nicebayan
FD Üye
- Katılım
- Ara 24, 2016
- Mesajlar
- 94,678
- Etkileşim
- 2
- Puan
- 38
- Yaş
- 37
- Web sitesi
- nicebayan.com
- F-D Coin
- 95
Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında
Koç Holding Dirençli Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, üç yıldır düzenlenen Türkiye inovasyon Haftası ’nın bu sene da stratejik ortağı olduklarını açıklama ederek, “Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) kadar Arçelik AŞ, TEB ve THY stratejik ortaklığında bu sene 3 ’üncüsü düzenlenecek olan ve Hollanda ’nın partner ülke olduğu Türkiye İnovasyon Haftası, 46 Aralık tarihleri aralarında İstanbul ’da gerçekleştirilecek Etkinlikte aralarında MIT Medya Laboratuvarı Kurucusu Nicholas Negroponte, Finlandiya Eski Başbakanı Esko Aho gibi isimlerin yer aldığı 50 bilirkişi deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak*
TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi; düzenlenen basın toplantısında bu yıl içinde İzmir, Ankara ve Gaziantep ’te gerçekleştirilen takriben 20 bin kişinin katıldığı Anadolu turunun arkasından İstanbul ’da yapılacak etkinliğin önemine dikkat çekti “Son 3 yıldır inovasyon (yenilikçilik) konusunda Türkiye ’de bir farkındalık yaratmaya çalışıyoruz ve bunu başardığımızı görüyoruz İstanbul, 2019 ’ün final etkinliği olacak diye konuşan Büyükekşi; geçen yıl İstanbul ’daki İnovasyon Haftası ’na 26 bin kişinin katıldığını kaydetti Büyükekşi; teknoloji, meslek dünyası, eğitim gibi alanlarda dünya genelinde başarılı çalışmalara imza atan sunumlar yapacağını açıkladı *
Arçelik ’in dikkat çeken yükselişi
Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, ilk yıldan beri bu sürecin içinde stratejik partner olarak yer aldıklarına işaret ederek, inovasyon kavramının Arçelik ’in meslek planı içerisinde çok kayda değer bir yeri olduğunu vurguladı “Global vizyonumuzu destekleyen stratejimizde öncelikli 5 galibiyet faktörü var Bunlar; teknoloji, tasarım, kalite, marka ve inovasyon Şirketimizde inovasyonu yalnızca ürün ve Teknoloji ile sınırlı görmüyoruz; tüm meslek süreçlerimizde inovasyon arayışımızı sürdürüyor, inovatif yaklaşımları hayata geçiriyoruz Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında öne çıkıyor Bu bölgelerde ikinci Ama 5 yıl önce beşinci sıradaydık Beko en öne çıkan markamız Avrupa ’da son 7 yılda pazar payı en fazla artan marka… Bunları inovasyonla başarıyoruz Yılda 17 milyon adet çamaşır makinesi, fırın, buzdolabı, bulaşık makinesi gibi büyük ürün üretiyoruz diye konuşan Çakıroğlu, inovasyon bilincinin yaygınlaşmasında manâlı katkı maddesi karşılayan ve yeni fikirlerin gelişimine ilham veren bu organizasyonu; stratejik partner olarak başından beri desteklediğimiz için mutluluk duyduklarını ifade etti THY Kurumsal Irtibat Başkanı Akıllı Çukur da, Türkiye ’nin ekonomik geleceğinin inovasyonda olduğunu belirterek, “Keşke bu incelemeler daha önce başlamış olsaydı Ama görüyoruz fakat bu etkinlik çığ gibi büyüyor THY olarak desteğimiz devam edecek diye konuştu
Koç Holding Dirençli Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, üç yıldır düzenlenen Türkiye inovasyon Haftası ’nın bu sene da stratejik ortağı olduklarını açıklama ederek, “Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) kadar Arçelik AŞ, TEB ve THY stratejik ortaklığında bu sene 3 ’üncüsü düzenlenecek olan ve Hollanda ’nın partner ülke olduğu Türkiye İnovasyon Haftası, 46 Aralık tarihleri aralarında İstanbul ’da gerçekleştirilecek Etkinlikte aralarında MIT Medya Laboratuvarı Kurucusu Nicholas Negroponte, Finlandiya Eski Başbakanı Esko Aho gibi isimlerin yer aldığı 50 bilirkişi deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak*
TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi; düzenlenen basın toplantısında bu yıl içinde İzmir, Ankara ve Gaziantep ’te gerçekleştirilen takriben 20 bin kişinin katıldığı Anadolu turunun arkasından İstanbul ’da yapılacak etkinliğin önemine dikkat çekti “Son 3 yıldır inovasyon (yenilikçilik) konusunda Türkiye ’de bir farkındalık yaratmaya çalışıyoruz ve bunu başardığımızı görüyoruz İstanbul, 2019 ’ün final etkinliği olacak diye konuşan Büyükekşi; geçen yıl İstanbul ’daki İnovasyon Haftası ’na 26 bin kişinin katıldığını kaydetti Büyükekşi; teknoloji, meslek dünyası, eğitim gibi alanlarda dünya genelinde başarılı çalışmalara imza atan sunumlar yapacağını açıkladı *
Arçelik ’in dikkat çeken yükselişi
Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, ilk yıldan beri bu sürecin içinde stratejik partner olarak yer aldıklarına işaret ederek, inovasyon kavramının Arçelik ’in meslek planı içerisinde çok kayda değer bir yeri olduğunu vurguladı “Global vizyonumuzu destekleyen stratejimizde öncelikli 5 galibiyet faktörü var Bunlar; teknoloji, tasarım, kalite, marka ve inovasyon Şirketimizde inovasyonu yalnızca ürün ve Teknoloji ile sınırlı görmüyoruz; tüm meslek süreçlerimizde inovasyon arayışımızı sürdürüyor, inovatif yaklaşımları hayata geçiriyoruz Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında öne çıkıyor Bu bölgelerde ikinci Ama 5 yıl önce beşinci sıradaydık Beko en öne çıkan markamız Avrupa ’da son 7 yılda pazar payı en fazla artan marka… Bunları inovasyonla başarıyoruz Yılda 17 milyon adet çamaşır makinesi, fırın, buzdolabı, bulaşık makinesi gibi büyük ürün üretiyoruz diye konuşan Çakıroğlu, inovasyon bilincinin yaygınlaşmasında manâlı katkı maddesi karşılayan ve yeni fikirlerin gelişimine ilham veren bu organizasyonu; stratejik partner olarak başından beri desteklediğimiz için mutluluk duyduklarını ifade etti THY Kurumsal Irtibat Başkanı Akıllı Çukur da, Türkiye ’nin ekonomik geleceğinin inovasyonda olduğunu belirterek, “Keşke bu incelemeler daha önce başlamış olsaydı Ama görüyoruz fakat bu etkinlik çığ gibi büyüyor THY olarak desteğimiz devam edecek diye konuştu