adidas, 17 yılın akabinde tüm dünyayı tesiri altına alan Impossible Is Nothing kampanyasını yine canlandırıyor. 2021 bahar devrinde Beyonce, Cyrill Gutsch, Paul Pogba, Lionel Messi üzere isimlerin yer aldığı belgesel serisinin akabinde, kampanyanın yeni fazı için 13 Ekim Çarşamba günü Soho House’da özel bir basın aktifliği düzenlendi.
Sporun gücü sayesinde yapılabileceklerin sınırsız olduğu bildirisini veren adidas’ın yeni kampanya sinemaları de aktiflikte gösterildi. Tüm bağlantı kanallarında yayınlanacak olan ve Lionel Messi’nin yer aldığı sinemanın seslendirmesini Okan Bayülgen üstlendi. Dijital bağlantı kanallarında yayınlanacak olan ve koşu kategorisindeki ikinci sinema Adizero ise İsmail Hacıoğlu tarafından seslendirildi.
adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay ve adidas Kıdemli Pazarlama Yöneticisi Onur Demircan’ın konut sahipliği yaptığı basın davetinde, Sinem Ökten moderatörlüğünde ulusal adidas atletleri Eda Fazilet, Meliha İsmailoğlu, Cansu Özbay ve Sevgi Çınar, imkansızı başarma öykülerini anlattı.
adidas Türkiye Genel Müdürü Hakan Atalay, “Biz adidas olarak hayatın özünün hareket olduğuna inanıyoruz. “Sporun insanların hayatlarını değiştirme gücü” markamızın en kıymetli ilham kaynaklarından birini oluşturuyor. Sporla değişen hayatları, sporun insanlara kazandırdığı potansiyellerini gerçekleştirme gücünü gördükçe ilhamımız ve heyecanımız katbekat artıyor. Bu da yaptığımız işi çok daha manalı kılıyor. Soruna değil, her vakit tahlile odaklanma ideolojisiyle ilerlediğimiz bu değerli seyahatimizde, spora olan sevgimizi ve tutkumuzu en uygun biçimde yansıtacağımıza yürekten inanıyorum.” açıklamasında bulundu.
adidas Kıdemli Pazarlama Yöneticisi Onur Demircan, “17 yılın akabinde geçtiğimiz bahar periyodunda Impossible Is Nothing’i yine gündeme taşıdık. Impossible Is Nothing, önümüzdeki 5 yıl boyunca çatı kampanyamız olmasının yanı sıra, geçmişten bugüne tüm dünyada bilinen, insanlara ilham veren çok özel bir kampanya. 1974’te Muhammed Ali ile başlayan Impossible Is Nothing, bir markanın sporla ömürleri olumlu tarafta değiştirme amacıyla dünyanın en başarılı atletlerinden birinin ideolojisini bir ortaya getirerek, kitlelerin hafızalarına kazındı. Daha âlâ ve sürdürülebilir bir geleceğin optimistlikle mümkün olduğuna inanıyoruz ve daha yeterli bir geleceği şekillendirmek için yalnızca gerçekleri görmekle kalmıyor, harekete geçiyoruz.” değerlendirmesinde bulundu.
SPORUN GÜCÜYLE DAHA DÜZGÜN BİR GELECEK İÇİN İLHAM VERİYOR
adidas Impossible Is Nothing’in yeni fazında eser yenilikleri, desteklediği atletler ve tertiplerden ilham aldığı öykülerle marka tavrını daha da boyutlandırarak sporun kitleleri bir ortaya getirme potansiyelinin daha uygun bir gelecek için kullanılabileceğinin altını çiziyor. Spordaki olasılıkları gören adidas, yaptığı işbirlikleri ile spora ve atlete olan takviyesini tüm süratiyle sürdürüyor.
James Harden, Leo Messi, Paul Pogba, David Beckham, Candace Parker, Peres Jepchirchir, Maria Sakkari üzere kendi olasılıklarını yaratan güçlü isimlerin yüzü olduğu kampanyada adidas; futbol, basketbol alanlarında ve olimpiyat sponsorluklarının yanı sıra, dezavantajlı kitleleri spora yönlendiren aktivasyonlarla yaptığı işbirlikleri ve sorunun değil, tahlilin modülü olma yolunda gerçekleştirdiği eser yenilikleriyle değişime önayak oluyor.
adidas’a nazaran Impossible is Nothing, oburlarının yalnızca imkansızı algıladığı dünyayı olasılıklarla görmenin bir yolu; bizi dünyayı bugün olduğu üzere değil, gelecekte nasıl olabileceğini görebilmeye ve daha düzgün bir geleceği gerçekleştirmeye teşvik ediyor.
Impossible Is Nothing’in Türkiye’deki irtibatında Eda Fazilet, Meryem Boz, Cansu Köksal, Ayşe Begüm Onbaşı, Cansu Özbay, Sümeyye Boyacı, Berfu Cengiz, Ayla Aksu, Sevgi Çınar, Meliha İsmailoğlu, Çağla Işık Uzundurukan üzere pek çok farklı kısımdan başarılı bayan atletin yanı sıra Necip Uysal, Burak Yılmaz, Emre Demir, Yusuf Yazıcı üzere isimler de yer alıyor.