Apple tarafından bugün yayınlanan YouTube reklamında şirket, iOS 13 ile birlikte Face ID'nin (yüz tanıma teknolojisi ile cihaz kilidi açma) yüzü algılama ve kilidi açma müddetini çok daha kısalacağına işaret etti.
Face ID'nin tesir müddetinin kısalmasının yanında yüz algılama teknolojisinde de gelişme olduğu, yayınlanan görüntü sayesinde anlaşılıyor. Apple'ın "şekerleme uykusu" ismini verdiği medyada bulunan kişi eğik bir açıyla uzanıyor. Dik konumda ve kişinin yüzüne bakan iPhone ise sahibinin yüzünü hiç zorlanmadan tanıyor.
Cihazın kilidini sahibi için açan Face ID, Craig isimli bir kimseden gelen iletilerin süratli bir formda gösterilmesini sağlıyor.
Birinci olarak 2017 yılında iPhone X ile tanıtılan Face ID teknolojisini kullanan bir iPhone'da cihazın kilidini sahibinden bir gayrısının açma ihtimalinin 1.000.000'da bir olduğu söylenirken bu nispetin parmak izi teknolojisi Touch ID'de ise yalnızca 50.000'de bir olduğuna dikkat çekiliyor. Bugün yayınlanan kısa reklam sineması ise Apple'ın hâlihazırda devam eden ve hem yazılım hem de donanıma övgüler saçan "That's iPhone" reklam kampanyası dahilinde bulunuyor.