Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Apple Tutkusu, COVID-19 Döneminde Daha da Arttı

Apple Tutkusu, COVID-19 Döneminde Daha da Arttı
0
54

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
apple-fanlarinin-yuzde-48-i-apple-urunleri-olmadan-yasayamayacagini-dusunuyor-1631174247.jpg

Pazar araştırma şirketi MBLM, ABD'deki 3.000 tüketicinin katılımıyla Apple için ilginç sonuçlara ulaştığı bir araştırma gerçekleştirdi. "Marka Bağlılığına COVID-19 Etkisi" isimli bu araştırma, tüketicilerin salgın döneminde Apple'ın ürün ve hizmetleriyle daha derin bir duygusal bağ kurduğunu gözler önüne serdi. Dünyanın en büyük 100 markasını kapsayan araştırmaya göre Apple, diğer tüm markaları geride bırakmış oldu.

Yapılan çalışmayla ilgili bir rapor oluşturan pazar araştırma şirketine göre katılımcıların yüzde 50'si, pandemi döneminde Apple'ın ürün ve hizmetlerini daha fazla kullanmaya başladılar. Bunların yüzde 48'i ise "Apple ürünleri olmadan yaşayamayacağını" ifade etti. Ayrıca şirket, cinsiyet ve yaş grubu fark etmeksizin neredeyse her konuda duygusal bağı en fazla güçlendiren marka oldu.

Hem genç hem de yetişkinler, Apple ile ciddi bir bağ kurmuş durumda


04709d8434b44ae94cf668642f6a0c09f6e067b6.jpeg

Yapılan araştırmaya göre hem kadınlar hem de erkekler, en çok bağ kurdukları şirketin Apple olduğunu ifade ediyorlar. Ayrıca 18-34 yaş arasındaki anket katılımcılar ile 35-44 yaş aralığındaki katılımcılar için de Apple bir numarada yer alıyor. 45-64 yaş grubu ise Apple'a gençler kadar bağlı değiller. Bu katılımcılar için Apple, en çok bağlılık duyulan ikinci marka.

MBLM'nin araştırması Apple ile müşterileri arasındaki bağın ciddi oranlarda güçlendiğini ortaya koyarken, diğer markalarda da benzer bir durum yaşanıyor. Bu bağlamda Amazon, Samsung ve YouTube gibi markaların tümünde, duygusal bağ kurma oranı yükselmiş durumda. Araştırma şirketi, buna neden olan şeyin pandemi koşulların yarattığı belirsizlik durumu olduğunu düşünüyor.


 

Similar threads

Akıllı telefon pazarında satışların azalmaya başladığı bilinen bir gerçek. Ancak bu azalma bazı markalar için ciddi bir krize dönüşmüş durumda. Ürünlerini yüksek fiyatlardan satıp ikonik birer ürün haline getirmesiyle bilinen Apple cephesinde işler iyi gitmiyor. Markanın son mali çeyreğinde bir...
Cevaplar
0
Görüntüleme
139
Pandemi döneminin psikolojik etkileri üzerinde yapılan araştırmalar, COVID-19'un tüm dünya insanlarının düşünce, duygu ve davranışları üzerinde hala devam eden derin bir etki yarattığını ortaya koymaktadır. Bu etkinin, pandemiye bağlı kısıtlılıklara daha çok maruz kalan kesimlerde daha yaygın ve...
Cevaplar
0
Görüntüleme
160
Dünya çapında etkili olan Koronavirüs salgınının 2. dalgasını değerlendirmek amacıyla Üsküdar Üniversitesi Sosyoloji Bölümü tarafından yapılan çalışma, enteresan sonuçlarıyla dikkat çekti. Nisan 2020’de ilki gerçekleştirilen araştırma, o dönemdeki etkilerin karşılaştırılması açısından da önem...
Cevaplar
0
Görüntüleme
39
Yeni nesil çalışan esenliği platformu Wellbees’in 1.178 çalışanın katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmaya göre çalışanların yüzde 62’si son bir yıldır kendini daha stresli hissediyor, yüzde 26’sı işe odaklanmakta güçlük çekiyor. Y kuşağı her iki konuda da X kuşağına kıyasla daha fazla zorluk...
Cevaplar
0
Görüntüleme
53
Hareket kabiliyeti hudutlu ve artık daha fazla vakti olan pek çok insan joystick'le buluşuyor, hatta kimileri birinci sefer kullanıyordu, bu da oyun sanayisini son 24 ayda en süratli büyüyen cümbüş formlarından biri hâline getirdi.Bugün bu ezber bozan milyonlarca dolarlık sanayi hem kapsayıcı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
114
858,496Konular
982,171Mesajlar
30,113Kullanıcılar
allySon üye
Üst Alt