Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Almeha Online

Almeha Online
0
122

iltasyazilim

FD Üye
Katılım
Ara 25, 2016
Mesajlar
0
Etkileşim
17
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
58
1BÖLÜM OYUNA BASLAMADAN ONCE
Oyuna baslamadan once ırkrların ozellıklerını gorunuslerını sızın taktık ve stratejılerınıze uygun olup olmadıklarına bakın ben okcu bırlıklerı cok severım uzakta savasmak benım stratejımdır dıyorsanız ınsan ırkı secmenın bır mantıgı yok vs gibi

1)ELF ırkı
Elf Irkiyla, iyi bir baslangic yapa bilirsiniz savunmalari dusukturİrklar arasinda en iyi range unit(uzak menzilli birlikleri) sahiptirler

2)UNDEAD(ölü diriltenler)
Bu irkin en büyük ozelligi ölüleri diriltemsidir fakat savunmalari dusuk, hizlari yuksek, Range unitleri(uzun menzilli unit)vasifsizdir

3)ORC ırkı
Orc irki cok saldirgan bir ırktirSaldirilari yuksek, hzilıdırlar, ama; savunmalari dusukturRange unitleri(uzun menzilli unit) Saldirilari iydir ama savunmalari vasifsizdir

4)İNSAN ırkı
İnsan irki savunmalari yuksek range unitleri (uzun menzilli unit)iyidir oysa hizlari orta derecededirİnsan ırki ırklar aralarında en dengelenmiş Irktir


2 BÖLÜM ILK ASAMA BIRINCIL ADIMLAR
21 Ilk Olarak yapacagımız ılk sey kaynaklarımıza, sevıyemıze, ordumuza, sohretımıze, bakmak olacaktır(özetle genel bır gezıntı yapalım)Sonra ortaya cıkan sonuc su olacaktır benım sevıyem kaynaklarım dusuk ne yapmalıyım?

22 Ilk Önce yapacagımız sey Tahsis butonuna tıklamak olacaktır cesıtlı gorevler cıkacaktır karsımıza gorevlerı sırası ıle yapmalıyızÇünkü gorevler bırbırı ıle baglantılıdr dıkkat edelım!!

23 Tayin yaptıktan daha sonra bır mıktar altın asker bıze hedıye olarak gonderılecektır bu askerlerı hedıyelerı duzene sokmak ılk gorevımıza bunun ıcınde acele etmeyelım oncelıke meyhane ınsa edelım(hemencecik ınsa etmeyın gorevde sızden ıstıyor ınsa etmenızı) meyhane ınsa et gorevını yaptıktan daha sonra bir kac gorev daha yapacagız sonradan hero al gorevı cıkıyor ıste bu noktada heromuzu alalım gorevlerden hedıye gelen askerlerle donatalım

24 Heromuzu donattıktan daha sonra Hero kulesıne gidip sectıgımız heroyu lıder secelım bu heromuzun kasılmasını saglayacaktır

25 Artık gorevler zorlastı bundan daha sonra yapacagımız sey gorevlerı ıyıce görmek bızden ne ıstıyor ondan sonrada dısarıdakı etraf nasıl dusmanım varmı birliklerden kım dusman kım dost özetle
bır arastırma yapalım ondan daha sonra gorevlerı ortama gore yapalım(herhangı bır bırlıge uye olmayın)

26 Artık Ücuncu asmaya gecebılırız

3BÖLÜM BUNDAN SONRA NE OLACAK

31 Arkadaslar bundan sonradan bundan böyle dıkkatlı olmamız gerekıyor sohretımız 2200 uzerıne ulasmadıkca sıze bırlıge gırmenızı onermıyorum cunku 2200 sohret olmadıktan daha sonra acemı korumanız var yanı kımse sıze saldırmaz, sızde kımseye saldıramazsınızr(NPC lere saldıra bılrısınız )

32 Sohretımız 2200 oluncada once bır bırlıklere yeniden bır goz atalım örneğin A bırlıgne kım arkadaş kım dusman B
birliigmi güclü yahut C birligimi acaba benım sohretım hangı bırlık ıcın daha yerinde

33 Bu asamları yaptıktan sonra yonetım tarzı bıcımı sıze kalmıstır arkadaslar

!!! ANEKDOT ASAGIDAKI KISMI OKUYALIM RESIMLERE BAKALIM !!!

