Amiral Battı Nasıl Oynanır
Amiral Battı İki oyuncuyla oynanır İki oyuncu da kağıtlarına iki buyuk kare cizer Bunları enine ve boyuna 10ar cizgiyle 100 kareye bolerler Kucuk kareleri tanımlamak amacıyla, buyuk karelerin ust tarafına Adan başlayarak harfler, sol kenarın da 1den 10a kadar rakamlar yazılır Buyuk karelerden biri oyuncunun kendi savaş alanı, diğeri rakibinin savaş alanıdır Her oyuncu kendi savaş alanının kareleri icine gemilerini yerleştirir: Bir adet Amiral (XXXX ile gosterilir), iki adet Kruvazor (XXX ile gosterilir), uc adet Muhrip (XX ile gosterilir) ve dort adet Denizaltı (X ile gosterilir) Oyunculardan biri, elindeki boş kareler uzerinden, once bir rakam sonra da bir harf soyleyerek rakibinin gemilerinin karesini bulmaya calışır (oyundaki ifadesiyle rakibinin bir karesine ateş eder) Bulduğunda (isabetli atışta) da gemiyi batırmış olur Orneğin 6nın Csi, 2nin Fsi, 10nun Dsi gibi Gemileri saldırıya uğrayan oyuncu da karşısındakine, Amiral yara aldı, Bir denizaltı battı turunden bilgi verir Uc atıştan sonra sıra obur oyuncuya gecer Oyunu, tum gemileri once kim batırırsa o kazanır
Kareli ya da duz bir kağıda, duzenli aralıklarla soldan sağa ve yukarıdan aşağıya, hayali bir kare oluşturacak bicimde eşit sayıda noktalar koyulur Orneğin, 10 x 10 bir kare oluşturacak gibi 100 adet nokta işaretlenir Oyun iki kişiyle oynanır Oyunu başlatan kişi, iki noktayı birleştiren bir cizgi ceker Amac cizgileri kareye tamamlayarak, en cok kutuyu elde etmektir Son cizgiyi cizip kareyi tamamlayan oyuncu, karenin icine kendi işaretini koyar (orneğin, adının baş harfini) Rakipler birbirlerine kutu kaptırmamaya bakarlar 100 karelik bir bir oyunda 51 ve daha fazla kare alan oyunu kazanır
Amiral Battı İki oyuncuyla oynanır İki oyuncu da kağıtlarına iki buyuk kare cizer Bunları enine ve boyuna 10ar cizgiyle 100 kareye bolerler Kucuk kareleri tanımlamak amacıyla, buyuk karelerin ust tarafına Adan başlayarak harfler, sol kenarın da 1den 10a kadar rakamlar yazılır Buyuk karelerden biri oyuncunun kendi savaş alanı, diğeri rakibinin savaş alanıdır Her oyuncu kendi savaş alanının kareleri icine gemilerini yerleştirir: Bir adet Amiral (XXXX ile gosterilir), iki adet Kruvazor (XXX ile gosterilir), uc adet Muhrip (XX ile gosterilir) ve dort adet Denizaltı (X ile gosterilir) Oyunculardan biri, elindeki boş kareler uzerinden, once bir rakam sonra da bir harf soyleyerek rakibinin gemilerinin karesini bulmaya calışır (oyundaki ifadesiyle rakibinin bir karesine ateş eder) Bulduğunda (isabetli atışta) da gemiyi batırmış olur Orneğin 6nın Csi, 2nin Fsi, 10nun Dsi gibi Gemileri saldırıya uğrayan oyuncu da karşısındakine, Amiral yara aldı, Bir denizaltı battı turunden bilgi verir Uc atıştan sonra sıra obur oyuncuya gecer Oyunu, tum gemileri once kim batırırsa o kazanır
Kareli ya da duz bir kağıda, duzenli aralıklarla soldan sağa ve yukarıdan aşağıya, hayali bir kare oluşturacak bicimde eşit sayıda noktalar koyulur Orneğin, 10 x 10 bir kare oluşturacak gibi 100 adet nokta işaretlenir Oyun iki kişiyle oynanır Oyunu başlatan kişi, iki noktayı birleştiren bir cizgi ceker Amac cizgileri kareye tamamlayarak, en cok kutuyu elde etmektir Son cizgiyi cizip kareyi tamamlayan oyuncu, karenin icine kendi işaretini koyar (orneğin, adının baş harfini) Rakipler birbirlerine kutu kaptırmamaya bakarlar 100 karelik bir bir oyunda 51 ve daha fazla kare alan oyunu kazanır