Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Arama Motoru Optimizasyonu Nereye Gidiyor?

Arama Motoru Optimizasyonu Nereye Gidiyor?
0
90

nicebayan

FD Üye
Katılım
Ara 24, 2016
Mesajlar
94,678
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
36
Web sitesi
nicebayan.com
F-D Coin
90
Her yıl birileri, Google ’ın kendi algoritmalarını değiştirdiğinden dolayı arama motoru optimizasyonunun etkinliğinin bittiğini duyurur Ama endişelenmeyin, bu yazı, arama motoru optimizasyonunun bittiğini, sona ermek üzere olduğunu veya zorlama azalması yaşadığını bile söylemeyecekAma arama motoru optimizasyonunun farklı ve egemen bir organ olarak kalacağı günler sayılıdır Arama motoru optimizasyonu, çabuk bir şekilde artan, daha marifetli, öbür ve cazibeli bir uğraş haline gelmektedir


Son birkaç yıldır, arama algoritmalarındaki şartların değişmesi ve internet kullanıcılarının davranışları eski arama motoru optimizasyonu çalışmalarını neredeyse patavatsız ayla getirmiştir 5 yıl evvelden kalma arama motoru optimizasyonu tekniklerinin kullanılması daha evvelden kazanılmış pozisyonu da kaybettirmektedir Dolayısıyla eski teknikler yarardan fazla zarar vermektedir
Arama motoru optimizasyonuna olan perspektif, artık değişti ve bu metamorfoz tek sözcük ile tanımlanabilir: Entegrasyon
Araştırma Pazarlama Entegrasyonu
Bu terim, araştırma dünyasında sıkça duymaya başlayacağımız bir ışık halkası geldi Arama motorlarının daha geniş çapta sonuç vermesi, içerik kalitesi, marka duygusu ve geçerliliğinin ölçülmesinde kullandığı kritik teknikler ve sitelerin arama optimizasyonunu gerçekleştirmesi ile git gide öteki pazarlama otoriteleri aralarında değeri artmaktadır
Önümüzdeki birkaç yılda araştırma pazarlama entegrasyonu, Google netice listesinde birincil sayfada yapabilmek için ön durum haline gelecektir Araştırma pazarlama entegrasyonu bütün organizasyonların satış, pazarlama, halkla ilişkiler, markalaşma ve hepsinin kendi arasındaki yaklaşımlarında ihtilal yaratacaktır
Araştırma pazarlama entegrasyonu uygulayıcısı için, galibiyet, arama motoru optimizasyonu tekniklerinin organizasyonun, pazarlama departmanına entegrasyon yeteneğine bağlıdır Politika, baskı ve eylem kelimeleri başlık etiketi, link geliştirme ve anahtar sözcük temaları olarak eşdeğer derecede önemde olacaktır
Araştırma pazarlama entegrasyonunun, pazarlama bakışıcısının dağıtılmış alanlarına olan etkisini detaylı olarak inceleyelim:
Yeni Arama Yolları
Sosyal arama şu lahza daha başlangıçtaTwitter ’ın, Google ’ın sonuçlarına entegrasyonu geçen yıl tamamlandı ve Google+ ’nın gelişi ile bozulan ilişkilere tedavi oldu Birkaç hafta önce Facebook kendi geliştirdiği arama motorunu kullanıma sundu İşler, heyecan düzeyi yüksek bir şekilde gelişiyor
sosyal medya odaklı arama motorlarının ilerleyişinin devam edeceğine kararsızlık yok sosyal medya, arama motoru netice sayfası ve arama motoru optimizasyonu teknikleri üzerindeki etkisini göstermeye devam ederse, bunun sonucu olarak kendi sosyal özelliklerini ilerletmek zorunda kalacak
Ayrıca inanıyorum ancak, ileride Facebook, Twitter, LinkedIn ve Quora gibi sosyal medya organları, Google ’ın Pazar payından almaya başlayacaklar ya da Google tarafından satın alınacaklar Google ’ın doğruluk ve dahilinde olan ve LinkedIn gibi bir platformun içindeki tüm bilgileri içeren bir arama motoru düşünün!
