Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında Koç Holding Dirençli Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, üç yıldır düzenlenen Türkiye inovasyon Haftası’nın bu yıl da stratejik ortağı olduklarını açıklama ederek, “Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) kadar Arçelik AŞ, TEB ve THY stratejik ortaklığında bu yıl 3’üncüsü düzenlenecek olan ve Hollanda’nın partner ülke olduğu Türkiye İnovasyon Haftası, 46 Aralık tarihleri arasında İstanbul’da gerçekleştirilecek Etkinlikte aralarında MIT Medya Laboratuvarı Kurucusu Nicholas Negroponte, Finlandiya Eski Başbakanı Esko Aho gibi isimlerin yer aldığı 50 uzman deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi; düzenlenen basın toplantısında bu yıl içinde İzmir, Ankara ve Gaziantep’te gerçekleştirilen yaklaşık 20 bin kişinin katıldığı Anadolu turunun ardındaki İstanbul’da yapılacak etkinliğin önemine dikkat çekti “Son 3 yıldır inovasyon (yenilikçilik) konusunda Türkiye’de bir farkındalık yaratmaya çalışıyoruz ve bunu başardığımızı görüyoruz İstanbul, 2019’ün final etkinliği olacak diye konuşan Büyükekşi; geçen sene İstanbul’daki İnovasyon Haftası’na 26 bin kişinin katıldığını kaydetti Büyükekşi; teknoloji, meslek dünyası, eğitim gibi alanlarda dünya genelinde başarılı çalışmalara imza atan sunumlar yapacağını açıkladı Arçelik’in dikkat çeken yükselişi Koç Holding Dirençli Tüketim Grubu Başkanı ve Arçelik AŞ Genel Müdürü Levent Çakıroğlu, tanıtım toplantısında yaptığı konuşmada, birincil yıldan beri bu sürecin içinde stratejik partner olarak yer aldıklarına dikkat çekici ederek, inovasyon kavramının Arçelik’in iş planı içerisinde fazla önemli bir yeri olduğunu vurguladı “Global vizyonumuzu destekleyen stratejimizde öncelikli 5 galibiyet faktörü var Bunlar; teknoloji, tasarım, kalite, marka ve inovasyon Şirketimizde inovasyonu yalnızca mahsul ve Teknoloji ile sınırlı görmüyoruz; bütün iş süreçlerimizde inovasyon arayışımızı sürdürüyor, inovatif yaklaşımları hayata geçiriyoruz Arçelik; Avrupa, Afrika, Ortadoğu pazarlarında öne çıkıyor Bu bölgelerde ikinci Ama 5 yıl önce beşinci sıradaydık Beko en öne meydana çıkan markamız Avrupa’da son 7 yılda pazar payı en fazla büyüyen marka… Bunları inovasyonla başarıyoruz Yılda 17 milyon adet çamaşır makinesi, fırın, buzdolabı, bulaşık makinesi gibi büyük mahsul üretiyoruz diye konuşan Çakıroğlu, inovasyon bilincinin yaygınlaşmasında manâlı katkı maddesi karşılayan ve yeni fikirlerin gelişimine ilham veren bu organizasyonu; stratejik partner olarak başından beri desteklediğimiz için mutluluk duyduklarını açıklama etti THY Kurumsal Irtibat Başkanı Akıllı Çukur da, Türkiye’nin idareli geleceğinin inovasyonda olduğunu belirterek, “Keşke bu çalışmalar daha önce başlamış olsaydı Ama görüyoruz ama bu faaliyet çığ gibi büyüyor THY olarak desteğimiz devam edecek diye konuştu