Açıklama metni uzantısı nedir ve açıklama metni uzantısı nasıl yazılmaktadır internet üzerinde sıklıkla aranmakta ve de kişiler tarafından merak edilen konular ayrıca sorular arasında yerini almaktadır. Açıklama metni uzantısı ağ üzerinde yer alan metnin reklamlarına site bağlantısı ile uygulama bağlantısını da eklendiği bir uzantı türüdür. Açıklama metninin eklenmesi birden farklı yol ve nitelikte yapılmaktadır bunlar kampanya düzeyinde yapılanlar, reklam düzeyinde olanlar ve hesap düzeyinde olan açıklama metin uzantılarıdır. Reklam metni kullanmak ağ üzerinde reklamların altında karakter sayılarının da dikkate alınmasını metne bağlı olarak ise üç veya dört adette gösterilmektedir. Kişilerin açıklama metni üzerinde gördükleri reklam metinleri müşterilerin ürün hakkında veya verilecek hizmetler hakkında ayrıntılı olarak bilgi edinmesini sağlamaktadır ancak açıklama metni kişilerin metni tıklamadan önceki kısa bilgi edinmesini ve hizmetin veya ürünün merak edilmesini sağlayacaktır.
Sağlanacak olan hizmetin ya da ürünün hizmeti hakkında kişilere daha detaylı bilginin verilmesini sağlar.
Açıklama metni uzantısı kullanmak kişilerin firma hakkında daha fazla bilgi edinmesini sağlar.
Reklam metni vererek kişilerin ve firmaların rakip olan diğer firmaların birkaç adım önüne geçmesine katkı sağlayacak ve sonuç olarak da gösterilecektir.
Reklam metin uzantısı asıl reklamın daha ilgi çekici olmasını sağlayacaktır ve göz önünde normal akışta dahi rahatlıkla gözükmesine katkı sağlayacaktır.
Kişilerin kampanyalarına ekleyecekleri açıklama metni uzantıları kişilere herhangi bir maliyet ve yükümlülük getirmemektedir ancak reklama tıklanmasıyla herhangi bir ücretlenmeye tabi tutulmaktadır.
Çeşitli müşteri kitlesini reklama çekmesinin yanı sıra açıklama uzantıları sayesinde site içi tıklanma oranları artmakta sitenin kalitesi Google aramalarında öne çıkması kolaylıkla bu sayede gerçekleşmektedir.
Ek açıklamalara sahip olan snippet uzantılarına oranla daha kısa ayrıntı ve gören kişilerin aklında kalan detay ve ek açıklamalardır. Açıklama metni uzantısının yapımında dikkat edilmesi zorunlu olan nokta hesapların uzantılarını eklemek olacaktır. Açıklama metni uzantısında bulunan hesaplar sayesinde tüm reklamların uzantılar halinde yayımlanmasını sağlayacaktır. İçerinde bulunan hesaplar ve de özellikle verilecek olan iletişim bilgilerinin yanında aranması gerekli saat ve dönemleri belirmek hem müşteriler adına büyük kolaylıklar sağlayacak hem de firmanın daha da çok geri dönüşler almasını müşteri kitlesinin hızla artmasını sağlayacaktır. Açıklama metni uzantısını daha al düzeyde bulunan uzantılar ile özelleştirmek ise dikkat edilmesi gereken en son ve en gerekli ayrıntıyı içermektedir. Açıklama metni uzantısına eklenecek olan alt düzey uzantılar üst düzeyde olan uzantıları geçersiz bırakacaktır kullanıcılar bunun bilincinde olarak ilerlemesi tavsiye edilmektedir. Bunun en iyi örneklendirilmesi ise hesap düzeyinde açılacak olan bir uzantıya kampanya düzeyinde açıklama metni uzantısı eklemekle bir önceki uzantının yok olmasına neden olunacaktır. Eklenecek olan at düzeydeki uzantıların asıl uzantıyı etkileyeceği ve uzantıların önem sırasına göre bu ekleme işlemlerinin yapılması gerekliliği önemle belirtilmekte ve kullanıcılar tarafından dikkat edilmesi gerekilmektedir.
Açıklama Metni Uzantısının Faydaları Nelerdir?