Markalaşma
Google ’ın Penguen güncelleştirmesindeki anahtar eleman, bir organizasyonun marka menzilinin kapsadığı alanın arama motoru sonuç sayfasında bir etken olmasıdır Bu da marka popülerliğinizin daha artı olması halinde, ilk sayfadaki pozisyonunuzun daha yukarılarda olması anlamına geliyor bu nedenle, arama motoru optimizasyonu, genel bir taktik ile, markalaşma girişimlerini dikkatlice sıraya koymak durumunda
Buna ilave olarak, link geliştirme, geçmişten beri odaklanılan ürüne özgü anahtar kelime ve cümlelerin belirlenmesi, markalı bağlantı metni cümleleri, markalı trafik destekleyici ve yeni gelen linkler ile sağlıklı bir yüzde içermelidir Link geliştirici anlayışın stratejisi, doğal link profillerini marka, ürün ve arama motoru optimizasyonu anahtar kelimeleri ile geliştirmektir
Halkla İlişkiler
Araştırma Pazarlama Entegrasyonu ya da “yeni Araştırma Motoru Optimizasyonu geleneksel halkla ilişkiler bağlantılarına şiddetli bir şekilde akıntı göstermektedir Son birkaç yıldır çoğu yazılı yayın, dijital dünyanın onlardan aldığı pazar payını geri almaya çabalamaktadır
Yazılı medya dünyasından sağladıkları haysiyet ve uzmanlık sebebiyle birçok yayınlama, internette hızlı bir şekilde büyük bir geçerlilik kazanmıştır Bu geçerlilik nedeniyle marka ve organizasyonlar ile bu gazete ve dergiler arasındaki ilişki arama motorlarındaki görünürlük açısından önemli bir tesir yaratmıştır
Yazılı bültenler, röportajlar ve dergiler ile arasındaki ilişki, araştırma pazarlama entegrasyonunun manâlı bir parçasıdır Daha artı işyeri, yeni arama motoru optimizasyonun entegrasyonuna but uydurduğunda ve geleneksel halkla ilişkiler fırsatlarının link geliştirme potansiyellerini ayrım ettiklerinde değerleri daha da artacaktır
Arama Motorunda Pazarlama
Kendiliğinden gelen araştırma sıralamaları ile ücretli reklamlar arasındaki ilişki uzun zamandır tartışılan bir konudur Ücretli reklamların sitelerin kendiliğinden gelen sıralamalarındaki etkisi üzerine hiçbir bedensel delil olmamasına karşın internet sitelerinin trafiklerinin ücretli reklamlar gerçekleşirken yükseldiğini gözlemlemekteyiz
Bu bulgular ile ilgili olası bir yorumlama ise, video reklamların görüntülenmesi ve markaların araştırma anketleri arasındaki ilişkilerin raporudur 2010 yılındaki ComScore raporu, video reklamların görüntülenmesinin markaya ilişkin sorgulamaları 3 kat arttırdığını söylemektedir
Bu sizin sitenizin yapısal ve ücretli kampanyalarının az daha entegre olduğunu gösteren tatmin edici bir kanıt gibi görünse de, daha fazlası da var Google ’ın son günlerdeki bir çalışması, direk tıklama reklamı oranları ile aramanın birincil sayfasındaki kendiliğinden gelen reklamsız sonuçlar aralarında dinç bir bağ olduğunu öne sürüyor Diğer bir deyişle, açıklanmış bir arama terimi için yüksek bir yapı listeniz var ise benzer terim için ücretli reklamınız fazla daha artı oranda uç tıklama oranı sağlıyor
Son olarak, arama motoru ile pazarlama kullanarak yapılan kampanyalar yapı listelere direk olarak tesir etmektedir Hangi anahtar kelimenin satmak yarattığı, açılan hangi sayfanın etkileşim yarattığı ve hangi trendlerin manâlı olacağını tanımlayarak anahtar kelimelerinizde ve ürünlerinizde kullanmanıza olanak sağlar
