öncelikle
Servis sağlayıcı belirlenir
Aranacak numaralar belirlenir
Eş zamanlı kaç arama yapılacağı belirlenir
Kampanya başlatılır
Auto Dialer ve Predictive Dialer (Otomatik Sesli Arama)
Telefonla satışta kullanılan çağrı merkezlerinin vazgeçilmez programlardır
Telemarketing, telesatış, çağrı merkezi vb alanlarda kullanıam uygun, seçim öncesinde seçim sloganlarının bildiriminde ve anketlerde kullanılan bu muhteşem sistemi sizlere Aloses Telekom olark hizmetinize sunuyoruz
Elastix Auto Dialer
Elastix üzerine Call Center eklentisi kurularak Elastix Auto Dialer ve Elastix Predictive Dialer özelliği Elastix Server’lar üzerine eklenebilmektedir
Fakat bununla yapacağınız otomatik aramalarda bazı özellikler yoktur
Elastix üzerinden yapılan otomatik aramalarda aranılan kişi çağrıyı cevapladığında:
1 Çağrı direk müşteri temsilcisine aktarılır
2 Aranan kişi belirlenen ses kaydını dinledikten sonra müşteri temsilcisine aktarılır

Eğer numaraları otomatik olarak arayıp bir ses kaydı dinlettikten sonra çağrıyı sonlandırmak istiyorsanız bunu Elastix ile yapamazsınız
Bunu yapmanıza olanak sağlıyoruz Üstelik hangi numaraların çağrıyı cevapladığını, hangi numaraların çağrıyı cevaplamadığını,
hangi numaranın ses kaydını dinlediğini rapor olarak size sunuyoruz
Eğer numaraları otomatik olarak arayıp bir ses kaydı dinlettikten sonra 1' basın, 2'ye basın, 3'e basın şeklinde seçim yapılmasını istiyorsanız
bunu Elastix ile yapamazsınız Bunu yapmanıza olanak sağlıyoruz Üstelik hangi numaraların çağrıyı cevapladığını, hangi numaraların çağrıyı cevaplamadığını, hangi numaranın ses kaydını dinlediğini rapor olarak size sunuyoruz Aranan numaraların yaptığı tuşlamaları da size rapor olarak sunuyoruz Bu şekilde birden fazla seçimli anket yapmak da mümkündür Dilerseniz ses kaydı da alabilirsiniz
Elastix çok gelişmiş bir IP PBX santraldir Donanımsal olarak ivr menü kullanmak isteyen kişilerin ve firmaların karşısına çok yüksek maliyetler çıkmaktadır
Fakat Elastix sayesinde bu çok yüksek maliyetlerden kurtulmak mümkünüdr elastix ile özel sesli karşılama menüleri oluşturulabilmektedir
Oluşturulan IVR menüler sayesinde sizi arayan müşterilerinizi dilediğiniz gibi yönlendirmeniz mümkündür
Örneğin;
faks gönderiyorsanız 1'e basınız,
satış bölümü ile görüşmek için 2'ye basınız
teknik servis için 3'e basınız,
muhasebe için 4'e basınız,
Bu şekilde çeşitlendirilebilir Ayrıca Elastix’in size sunduğu avantajlardan da faydalanabilirsiniz
 
858,506Konular
983,022Mesajlar
33,106Kullanıcılar
Asi1234Son üye
Üst Alt