Açıklama metni uzantısının faydaları nelerdir ve kullanılmasının site içinde ve müşteriler adına sağladığı faydalar nelerdir sorusunun en kesin cevabı kalite puanının arttırılmasını sağlamak ve de kampanyaların daha görünür hale gelmesiyle satışlar ve görünürlüğündeki artışı en yüksek oranla tutmaktadır. Konumunun yükselmesi sitenin tıklanma oranlarıyla artışını sağlayacaktır. Açıklama metni uzantısı faydaları şu şekilde belirtilmektedir:Sağlanacak olan hizmetin ya da ürünün hizmeti hakkında kişilere daha detaylı bilginin verilmesini sağlar.
Açıklama metni uzantısı kullanmak kişilerin firma hakkında daha fazla bilgi edinmesini sağlar.
Reklam metni vererek kişilerin ve firmaların rakip olan diğer firmaların birkaç adım önüne geçmesine katkı sağlayacak ve sonuç olarak da gösterilecektir.
Reklam metin uzantısı asıl reklamın daha ilgi çekici olmasını sağlayacaktır ve göz önünde normal akışta dahi rahatlıkla gözükmesine katkı sağlayacaktır.
Kişilerin kampanyalarına ekleyecekleri açıklama metni uzantıları kişilere herhangi bir maliyet ve yükümlülük getirmemektedir ancak reklama tıklanmasıyla herhangi bir ücretlenmeye tabi tutulmaktadır.
Çeşitli müşteri kitlesini reklama çekmesinin yanı sıra açıklama uzantıları sayesinde site içi tıklanma oranları artmakta sitenin kalitesi Google aramalarında öne çıkması kolaylıkla bu sayede gerçekleşmektedir.
Açıklama Metni Oluşturulurken Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?
Açıklama metni oluşturulurken dikkat edilmesi gerekenler ve doğru açıklama metninin oluşmasını sağlamak için dikkat edilmesi gerekli olan birkaç ayrıntı vardır. Açıklama metni oluştururken öncelikle dikkat edilmesi gereken yeterli nitelikte ayrıntı vermek olacaktır. Açıklama metninde verilen ayrıntılar müşterinin ürün veya firmanızda istediği nitelikleri bulup bulamayacağının kararını rahatlıkla verecekleri veya herhangi bir soru işareti ürün hakkında kalmasını sağlamayan niteliklere yer verilmelidir. Verilen ayrıntılarda kişilerin anlamasını sağlayan, genel ve geçer ifadeler olduğuna ürünün diğer firmalarca da bu nitelikler ve ayrıntılarla paylaşıldığını takip etmeli o düzeyde ayrıntıya yer vermelidir. Açıklama metni oluşturulurken bir diğer dikkat edilmesi gereken nokta da açıklama metni oluşturacak olan kişinin doğru biçimi seçtiğine emin olmasıdır. Açıklama metnindeki doğru biçim işletme veya kullanılacak olan uzantının reklam metnine oranla farklı kılan yön ve özelliklerini kısa ayrıca birkaç kelime ile vurgulanabilir hale getirilmesiyle olacaktır.Ek açıklamalara sahip olan snippet uzantılarına oranla daha kısa ayrıntı ve gören kişilerin aklında kalan detay ve ek açıklamalardır. Açıklama metni uzantısının yapımında dikkat edilmesi zorunlu olan nokta hesapların uzantılarını eklemek olacaktır. Açıklama metni uzantısında bulunan hesaplar sayesinde tüm reklamların uzantılar halinde yayımlanmasını sağlayacaktır. İçerinde bulunan hesaplar ve de özellikle verilecek olan iletişim bilgilerinin yanında aranması gerekli saat ve dönemleri belirmek hem müşteriler adına büyük kolaylıklar sağlayacak hem de firmanın daha da çok geri dönüşler almasını müşteri kitlesinin hızla artmasını sağlayacaktır. Açıklama metni uzantısını daha al düzeyde bulunan uzantılar ile özelleştirmek ise dikkat edilmesi gereken en son ve en gerekli ayrıntıyı içermektedir. Açıklama metni uzantısına eklenecek olan alt düzey uzantılar üst düzeyde olan uzantıları geçersiz bırakacaktır kullanıcılar bunun bilincinde olarak ilerlemesi tavsiye edilmektedir. Bunun en iyi örneklendirilmesi ise hesap düzeyinde açılacak olan bir uzantıya kampanya düzeyinde açıklama metni uzantısı eklemekle bir önceki uzantının yok olmasına neden olunacaktır. Eklenecek olan at düzeydeki uzantıların asıl uzantıyı etkileyeceği ve uzantıların önem sırasına göre bu ekleme işlemlerinin yapılması gerekliliği önemle belirtilmekte ve kullanıcılar tarafından dikkat edilmesi gerekilmektedir.