Video ile Pazarlama
Video, dijital pazarlama ile ilgili bütün görüşlerde en etkin faktörlerden biri haline gelmiştir Videoların etkisi arama motoru optimizasyonunun derinliklerine dek inmiştir
Son birkaç yılın en etkin arama hareketlerinden biri, bambaşka tipte olan içeriklerin direk olarak arama motoru netice sayfasına entegre olmasıdır Eğer Google belirtilmiş bir sorgu ile ilgili olduğunu ayrım ederse, daha manâlı olan fotoğraf ve videoları görsel olarak sayfada fark edilebilecek şekilde düzenler
Eğer uzun kuyruk halinde bir sorgu hedefliyorsanız bu pazarlama kullanışlı olacaktır Eğer sorgu, görsel konsepte daha yakınsa bir video ile bloga kadar daha sıcacık bir şekilde açıklanabiliyorsa sorgu ile ilgili bir video çekerek arama sonuç pozisyonlarında şüphesiz fazla daha iyi bir yer alırsınız
2010 yılı Ocak ayında yapılan Forrester çalışması, video taşıyan bir internet sitesi, arama motoru sonuçları sayfasında 53 kat daha fazla ihtimalle birinci sayfada olacaktır Buna ek olarak, B2B Decision Makers ’ın 3 ’ü 1 arada teknolojisi bilgi için çevrimiçi video dönüşümünü gerçekleştiriyor (Google) Ürün ile ilgili videoyu izleyen kişilerin %64 ’ü daha artı ihtimalle ürünü satın alıyor Bu rakamlar göstermektedir fakat, arama görünürlüğünü ve performansını arttırmak, videoyu siteye entegre etmekle aracısız bağlantılıdır Bunun sonucu olarak, video bütün dijital kampanyalara entegre edilmelidir
Düşünce Liderliği
Her endüstri, sektör ve niş, onlara rehberlik etmesi, yorum yapması ve motive etmesi için us liderlerine sahiptir Siz o birey misiniz? Eğer değilseniz, takımınızda kim bu rolü gerçekleştirebilir?
Eğer siz servisinizi veya ürününüzü satın alan kişilere gerçekte layık sağlıyorsanız, organizasyonunuzda bilgilendirici ve ikna edici içerikler üretebilecek kişilere sahip olmalısınız Bu içerik, başarılı bir araştırma pazarlama entegrasyonu kampanyasının omurgasıdır
Sizin alımlı bir içerik oluşturma yeteneğiniz, arama motoru optimizasyonunuzun, sosyal ve pazarlama kampanyalarınızın galibiyet veya başarısızlığına karar verecektir Bunlar olmadan tüm çalışmalarınız duracaktır
Sizin internet sitenizde ve internetin herhangi bir noktasında çalışabilecek bir içerik üretmelisiniz Ürettiğiniz her şey, olası olan en yüksek standartta ve paylaşılabilir, aramaya optimize edilmiş ve kıymetli bağlantılar olmalıdır
Tek bir bloga tabi kalmayın Videolar, resmi broşürler, ekitaplar ve çevrimiçi sunumlar yaratın Sonradan bu içeriklerin hepsini kendi sosyal kanallarınız yoluyla paylaşın ve bu içerikleri satış oranlarınızı arttırma ihtimalinde asistan olması için pazarlama kampanyalarınızın bir parçası olarak kullanın
Sosyal İnternet
Sosyal medyayı özellikle sona sakladım Sosyal internet, oyunun kurallarını tamimiyle değiştirdi sosyal ağ stratejiniz, bütün pazarlama kanallarınıza ve kampanyalarınıza etki etmek zorunda Günümüzde arama motorları, sosyal sinyalleri, kendi algoritmalarında ve “marka duygusunu *daha emin bir şekilde ölçmede artan bir şekilde daha pozitif kullanmaya başlamışlardır, iyi yönetilen bir arama motoru optimizasyonu, önemini kimsenin red edemeyeceği bir sosyal varlıktır
