Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Atölye ASUS’un “Metaverse” Yarışması Sonuçlandı

Atölye ASUS’un “Metaverse” Yarışması Sonuçlandı
0
72

seocu

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,340
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
69
Atolye-Asus-Metaverse-scaled.jpg

ASUS’un, yaratıcı genç yeteneklere dayanak olmak için hayata geçirdiği Atölye ASUS platformunun “Metaverse” konseptli yeni periyot yarışı sona erdi. Yaratıcı içerik üreticileri, Atölye ASUS vesilesiyle kendilerini en yaratıcı biçimde tabir etme ve profesyonel isimlerle yarış fırsatı bulmanın yanı sıra alanında profesyonel isimlerden oluşan heyetle workshop aktifliğine iştirak imkanına da sahip oldular.

Kısa müddette 800 müracaat aldı


Ağır ilgi gören müsabakaya kısa müddet içinde 800 kişi müracaat gerçekleştirdi. Yarışta, animasyon, illüstrasyon ve karikatür kategorilerinde toplamda 28 proje birinci elemelerden geçerek, halk oylamasına katılmaya ve heyet değerlendirmesine hak kazandı. “Metaverse” yarışına katılan eserler; Bahçeşehir Üniversitesi Çizgi Sinema ve Animasyon Kısım Lideri Prof. Dr. Nazlı Eda Noyan, Çizer & Karikatürist Tarık Tolunay, İllüstrasyon Sanatkarı Selin Çınar, İllüstrasyon ve Animasyon Sanatkarı Meltem Şahin ve Karikatürist Bülent Üstün’den oluşan seçkin bir heyet tarafından değerlendirildi.

Atolye-Asus-Metaverse-1.jpg


Kazananlar: “Dilemma”, “Birthday Party” ve “Gen Alfa”


İllüstrasyon kategorisinin en kreatif çalışması İrem Herkeser’e ilişkin “Birthday Party” olurken, en beğenilen animasyon çalışması Ahmet Cenk Demir’e ilişkin “Dilemma” oldu. Yeni eklenen karikatür kategorisinde ise Nejat Coşkun’un “Gen Alfa” isimli yapıtı rakiplerini geride bıraktı. İlgili temaları en yaratıcı halde aktaran kategori birincileri ASUS Zenbook 13 UX325 OLED, ikinciler Vatan Bilgisayar mağazalarında geçerli 2.000 TL kıymetinde armağan çeki, üçüncüler ise Prof. Dr. Nazlı Eda Noyan ile portfolyo değerlendirmesi ve dijital sanat alanında meslek planlamasına dair online eğitim hakkı kazandılar.

“Teknoloji, Metaverse’i kaçınılmaz kılıyor”

Metaverse temasına ağır bir ilgi olduğunu belirten ASUS Türkiye Sistem İş Ünitesi Ülke Müdürü Özge Kılıç Güler, “Gelişen teknoloji ile Metaverse’e geçmek daha muhtemel ve gerçek. Biz de bu tema ile, ASUS olarak teknoloji konusundaki uzmanlığımız ve yarattığımız kusursuz taşınabilir tahlillerin Metaverse’e geçmek için en yanlışsız donanımlar olduğunun altını çizmek istedik. Dünyada ve ülkemizde kavram yeni yeni trendleşse de bu trendi belirleyen marka olmak her vakit olmazsa olmazımız. Metaverse’i sahiplenen ve dijital sanatkarlara markalandırılmış Metaverse içeriği ürettiriyor olmaktan çok memnunuz. Genel olarak artırılmış gerçeklik teknolojisi ile Metaverse ilişkilendirilse de bunun bir de web boyutu var. İnternetin gelişimini web 1.0, web 2.0 üzere süreçlerde gördük. Blokzincir teknolojisi, teknoloji donanımlarındaki gelişmeler ve internetin evrimiyle web 3.0’a hazırlık yapılıyor. Web 3.0’ın getireceği yeniliklerle Metaverse’nin içinde kendimizi bulacağız. Teknoloji ile iç içe geçen hayatlarımız Metaverse’i kaçınılmaz kılıyor” dedi.

Atolye-Asus-Metaverse-2.jpg


“Yaratıcı dalın tamamını kucaklıyoruz”


Özge Kılıç Güler, “Atölye ASUS, Türkiye’deki yaratıcıları bir ortaya getiren, içerik üretimi yapan ve teknoloji ile sanat kesişimlerinde hudutları kaldıran bir platform. Birinci müsabakamız görsel ve işitsel sanatları içeren; grafiker, endüstriyel dizayncı, mimar, direktör, reklamcı, web dizayncısı, moda dizayncısı, video-animasyon üreticileri dahil ister öğrenci, ister amatör ya da profesyonel olsun herkese açıktı. İkinci periyoda başlarken bu misyonumuz çerçevesinde, animasyon ve illüstrasyon kategorilerine ek olarak çok bedelli bir format olan karikatürü de dahil etmek istedik. Çünkü biz yaratıcı kesimin tamamını kucaklamak istiyoruz” dedi.
 

Similar threads

ASUS’un Türk yaratıcı ekonomisine ve genç yeteneklere destek olmak için hayata geçirdiği platform Atölye ASUS, yeni projeleriyle yoluna devam ediyor. İlk etkinliği “Sınırları Aşmak” yarışmasının yoğun ilgi görmesinin ardından, yeni paydaşları ve kategorileri, daha fazla ödül ve workshop...
Cevaplar
0
Görüntüleme
50
ASUS’un, yaratıcılık alanındaki ustaları ve öğrencileri bir araya getirmek ve genç yetenekleri desteklemek amacıyla hayata geçirdiği Atölye ASUS platformunun ilk etkinliği, “Sınırları Aşmak” konseptli tasarım yarışması oldu. 1.700’den fazla kişinin başvurduğu ve en yaratıcı çalışmaların...
Cevaplar
0
Görüntüleme
49
ASUS, günümüz küresel ekonomisinin başlıca lokomotif sektörlerinden biri olan yaratıcı ekonomisine yatırım yaparak, genç yetenekleri desteklemeyi amaçlıyor. Bu kapsamda hayata geçen Atölye ASUS, yaratıcı içerik sağlayıcı ve tasarımcılara, üretimsel sınırlarını ortadan kaldırarak kendilerini en...
Cevaplar
0
Görüntüleme
36
ASUS, gerçekleştirdiği projelerle yaratıcı sanayilerin yanında olmaya ve sanata teşvik etmeye devam ediyor. Geçen yıl hayata geçirdiği Atölye ASUS ile Türkiye’nin genç yeteneklerini destekleyen ASUS, bu defa de ProArt serisi öncülüğünde hayata geçirdiği ProArtist Awards ile yaratıcılıkta hudut...
Cevaplar
0
Görüntüleme
21
İçerik üreticilerini ve dizayncıları da kapsayan yaratıcı sanayi, tüm dünyada en süratli büyüyen bölüm pozisyonunda iken teknoloji de yaratıcı profesyonellerin potansiyelini açığa çıkarmaları için çalışıyor. Bu bölümün profesyonellerinin günümüzdeki muhtaçlık ve taleplerini karşılayacak formda...
Cevaplar
0
Görüntüleme
86
858,496Konular
981,668Mesajlar
29,741Kullanıcılar
babanız61Son üye
Üst Alt