Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, üç yıldır düzenlenen Türkiye inovasyon Haftası ’nın bu yıl da stratejik ortağı olduklarını açıklama ederek, “Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarındaTürkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) göre Arçelik AŞ, TEB ve THY stratejik ortaklığında bu sene 3 ’üncüsü düzenlenecek olan ve Hollanda ’nın partner ülke olduğu Türkiye İnovasyon Haftası, 46 Aralık tarihleri arasında İstanbul ’da gerçekleştirilecek Etkinlikte aralarında MITOS Medya Laboratuvarı Kurucusu Nicholas Negroponte, Finlandiya Eski Başbakanı Esko Aho gibi isimlerin yer aldığı 50 uzman deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi; düzenlenen basın toplantısında bu sene içinde İzmir, Ankara ve Gaziantep ’te gerçekleştirilen takriben 20 bin kişinin katıldığı Anadolu turunun peşinde İstanbul ’da yapılacak etkinliğin önemine uyarı çekti “Son 3 yıldır inovasyon (yenilikçilik) konusunda Türkiye ’de bir farkındalık yaratmaya çalışıyoruz ve bunu başardığımızı görüyoruz İstanbul, 2019 ’ün final etkinliği olacak diye konuşan Büyükekşi; geçen yıl İstanbul ’daki İnovasyon Haftası ’na 26 bin kişinin katıldığını kaydetti Büyükekşi; teknoloji, meslek dünyası, eğitim gibi alanlarda dünya genelinde başarılı çalışmalara imza atan sunumlar yapacağını açıkladı Arçelik ’in dikkat çeken yükselişi Koç Holding Dayanıklı Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, birincil yıldan beri bu sürecin içinde stratejik partner olarak yer aldıklarına göze çarpan ederek, inovasyon kavramının Arçelik ’in meslek planı içerisinde çok manâlı bir yeri olduğunu vurguladı “Global vizyonumuzu destekleyen stratejimizde öncelikli 5 galibiyet faktörü var Bunlar; teknoloji, tasarım, kalite, marka ve inovasyon Şirketimizde inovasyonu sadece mahsul ve Teknoloji ile sınırlı görmüyoruz; tüm iş süreçlerimizde inovasyon arayışımızı sürdürüyor, inovatif yaklaşımları hayata geçiriyoruz Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında öne çıkıyor Bu bölgelerde ikinci Ancak 5 sene önce beşinci sıradaydık Beko en öne çıkan markamız Avrupa ’da son 7 yılda pazar payı en çok artan marka… Bunları inovasyonla başarıyoruz Yılda 17 milyon adet çamaşır makinesi, fırın, buzdolabı, bulaşık makinesi gibi büyük mahsul üretiyoruz diye konuşan Çakıroğlu, inovasyon bilincinin yaygınlaşmasında manâlı katkı maddesi sağlayan ve yeni fikirlerin gelişimine ilham veren bu organizasyonu; stratejik partner olarak başından beri desteklediğimiz için mutluluk duyduklarını ifade etti THY Kurumsal Irtibat Başkanı Zeki Çukur da, Türkiye ’nin ekonomik geleceğinin inovasyonda olduğunu belirterek, “Keşke bu incelemeler daha önce başlamış olsaydı Ama görüyoruz oysa bu etkinlik çığ gibi büyüyor THY olarak desteğimiz devam edecek diye konuştu sizlere bilgilihocamcom farkıyla sunulmuştur