Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Battlefield V İçin Yayınlanan 6.0 Güncellemesinin Notları Açıklandı

Battlefield V İçin Yayınlanan 6.0 Güncellemesinin Notları Açıklandı
0
137

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68
battlefield-v-icin-yayinlanan-6-0-guncellemesinin-notlari-aciklandi_1580857818-b.jpg

      Oyun yerküresinin tahminen de en değerli serilerinden birisi olan Battlefield'in değerli oyunlarından birisi olan Battlefield V'in versiyon 6.0 güncellemesinin notları açıklandı. Resmi olarak duyurulan güncelleme notlarında oyuncuları şad edecek birçok yenilik bulunuyor.

    Mahsusen uzun devirdir oyuncuların isteklerini dinleyerek güncellemeye taraf veren şirket, tıpkı hengamda oyun içi çeşitliliği arttırarak oyuncu sayısını da arttırmayı planlıyor. Versiyon 6.0 güncellemesi, yeni haritayı, yeni silahları, yeni cihazları, vasıtalar üzerinde yapılan yenilikleri, haritalar ve modlar üzerinde yapılan iyileştirmeleri, silahlar ve cihazlar üzerinde yapılan değişiklikleri, ve kullanıcı arayüzü değişikliklerini içeriyor. İşte resmi olarak açıklanan versiyon 6.0 güncelleme notları;

YENİLİKLER NELER?


  • - Yeni Harita: Solomon Islands; Conquest, Breakthrough, Squad Conquest ve Team Deathmatch’te mevcut
  • - Yeni Silahlar: Type 11 LMG, Model 37, M2 Carbine (Bölüm Rütbesi Armağanlarıyla alınabilir)
  • - Yeni Cihazlar: Lunge Mine, M1A1 Bazooka (Bölüm Rütbesi Armağanlarıyla alınabilir) 

VASITALAR

  • - Birinci hızlanma sırasındaki palet bozma tesiri kaldırıldı. Bu sayede paletleri devre dışı kalan tankların kaçması mümkün olacak, ama orta ve üst surattaki performans önemli biçimde etkilenmeye devam edecek.
  • - Bir düşmana karşı düzgün açıya sahip olunduğunda gösterilen görsel geri bildirimle daha koordinasyonlu olması için kritik açıyı 10 aşamadan 20 raddeye yükselttik. Kritik darbe vurup vuramayacağınızı kestirmek çok güçlükle olduğu için bu marjı artırdık.
  • - Uçaksavar ve tanksavar AT HMG’lerin menzili, koaksiyel ile entegrasyonlu olacak halde artırıldı.
  • - Yalnızca 4 mermiye sahip olan Panzer 4 AT şarjörü düzeltildi.

HARİTALAR VE MODLAR

  • - Mercury - Tanklarda doğan oyuncular artık yanlışlıkla yayan kalmayacak.
  • - Operation Underground - Nadiren Breakthrough’da saldıran grubun doğmasını engelleyebilen günah düzeltildi.
  • - Outpost - Oyuncu yerleştirirken kule yıkıldığında artık oyuncu sıkışmayacak.
  • - Wake Island - Breakthrough’da harita istikrarını geliştirmek için tankların sayısı azaltıldı.
  • - Wake Island - Breakthrough’daki son nahiyede ABD olarak oynayan oyuncular artık mangaları dağıtılsa bile konuşlanabilecek.

SİLAHLAR VE CİHAZLAR

  • - Grease gun - Susturucusuz bir silah ateşlemekten daha düzgün ayırt edilebilmesi için Susturucu sesinde kimi küçük çaplı düzenlemeler yaptık.
  • - AP Mine - AP mine’ın Firestorm’da piyadeye hasar vermemesine neden olan bir sorun çözüldü.

SİLAHLARDA DENGELEME

  • Recon sınıfında mekanizmalı tüfeklerin namlu ağzından çıkış suratında aşağıdaki değişiklikler yapıldı:
  • Ross Rifle: 600’den 750’ye
  • Type 99: 600’den 750’ye
  • Kullanıcı Arayüzü ve Sairleri
  • - Tespit edilen düşmanlar artık mini haritada oklarla temsil edilmeyecek ve cihet göstermeyecek (elmas hallerine geri döndüler).
  • - Konsol oyuncuları için anlık yakınlaştırmanın kuvvetini düzenleme seçeneği eklendi.
  • - “Vehicle Buster” savaş rolünün birtakım oyuncular tarafından açılamamasına neden olan kusur düzeltildi.
  • - Çeşit öncesinden ayrıldıktan sonra Konuşlanma ekranını manga ekranında gösteren günah düzeltildi.
  • - Type 2A Mastery IV gayesindeki yazım yanlışı düzeltildi.
 
858,465Konular
981,146Mesajlar
29,533Kullanıcılar
TUNCAMMSon üye
Üst Alt