sosyal medya, pazarlama, satış ve satış sonrası servis faaliyetlerinizin takviye noktası olmalıdır sosyal medya, organizasyonunuzu yönetmenizden, satmak sonrası servisinize ve müşterilerinizi elde tutmanıza değin her şeyi kanalize etmenizde etkisi olan bir alandır
sosyal ağ, aramalardaki görünürlüğünüzü direk olarak etkiler ve paha biçilemez içeriklerinizin birinci kanaldan yayılmasını sağlar Bu etki, görünürlüğü arttırmanın ötesinde takip edilebilir bir etkidir
Facebook ’un etkileşim takip özelliği bir saatten az bir sürede bu etkiyi belirleyebilir Google Analytics de aynı şekilde sosyal etkiyi ölçümleyebilir Eğer sizde araştırma pazarlama entegrasyonunun sizin organizasyonunuz için nasıl çalıştığını görmek istiyorsanız, sosyal medya ile başlayın
Sonuç
Son birkaç yıldır birçok öbür etken İnternetin alıştırma şeklini değiştirdi Eski pazarlama teknikleri, çağın peşinde kaldı
Tüm pazarlama çalışmalarınızın, kıvrak ve cazibeli bir stratejiye entegre olması gerçeğinin karşı hiçbir akılcı niçin bulunmamakta Kuvvet soru, bunu kendi organizasyonunuza nasıl uygulayacaksınız? Maalesef, bu soruya verilebilecek basit bir yanıt değil
Hiçbir organizasyon aynı değildir Dış kaynaklı ajanslar kullanabilirsiniz, fazla sayıda iç departmanınız ve her türlü engele karşısında katiyen azalmayan bir bütçeniz olabilir Her organizasyonun kendine özel bir yapısı vardır
Bir şey kesindir: Bir araştırma pazarlama entegrasyon modelini benimsediğinizde, şimdiki durumunuzdan çok bambaşka olacaksınız!


Teknoloji

Her sene birileri, Google ’ın kendi algoritmalarını değiştirdiğinden nedeniyle arama motoru optimizasyonunun etkinliğinin bittiğini duyurur Fakat endişelenmeyin, bu yazı, arama motoru optimizasyonunun bittiğini, sona ermek üzere olduğunu ya da zorlama azalması yaşadığını bile söylemeyecekAncak arama motoru optimizasyonunun farklı ve bağımsız bir organ olarak kalacağı günler sayılıdır Arama motoru optimizasyonu, çabuk bir şekilde büyüyen, daha yaratıcı, öbür ve cazibeli bir uğraş haline gelmektedir


Son birkaç yıldır, arama algoritmalarındaki değişiklikler ve internet kullanıcılarının davranışları eski arama motoru optimizasyonu çalışmalarını yaklaşık olarak gereksiz ülkü getirmiştir 5 sene evvelden kalma arama motoru optimizasyonu tekniklerinin kullanılması daha evvelden kazanılmış pozisyonu da kaybettirmektedir Dolayısıyla eski teknikler yarardan çok zarar vermektedir
Arama motoru optimizasyonuna olan perspektif, bundan böyle değişti ve bu başkalaşım tek sözcük ile tanımlanabilir: Entegrasyon
Araştırma Pazarlama Entegrasyonu
Bu terim, araştırma dünyasında sıkça duymaya başlayacağımız bir ışık halkası geldi Arama motorlarının daha geniş çapta sonuç vermesi, içerik kalitesi, marka duygusu ve geçerliliğinin ölçülmesinde kullandığı kritik teknikler ve sitelerin arama optimizasyonunu gerçekleştirmesi ile git gide öteki pazarlama otoriteleri aralarında değeri artmaktadır
Önümüzdeki birkaç yılda araştırma pazarlama entegrasyonu, Google netice listesinde ilk sayfada yapabilmek için ön koşul haline gelecektir Araştırma pazarlama entegrasyonu tüm organizasyonların satmak, pazarlama, halkla ilişkiler, markalaşma ve hepsinin kendi arasındaki yaklaşımlarında köklü değişiklik yaratacaktır
