Dünya üzerindeki büyük şirketlerin sosyal ağ yoluyla kullanıcılarıyla randevulaşma kervanına NASA ’da katıldı NASA, rutin bir gününü Snapchat üzerinden aktardı Sosyal medyanın jurnal hayatta başat olduğu bir dönemde, dünya üzerindeki büyük şirketler bir süredir bunu kullanarak kullanıcıları ile etkileşim halinde oluyorlarDüzenledikleri etkinlikleri Facebook, kurumsal değişiklikleri Linkedln,kurumkuruluş bünyesinde çalışanlara ait fotoğrafları Instagram aracılığıyla kullanıcılarına ulaştıran şirketlere NASA ’da katıldıh3NASA Snapchat ’te!h3Dünya ile sınırlı kalmayıp, 1958 ’den bu yandan kainata dair çoğu araştırma ve faaliyette yer alan Milli Havacılık Ve Uzay Dairesi (NASA), Snapchataracılığıyla kullanıcıları ile buluştuNASA, astronomların, astronotların basmakalıp bir gün içerisinde yaptıklarını, kurumsal bünyesinden çıkarak eğlenceli bir şekilde takipçilerine ulaştırdıhttp:bilgilihocamcominternaldatasastronotlarinsiradanbirgunusnapchatte5c2f4e925d8d5Kullanıcılarla buluşturulan paylaşımların içeriğini ise astronotların uzay mekiği içerisindeki hareketleri, yemek esnasında karşılaştıkları sorunlar vb görüntüler oluşturduDün itibariyle kullanıcılara buluşan NASA çalışanı ise Sefer 47 Görevi ’nden Komutan Tim Kobra olduNASA ’nın uzay ve uzaya dair paylaşımlarını “A Day In Space! başlığı aşağı sürdüreceği Engadget'ta bulunan haberde ifade edildiAlanında lider kurum, kuruluşların sosyal ağ ile kullanıcılara varmak yönündeki tercihlerini devam ettirip ettirmeyecekleri bilinmez; fakat uygulamaların amacına ulaştığını rahatlıkla söyleyebilirizKaynakhttp:shiftdeletenetnasaninbirgunusnapchatte71562 sizlere bilgilihocamcom farkıyla sunulmuştur