adidas Originals, Yung 96 ve Falcon modellerine çarpıcı renk yelpazesi uygulayarak en tanınan çağdaş siluetlerinin yeni versiyonlarını piyasaya çıkardı. Tüm dikkatleri üzerine çeken modeller arasında sürpriz renkler de var.
Siluetlerin her birinde 90’ların ayakkabı tasarımı bileşenlerini kullanan adidas Originals, klasik spor ayakkabı estetiğinin nostaljik cazipliğini öne çıkarıyor. Her iki model de file yapısı süet ve nubuk kesimler ile birleşerek hafif EVA tabanların üzerine yerleştiriliyor ve bu tam da bu haliyle bizi 90’larla buluşturan yapısını alıyor. Model, dayanıklı yüksek taban ve birkaç vurucu nokta ile tamamlanıyor.
Yung-96 modeli; 3 bant ve agresif bir orta tabanla tamamlanan, siyah, gri ve asit yeşili tonlarının buluşmasıyla ortaya çıkan 2 renk çeşidiyle klasik 90’lar modellerinin dinamik renk paletlerine selam gönderiyor.
Falcon silueti ise capcanlı dora/pembe, kırmızı/beyaz/mavi tonları ve çok sayıda çarpıcı noktası ile çok farklı bir karaktere sahip. Ayakkabının EVA tabanı, klasik Torsion™ şeridi ile tamamlanmış, adidas Trefoil logosu ise modelin ön kısmında, topuğunda ve lisanında konum alıp nostaljik bir hava yaratıyor.
Falcon Yüzü Kylie Jenner’ın Modifiye Araba Yolculuğu
adidas Originals'ın yeni silüeti Falcon için kamera önüne geçen Kylie Jenner; reklam yüzü olmanın çok ötesinde kampanyanın gerisindeki felsefeyi oluşturuyor. Reklam kampanyasında Kylie yaratıcılığını harekete geçiriyor, ünlü yıldızın spor araba tutkusundan yola çıkarak bir makyaj pratiğinden modifiye araba mağazasına yolculuğu mevzu ediliyor. Kampanyanın temelinde yatan fikir ise; sürat. Arabalar Kylie'nin hamasetini söz etmenin bir yolu, Kylie'nin biçiminin doğal bir modülü. Seçtiği araba, en az giymeyi seçtiği ayakkabı kadar değerli. Tıpkı hayatındaki her detayda kendi usulünü vurgulayan binlerce kişi üzere...