Araştırma pazarlama entegrasyonu uygulayıcısı için, başarı, arama motoru optimizasyonu tekniklerinin organizasyonun, pazarlama departmanına entegrasyon yeteneğine bağlıdır Politika, baskı ve eylem kelimeleri başlık etiketi, link geliştirme ve anahtar kelime temaları olarak eşdeğer derecede önemde olacaktır
Araştırma pazarlama entegrasyonunun, pazarlama bakışıcısının farklı alanlara yönlendirilmiş alanlarına olan etkisini detaylı olarak inceleyelim:
Yeni Arama Yolları
Sosyal arama şu lahza daha başlangıçtaTwitter ’ın, Google ’ın sonuçlarına entegrasyonu geçen yıl tamamlandı ve Google+ ’nın gelişi ile bozulan ilişkilere tedavi oldu Birkaç hafta önce Facebook kendi geliştirdiği arama motorunu kullanıma sundu İşler, heyecan düzeyi yüksek bir şekilde gelişiyor
sosyal ağ odaklı arama motorlarının ilerleyişinin devam edeceğine belirsizlik değil sosyal medya, arama motoru sonuç sayfası ve arama motoru optimizasyonu teknikleri üzerindeki etkisini göstermeye devam ederse, bunun sonucu olarak kendi sosyal özelliklerini zorunda kalacak
Ayrıca inanıyorum ancak, ileride Facebook, Twitter, LinkedIn ve Quora gibi sosyal medya organları, Google ’ın Pazar payından almaya başlayacaklar ya da Google kadar satın alınacaklar Google ’ın doğruluk ve zarfında olan ve LinkedIn gibi bir platformun içindeki bütün bilgileri içeren bir arama motoru düşünün!
Markalaşma
Google ’ın Penguen güncelleştirmesindeki anahtar eleman, bir organizasyonun marka menzilinin kapsadığı alanın arama motoru sonuç sayfasında bir etken olmasıdır Bu da marka popülerliğinizin daha pozitif olduğu takdirde, ilk sayfadaki pozisyonunuzun daha yukarılarda olması anlamına geliyor bu nedenle, arama motoru optimizasyonu, genel bir strateji ile, markalaşma girişimlerini dikkatlice dizmek durumunda
Buna ek olarak, link geliştirme, geçmişten beri odaklanılan ürüne özgü anahtar kelime ve cümlelerin belirlenmesi, markalı temas metni cümleleri, markalı trafik destekleyici ve yeni gelen linkler ile sağlıklı bir yüzde içermelidir Link geliştirici anlayışın stratejisi, doğal link profillerini marka, ürün ve arama motoru optimizasyonu anahtar kelimeleri ile geliştirmektir
Halkla İlişkiler
Araştırma Pazarlama Entegrasyonu ya da “yeni Araştırma Motoru Optimizasyonu geleneksel halkla ilişkiler bağlantılarına şiddetli bir şekilde cereyan göstermektedir Son birkaç yıldır çoğu yazılmış yayın, dijital dünyanın onlardan aldığı pazar payını geri almaya çabalamaktadır
Yazılı medya dünyasından sağladıkları asalet ve uzmanlık nedeniyle birçok yayınlama, internette çabuk bir şekilde büyük bir geçerlilik kazanmıştır Bu geçerlilik sebebiyle marka ve organizasyonlar ile bu gazete ve dergiler arasındaki ilişki arama motorlarındaki görünürlük açısından manâlı bir etki yaratmıştır
Yazılı bültenler, röportajlar ve dergiler ile arasındaki ilişki, araştırma pazarlama entegrasyonunun önemli bir parçasıdır Daha fazla firma, yeni arama motoru optimizasyonun entegrasyonuna üçgenin taban olmayan kenarı uydurduğunda ve geleneksel halkla ilişkiler fırsatlarının link geliştirme potansiyellerini fark ettiklerinde değerleri daha da artacaktır
