
Geçen hafta sonu, oyuncular Anthem'deki lafta bitmemiş tatil kutlamalarını dinlese de, kimileri ise bunun yalnızca BioWare’in tembelliğine yordu. Casey Hudson'ın stüdyonun resmi bloguna bugün paylaşım yapması bu varsayımları doğruluyor. Geliştiriciler oyunu kolay bir güncelleme yahut eklenti ile başaramadıkları için sıfırdan tekrar oluşturmak istiyorlar. Bu nedenle önümüzdeki aylarda, oyunun temel istikametlerine odaklanarak, kullanıcıları zorluklarla ve ganimetlerle oynamaya motive ederek, oyunun "uzun vadeli yine tasarımı" üzerinde çalışmayı planlıyorlar.
Casey Hudson'ın paylaşımı Kasım ayındaki söylentileri doğruladı. Raporlara nazaran, BioWare'in Anthem 2.0 yahut Anthem Next ismini verdiği bu girişime büyük değişiklikler planlaması gerekiyordu. Zati o sırada, ganimet ve ilerleme sistemlerinde değişikliklerin yanı sıra oyunun temel öğelerinin umum olarak yine işlenmesinden bahsedildi. Ne yazık ki, resmi bir malumat beklemek zorundayız. BioWare yöneticisi, şimdiye kadar büyük bir ilerleme kaydedilmediğini gösteren bu kişisel ekibin düşünme ve test etme vakti vermek istediklerini vurguladı.
