Apple tarafından Peek Performance etkinliğinde tanıtılan Apple Studio Display harici monitörü satın alan kullanıcılar, cihazlarının ürün yazılımını güncelleyememekten şikayetçi. Apple tartışma forumlarında en az 50 kullanıcının güncelleme sırasında karşılarına çıkan hata mesajından bahsettiği görülüyor.
Şikayetlere göre, ürün yazılımı güncellemesi tamamlanamıyor ve kullanıcılara 1 saat içerisinde tekrar denemeleri, sorun devam ederse de yetkili bir Apple servis sağlayıcısı ile iletişime geçmeleri yönünde bir mesaj gösteriliyor.
Bunun sunucu taraflı bir sorun olabileceği belirtilmiş. Şirketin birkaç hafta önce büyük kesintiler yaşadığını da unutmamak gerekiyor. Studio Display’de bu hata mesajına neyin sebep olduğu hala belirsizken kullanıcıların güncelleme için biraz daha bekleyip tekrar denemeleri gerekecek.