Arama Motorunda Pazarlama
Kendiliğinden gelen araştırma sıralamaları ile ücretli reklamlar arasındaki ilişki uzun zamandır tartışılan bir konudur Ücretli reklamların sitelerin kendiliğinden gelen sıralamalarındaki etkisi üzerine hiçbir maddesel delil olmamasına rağmen internet sitelerinin trafiklerinin ücretli reklamlar gerçekleşirken yükseldiğini gözlemlemekteyiz
Bu bulgular ile ilgili muhtemel bir açıklama ise, video reklamların görüntülenmesi ve markaların araştırma anketleri arasındaki ilişkilerin raporudur 2010 yılındaki ComScore raporu, video reklamların görüntülenmesinin markaya ilişkin sorgulamaları 3 kat arttırdığını söylemektedir
Bu sizin sitenizin yapı ve ücretli kampanyalarının yaklaşık olarak entegre olduğunu belirten yeterli bir delil gibi görünse de, daha fazlası da var Google ’ın son günlerdeki bir çalışması, uç tıklama reklamı oranları ile aramanın birincil sayfasındaki kendiliğinden gelen reklamsız sonuçlar aralarında kuvvetli bir bağ olduğunu öne sürüyor Diğer bir deyişle, belirtilmiş bir arama terimi için yüksek bir yapısal listeniz var ise benzer terim için ücretli reklamınız çok daha fazla oranda kutup tıklama oranı sağlıyor
Son olarak, arama motoru ile pazarlama kullanarak yapılan kampanyalar yapısal listelere kutup olarak tesir etmektedir Hangi anahtar kelimenin satmak yarattığı, açılan hangi sayfanın etkileşim yarattığı ve hangi trendlerin önemli olacağını tanımlayarak anahtar kelimelerinizde ve ürünlerinizde kullanmanıza olanak sağlar
Video ile Pazarlama
Video, dijital pazarlama ile ilgili bütün görüşlerde en etkin faktörlerden biri haline gelmiştir Videoların etkisi arama motoru optimizasyonunun derinliklerine değin inmiştir
Son birkaç yılın en etkili arama hareketlerinden biri, öbür tipte olan içeriklerin gönder olarak arama motoru netice sayfasına entegre olmasıdır Eğer Google belirtilen bir sorgu ile ilgili olduğunu ayrım ederse, daha önemli olan resim ve videoları görsel olarak sayfada ayrım edilebilecek şekilde düzenler
Eğer uzun kuyruk halinde bir sorgu hedefliyorsanız bu pazarlama kullanışlı olacaktır Eğer sorgu, görsel konsepte daha yakınsa bir video ile bloga kadar daha sıcacık bir şekilde açıklanabiliyorsa sorgu ile ilgili bir video çekerek arama netice pozisyonlarında muhakkak fazla daha iyi bir yer alırsınız
2010 yılı Ocak ayında yapılan Forrester çalışması, video içeren bir internet sitesi, arama motoru sonuçları sayfasında 53 kat daha fazla ihtimalle birinci sayfada olacaktır Buna ek olarak, B2B Decision Makers ’ın 3 ’ü 1 arada teknolojisi veri için çevrimiçi video dönüşümünü gerçekleştiriyor (Google) Ürün ile ilgili videoyu izleyen şahısların %64 ’ü daha fazla ihtimalle ürünü satın alıyor Bu rakamlar göstermektedir fakat, arama görünürlüğünü ve performansını arttırmak, videoyu siteye entegre etmekle aracısız olarak bağlantılıdır Bunun sonucu olarak, video tüm dijital kampanyalara entegre edilmelidir
Düşünce Liderliği
Her endüstri, sektör ve niş, onlara rehberlik etmesi, yorum yapması ve motive etmesi için us liderlerine sahiptir Siz o birey misiniz? Eğer değilseniz, takımınızda kim bu rolü gerçekleştirebilir?
