Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Bankaların müşteri yarışı

Bankaların müşteri yarışı
0
66

ahmet0135

FD Üye
Katılım
Nis 13, 2018
Mesajlar
3,764
Etkileşim
87
Puan
48
F-D Coin
0
Bankaların müşteri yarışı Bankalar, yeni müşteriler kazanmak ve operasyon hacimlerini artırmak için farklı alanlara yönlendirilmiş kampanyalar düzenlerken, bonus, puan, parapuan, uçuş milinden otomobile değin uzanan dağıtılmış hediye ve promosyonlar vaat ediyor Son dönemde bankaların düzenlediği kampanyalar arasında, Garanti Bankasının, cep şubesinden veya internet şubesinden operasyon yapanlar aralarında 2008 model Audi A5 için çekiliş yapacağı kampanya da bulunuyor Kampanya kapsamında, Garanti’nin 1 Şubat 200831 Mart 2008 tarihleri aralarında Garanti Bankası internet şubesinden veya da cep telefonundan wapgaranticomtr adresine girerek sermaye payı alımı, satımı veya da internet şubesinden Vadeli İşlemler ve Opsiyon Borsasında (VOB) işlem yapan kişiler yaptıkları her 1000 YTL tutarındaki operasyon hacmi için 1 çekiliş hakkı kazanacak 14 Nisan 2008’de yapılacak çekiliş sonucunda, 1 adet 2008 model Audi A5 otomobil verilecek CHIPPARA Bankaların büyük rekabet içinde olduğu konut kredilerinde Akbank, masrafsız konut kredisihizmeti ile müşterilerin aldığı konut kredisinde dosya komisyonu ve hizmet bedeli ödemesine son vermeyitaahhüt ediyor Akbank’ın 1 Şubat31 Mart 2008 tarihleri aralarında yürüttüğü kampanyada da, internet ya da 444 25 25 telefon şubesinden tek işlemde 5 bin YTL ve üzeri hisse senedi işlemi gerçekleştiren her 40 birey 40 YTL chip para kazanacak Keza 15 Mart 2008 tarihine değin geçerli olacak kampanyada da, Axess ile Digitürk’e 12 ay aza olanlara üyeliğinin ilk 2 ayı armağan ediliyor 50 YTL BONUS Türk Ekonomi Bankası (TEB), bankanın bir şubesinde çalışan emniyet görevlisinin önerisiyle hayata geçirilen molalı krediile kredi ödeme süresi boyunca geç kalma faizi ödemeden kredi ödemelerine her yıl 2 ay mola kolaylığı sağlıyor Denizbank da, FitKrediile isteyenin ilk taksidini 6 ay öteleyebileceği, gelirine ve yaşam tarzına göre 66 avuç içi kadar ödeme planını kendisinın yapabileceği kredi ürünü sunuyor Kredi, düşük taksit ödeyerek başlayabilme, taksit tutarını, taksit gününü belirleyebilme, balon ödeme yapabilme, ana parayı vade sonunda ödeyebilme, keza 1 Şubat15 Mart 2008 tarihleri arasında 50 YTL bonus kazankampanyası ile aylık en az 100 YTLUSDEUR katkı maddesi payı ödemesiyle yeni bireysel emeklilik sözleşmesi yaptıranlara 50 YTL’lik bonus kazanma olanağı veriyor UÇUŞ MİLİ HSBC Advantage de, Pegasus Havayolları ile beraber oluşturduğu uçuş ve alışveriş kartı Pegasus Kart ile de müşterilere başlangıçta hediye olarak 20 YTL’lik uçuş mili verirken, Advantage kartın tüm özelliklerini taşıyan kart sahiplerine alışverişlerde peşin para puana ilave olarak uçuş puanı da kazandırıyor Banka, 11 Şubat31 Mart 2008 tarihleri arasında yarınlarım emeklilik planıya da ev hanımları yarınlarım emeklilik planıile ödemelerin HSBC Advantage kredi kartı ile yapılması halinde 300 YTL’ye kadarki harcamaları karşılıyor AUDI KAMPANYASI İLE HACİM VE ADETTE YÜZDE 25’LİK ARTIŞGaranti Bankası Şubesiz Bankacılık Bölüm Müdürü Barbaros Yerinde, konuya ilişkin AA muhabirine yaptığı açıklamada, Garanti’nin yürüttüğü Audi kampanyasının çok muhabere bir kampanya olduğunu belirterek, bu cins kampanyalar ile mevcut müşterilerden daha pozitif derinlik sağlamanın ve yeni herif kazanmanın hedeflendiğini ifade etti Audi kampanyasının başladığı günden bu yandan işlem hacminde, operasyon yapan herif adedinde ve pazar payında başarılı bir çoğalma trendi olduğunu vurgulayan Uygun, Dört haftalık sürede işlem hacminde ve operasyon adedinde takriben yüzde 25’lik bir çoğaltma sağlanmıştır Bu, oldukça yüksek bir rakam Türkiye’de bu alandaki yüzde 25 oranındaki çoğalma, saldırgan hedefleri yer alan bir bankada öyle ya da böyle 8 aylık bir hedeftirdiye konuştu Kampanyalar ile bire bir mesajların yanı sıra, kitlesel veya dikkat çekici mesajların da sunulan mahsul ve hizmetleri daha işaret ışık halkası getirerek rekabette öne geçmeyi sağlayabildiğini vurgulayan Uygun, Eğer başarılı bir kampanya dizayn ederseniz, dikkat çeken, fayda karşılayan ve sağladığı fayda ön planda olan bir kampanyayı dürüst gaye kitleye ulaşacak doğru mecralarda tanıtabilirseniz averaj bir trendde yakaladığınız ivmenin asgari yüzde 50 daha üstünü yakalama şansınız var dedi REKABETİN ETKİSİYLE KAMPANYALARA DUYARLILIK VARAkbank Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölüm Başkanı Cem Muratoğlu ise, tüm bireysel bankacılık ürünlerinde rekabetin de etkisiyle müşterilerin kampanyalara karşı sağduyu olduklarını söyledi Kredi kartlarının yanı sıra, gereklilik ve konut kredilerindeki kampanyaların da revaçta olmaya başladığının altını çizen Muratoğlu, kampanyaların adi fiyatlamaların dıştan bir takım avantajları sunmasından nedeniyle tüketicilerin tercihlerini etkilediğini ifade etti Muratoğlu, Önemli olan kampanyaların dinamiğinin, sunulan avantajın aslında işe yarar oluşu Yoksa her kampanya sonuç getirecek diye bir şey söylenemez İyi hesaplanamamışsa, müşterinin değer vereceği konu doğru düşünülmemişse o kampanyalardan çok pozitif verim alınamıyor Keza kampanyanın az olduğu dönemde yapılması halinde, duyarlılığı ve etkisi daha çok olurdiye konuştu AA  
 
858,497Konular
982,562Mesajlar
30,306Kullanıcılar
gobel_cmdSon üye
Üst Alt