Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Akbank son durumu paylaştı: ATM'ler hizmet vermeye başladı

Akbank son durumu paylaştı: ATM'ler hizmet vermeye başladı

bilgisayarci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,141
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
96
F-D Coin
63
akbank-son-durumu-paylasti-atm-hizmet-vermeye-basladi.jpg

Akbank, dün başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklandığı duyurulan kesintilerle ilgili yeni açıklamalar yaptı. Akbank'ın son açıklamasına göre ATM ve kartlı işlemlerin ardından Müşteri İletişim Merkezi de hizmet vermeye başladı. 

Akbank'ın son bilgilendirmeleri şöyle:

ATM'lerimiz yeniden hizmet vermeye başladı. Kartlı işlemlerinizi tüm ATM'lerimizden ve üye işyerlerinden gerçekleştirebilirsiniz.

Ayrıca 12.07.2021 tarihine kadar tüm diğer banka ATM'lerinden Akbank Kart'ınızla yapacağınız para çekme ve yatırma, kredi kartı borç ödeme ve görüntüleme işlemlerinden diğer bankalar tarafından alınan ücretler iade edilecektir. 

Diğer kanallarımız kullanıma açıldıkça konuyla ilgili sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz.

MÜŞTERİ İLETİŞİM MERKEZİ DE HİZMET VERMEYE BAŞLADI

ATM'lerimizin ve kartlı işlemlerin devreye girmesinin ardından Müşteri İletişim Merkezimiz de hizmet vermeye başladı. Konuyla ilgili gelişmeleri paylaşmaya devam edeceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Bilgilendirme pic.twitter.com/aX8bu0RmMe
— Akbank (@Akbank) July 7, 2021
AKBANK'TAN İKİNCİ AÇIKLAMA


Akbank'tan bugün daha önce yapılan açıklamada ise şu bilgiler verilmişti:

"Hizmetlerimizdeki kesintileri gidermek için yoğun çalışmalarımızı teknoloji iş ortaklarımızla beraber aralıksız sürdürüyoruz. Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz. Gelişmeleri sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. Süreçten etkilenen başta müşterilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımızdan özür dileriz" 

Bilgilendirme pic.twitter.com/KwPkfDk4gi
— Akbank (@Akbank) July 7, 2021
AKBANK'IN BUGÜNKÜ İLK AÇIKLAMASI 

Akbank'tan bugün sabah saatlerinde yapılan açıklama ise şöyleydi:

06.07.2021 tarihinde başlayan ve bankamız ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler sürmektedir. Müşterilerimize hizmet verdiğimiz tüm kanallarımız bu sorundan etkilenmektedir. İlgili birimlerimiz ve teknoloji iş ortaklarımız çözüm için çalışmalarına devam etmektedir.

'SİBER SALDIRI DEĞİL,  GÜVENLİK PROBLEMİ YOK'

Durumun siber saldırıdan kaynaklandığına dair internet ve sosyal medyada yapılan paylaşımlar gerçeği yansıtmamaktadır. Bankamız ve müşterilerimizin bilgi ve kayıtlarına ilişkin herhangi bir güvenlik problemi bulunmamaktadır, sorunun giderilmesini takiben işlemlerimiz devam edecektir.

Müşterilerimiz, bu süreçte yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemlere Akbank.com'dan ulaşılabilirler.

Bu süre zarfında hizmetlerimizde yaşanan aksaklıklar için özür diliyoruz.

Mağduriyetlerin giderilmesi için aldığımız önlemler;

06.07.2021 tarihinde başlayan ve devam eden bankamız ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintiler ile ilgili olarak;
  • Ekstre ödemesi 06.07.2021 tarihinde olan kredi kartları müşterilerimizin son ödeme tarihi bankamız tarafından bir gün ötelenmiştir.
  • Kredi vadesi veya taksit tarihi 06.07.2021 olan ticari krediler ve tüketici kredileri için o gün faiz işletilmeyecektir/işleyen faiz geri ödenecektir.
  • Müşterilerimize ekstre, kredi ve taksit ödemeleriyle ilgili herhangi bir gecikme faizi yansıtılmayacaktır.
  • Müşterilerimizin ekstre ötelemeleri, kredi vadesi ve taksit ödemeleriyle ilgili ek bir işlem yapmasına gerek bulunmamaktadır.
Gelişmelere paralel olarak ilave önlemler alınacaktır.




 

Similar threads

Akbank, dün başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklandığı duyurulan kesintilerle ilgili yeni bir açıklama yaptı. Açıklamada  "Sistemlerimizi önümüzdeki saatlerde kademeli olarak devreye almayı hedefliyoruz" denildi. AKBANK'TAN İKİNCİ AÇIKLAMA Akbank'tan yapılan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
52
Akbank Direkt'e neden girilmiyor? Akbank mobil neden hata veriyor? sorularının yanıtı Akbank'tan geldi.  Akbank, dün başlayan ve bankanın ana bilgisayarındaki teknik sorundan kaynaklanan kesintilerin sürdüğünü duyurdu. Arızaya ilişkin  açıklamada,  yaşanan mağduriyetlerin giderilmesi için...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
Akbank yaşanan sorunun çözüldüğünü duyurduğu açıklamada, "Akbank İnternet ve Akbank Mobil'in de devreye girmesi ile birlikte tüm kanallarımız hizmete açıldı. Kanallarımızı titizlikle yakından izlemeye devam ediyoruz. Mağduriyet yaşayan müşterilerimizden ve paydaşlarımızdan bir kez daha özür...
Cevaplar
0
Görüntüleme
73
Türkiye, son 24 saattir Akbank'ta yaşanan sistemsel sorunları konuşuyor. Öyle ki Türkiye'nin en büyük özel bankalarından olan Akbank, 24 saati geçkin süredir hizmet veremiyor. İlk etapta siber saldırı iddiaları ortaya atılmış ve bu iddialar yalanlanmış olsa da bu kadar uzun süreli bir kesintinin...
Cevaplar
0
Görüntüleme
92
Türkiye'nin en büyük bankalarından Akbank, salı günü sabah saatlerinde başlayan ve 43 saat boyunca devam eden kesintinin nihayet sona erdiğini duyurdu. Bankacılık tarihinin en büyük kesintilerinden birine sahne olan kesinti, Akbank müşterilerinden büyük tepki toplamıştı. "06.07.2021 tarihinde...
Cevaplar
0
Görüntüleme
91
858,500Konular
982,380Mesajlar
32,975Kullanıcılar
yazaraliSon üye
Üst Alt