Eğer siz servisinizi ya da ürününüzü satın alan kişilere aslında değerinde sağlıyorsanız, organizasyonunuzda bilgilendirici ve ikna edici içerikler üretebilecek kişilere sahip olmalısınız Bu içerik, başarılı bir araştırma pazarlama entegrasyonu kampanyasının omurgasıdır
Sizin çekici bir içerik oluşturma yeteneğiniz, arama motoru optimizasyonunuzun, sosyal ve pazarlama kampanyalarınızın başarı ya da başarısızlığına karar verecektir Bunlar olmadan tüm çalışmalarınız duracaktır
Sizin internet sitenizde ve internetin herhangi bir noktasında çalışabilecek bir içerik üretmelisiniz Ürettiğiniz her şey, mümkün olan en yüksek standartta ve paylaşılabilir, aramaya optimize edilmiş ve değerli bağlantılar olmalıdır
Tek bir bloga tabi kalmayın Videolar, devlete ait broşürler, ekitaplar ve çevrimiçi sunumlar yaratın Sonradan bu içeriklerin hepsini kendi sosyal kanallarınız yoluyla paylaşın ve bu içerikleri satmak oranlarınızı arttırma ihtimalinde asistan olması için pazarlama kampanyalarınızın bir parçası olarak kullanın
Sosyal İnternet
Sosyal medyayı bilhassa sona sakladım Sosyal internet, oyunun kurallarını tamimiyle değiştirdi sosyal medya stratejiniz, bütün pazarlama kanallarınıza ve kampanyalarınıza etkili olmak zorunda Günümüzde arama motorları, sosyal sinyalleri, kendi algoritmalarında ve “marka duygusunu *daha belirlenmiş bir şekilde ölçmede giderek daha pozitif kullanmaya başlamışlardır, iyi yönetilen bir arama motoru optimizasyonu, önemini kimsenin red edemeyeceği bir sosyal varlıktır
sosyal medya, pazarlama, satış ve satmak sonrası servis faaliyetlerinizin destek noktası olmalıdır sosyal ağ, organizasyonunuzu yönetmenizden, satış sonrası servisinize ve müşterilerinizi elde tutmanıza değin her şeyi kanalize etmenizde etkisi olan bir alandır
sosyal ağ, aramalardaki görünürlüğünüzü sırık olarak etkiler ve paha biçilemez içeriklerinizin birinci kanaldan yayılmasını sağlar Bu tesir, görünürlüğü arttırmanın ötesinde takip edilebilir bir etkidir
Facebook ’un etkileşim peşine düşüp takip özelliği bir saatten az bir sürede bu etkiyi belirleyebilir Google Analytics de aynı şekilde sosyal etkiyi ölçümleyebilir Eğer sizde araştırma pazarlama entegrasyonunun sizin organizasyonunuz için nasıl çalıştığını görmek istiyorsanız, sosyal medya ile başlayın
Sonuç
Son birkaç yıldır çoğu farklı etmen İnternetin egzersiz şeklini değiştirdi Eski pazarlama teknikleri, çağın peşinde kaldı
Tüm pazarlama çalışmalarınızın, kıvrak ve çekici bir stratejiye entegre olması gerçeğinin karşı hiçbir mantıklı niçin bulunmamakta Güç soru, bunu kendi organizasyonunuza nasıl uygulayacaksınız? Maalesef, bu soruya verilebilecek kolay bir yanıt yok
Hiçbir organizasyon benzer değildir Dış kaynaklı ajanslar kullanabilirsiniz, fazla sayıda iç departmanınız ve her türlü engele aleyhinde asla azalmayan bir bütçeniz olabilir Her organizasyonun kendine özel bir yapısı vardır
Bir şey kesindir: Bir araştırma pazarlama entegrasyon modelini benimsediğinizde, şimdiki durumunuzdan fazla öbür olacaksınız!
 
858,509Konular
980,819Mesajlar
30,680Kullanıcılar
egethemoonSon üye
Üst Alt