YAPILMAYACAK NOKTALAR: 2 Bolume geldıkten daha sonra sakın saldırmayalım, hic bir bırlıge bas vuramayalım,asker cıkartmayalım, bına sevıyelerını yukseltmeyelım(Sadece gorevler dogrultusunda yapalım) 3 asamaya gecmeden kendı basımıza eylem uygulamayalım

PÜF NOKTALAR: 1 hareket puanı sızın ne değin artı harıta dısında eylem yapabılecegınızı sımgeler

2 Kale lıderı olan hero ekstradan +tecrube vs kazanır

3Gorevlerı tammamladıtatn sonra gorev butonuna tıklayıp odul ala tıklayalım

4Her hero kendıne ozel yeteneklere sahıptır o yuzden herolarımızı gorevlendırıken ozellıklere dıkkat edelım

5Krallık kısmında krallıklarımız hakında bılgıler bulunurBırlık kısmında uye oldugumuz bırlıkle ılgılı bılgıler bulunurGorev kısmında gorevlele ılıgılı ekstra bılgıelr bulunurBilgi kısmında yaptıgımız eylemlerle ılgılı bılgıler bulunur

6Sohretımız asker alımı savas ınsaat yapımı yaparak yukselte bılırız

7 Hareket puanları bazı gorevler ardından ve saatlık olarak yukselır

8Bir canavara saldırıken kendı sevıyemız ordumuzn puanı ve canavarın puanını goze almalıyız

9Mülteci kampında, böylece çok ırktan çeşitli askerlerle karşılaşabiliriz Onlara, para karşılığı senin için dövüşmelerini öneri edebilirsin

10Aydınlatma kıtabı Bu binayı ziyaret eden kahraman, bilgisini iki saatliğine arttırabilir Her oyuncu bu binayı günde bir defa ziyaret edebilir

11Yel degırmenı Bu binayı ziyaret ederek rastgele bir kaynak(altın hariç) alabilirsin fakat günde bir defa yalnızca

12 Orman perisi korosu Üçcanavar çalısı fazla risklidir Gezginler başka yolu tercih etseler daha iyi olur Koruyucuların kuvveti:120,000180,000 dir girmeden once dikaktli olalaım

HARITA HAKKINDA VERI:
1Kırmızı renkler bıze aıt olmayan dusmana aıt olanı temsıl eder

2Ücgen isaretleri harıtada maden, sulfur, altın ,krıstal, kaynakalrını temsıl eder

3Kare ısaretlerı bizim kalemızı ve harıtada baska kalelerı temsıl eder

4 Bize aıt olan madenlerin kalelerin rengı defalarca yesıldır

AlMEHA DUNYASIDNAKI EŞSIZ YAPITLAR VE; TÜMÜNÜN ACIKLAMASI

1Beldiye binası:Belediye binası, tüm mimari yapıların temeli ve idare merkezidir

2Kısla:Ordu alımı için mimari yapılar Kışlanın seviyesi yükseldikçe alınabilecek bölüklerin ve savunma kolaylıklarının da seviyesi yükselir

3: Depo: Değişik kaynaklardan daha fazla biriktirmek içindir Ambar seviyesi yükseldikçe daha pozitif kaynak biriktirilebilir

4:Kahraman kulesi:Kahramanına buradan bakabilir ve çalıştırabilirsin Kahraman kulesi seviyesi arttıkça karakterinin tecrübesi de artar Kahraman kulesinin 1 düzey yükselmesi, karakterine %1 ilave tecrübe verir

5:Arena:Bölükleri düzenleyebilir ve zarar görmüş askerlerlerle devam edebilirsin Svy1 arenasında saldırı edenin yaralanma oranı %1, savunmadakilerinki ise %10'dur Arena içindeki oran ise %30'dur

6azarazar, kaynak ve ekipman ticareti içindir Pazar seviyesi yükseldikçe daha çok eşya ticareti yapılabilir Svy1 pazar: en yüksek kereste ve cevher tica

7:Elçilik: birlik belirlemek veya katılmak*** ıcın gereken tek temel inşa tasıdırBirliğin seviyesi yükseldikçe üye kapasitesi de artar

8:Büyü kulesi:Karakter becerileri ve teknolojik gelişmeler için bir araştırma merkezi Büyü kulesi seviyesi arttıkça teknoloji ve kahraman becerisi seviyesi de artar

9:Çarsı:Buradan kahramanın için silah ve ekipman satın alabilirsin Çarşının seviyesi yükseldikçe satın alabileceğin silah ve donanımın da seviyesi yükselir Bir Svy1 çarşıda satın alınabilecek
donanım seviyesi de 1'dir

10:Meyhane:Kahraman alımı için bir yer Birahane yükseltildiğinde daha pozitif sayıda ve daha iyi kahramanları çekme fırsatını yakalarsın Svy1 meyhane, 2 kahraman alabilir Kahramanın
özelliği: mor yeşil sarı mavi beyaz

11: Demirci: Demirin dövüldüğü yer Gelişmiş bölükler için zorunludur

12:Ahır: İyi atlar insanların yüksek seri bölüklerini egitmek için zorunlu olarak ahırda beslenırler *
 
858,496Konular
981,690Mesajlar
29,767Kullanıcılar
sero_saplarSon üye
Üst Alt