Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Araba Camlarının Kırılış Şekli Neden Örümcek Ağı Biçiminde olur?

Araba Camlarının Kırılış Şekli Neden Örümcek Ağı Biçiminde olur?
0
82

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
87
Puan
48
F-D Coin
0
Otomobil Camlarının Kırılış Şekli Neden Örümcek Ağı Şeklinde olur? araba camları, niçin örümcek ağı şeklinde kırılırlar, sebepleri, dayanıklılığı, resimleri, ile ilgili bilgileri burada bulabilirsiniz 1549355631 1549355631 arabacamlarininkirilisseklinedenorumcekagibicimindeolur5c594a75132d9arabacamlarininkirilisseklinedenorumcekagibicimindeolur5c594a75132d9arabacamlarininkirilisseklinedenorumcekagibicimindeolur5c594a75132d9 Sevgili melekler, Televizyonlarda araba kazalarını izlerken uyarı etmişsinizdirCamların kırılış şekli her zaman örümcek ağı şeklindedirBunun camın kalınlığıyla ilgisi olduğunu düşünmüşümdür Fiilen de öyleymiş Araba üretiminin birincil yıllarında arabalar da kullanılan camlar olağan evlerimizde kullanılan camlardandı Lakin oluşan kazalar ve öteki darbeler sonucunda camlar olduğu gibi kırılıp büyük parçalar haline şoförün ve öteki yolcuların büyük yaralar almasına neden oluyordu Bu durumun büyük bir tehlike olduğunu farkeden araba üreticileri ise yeni ve daha sağlam bir cam üretmeyi başardı Bu sırça gerçekte aralarında sağlam ve saydam yapıda olan bir plastiğe iki camın yapıştırılması ile mümkün oldu Bu sayede camın iki yüzeyide bir plastikle buluşmuş oldu Yapılan camın gerçekten darbelere karşısında daha sağlam olmasındaki ayrıntı ise gelen darbelerin camın yüzeyinden tüm bölüme yansıtılması ile olası olmaktadır Yani gelen darbe ilk olarak değdiği noktaya sonradan ise arka plastik malzeme yardımıyla bütün yüzeye dürüst olmaktadır Bunun sonucunda ise sırça örümcek ağı biçiminde bir kırılma göstermektedir Minik darbelerde sadece o bölge küçük hasar görürken orta ölçekli darbelerde ise ince çizgiler sırça üstünde oluşabilmektedir Bir fazla avantajı kazandıran bu camlarında tekrar trafiği olumsuz etkileyen bazı dezavantajlarıda vardır Bu dezavantaj ise küçük kazalarda camın bir anda örümcek aüı şeklinde kırılması ve aracı kullanan kişinin yolu görememesidir Daha az kayıpla olaydan kurtulunabilecek kazalar böylece daha büyük bir ülkü gelmektedir Bu konuda çalışmalarını sürdüren araba üreticileri fazla yakın bir vakit içinde yeni teknolojilerini insanların huzuruna sunacak  
 
858,498Konular
982,047Mesajlar
30,025Kullanıcılar
emre0544Son üye
Üst Alt