Adidas, marka muhafazasını üç çizgi için de almak istiyordu gelgelelim bu teşebbüsünde başarılı olamadı.
Avrupa Birliği Umum Duruşması, çarşamba günü Adidas’ın üç çizgiyi markalaştırma talebini, formun yeterince ayırt edici özellik barındırmamasından ötürü reddetti.
Almanya merkezli spor markası, 2014 yılında başlattığı ticari marka başvurusunu ‘eşit kalınlıktaki üç koşut ve eşit uzaklıktaki çizginin rastgele bir esere, rastgele bir tarafa hakikat uygulanması’ tarifini markalaştırmak istedi. Saf ki bu istek kabul edilmedi.
Benzeri bir başvuruyu daha evvel Belçikalı şirket Shoe Branding, iki çizgi için yapmıştı lakin bu müracaat bir sonuca ulaşmamıştı. Sebep olarak da çizgilerin, Adidas çizgilerine ziyadesiyle benzemesi gösterilmişti.