
Baydöner, hayat pahalılığına tenkitler yönelten ve toplumsal medyanın gündeminde bulunan reklamını sildi. Kurumdan rastgele bir açıklama yapılmadı.
Restoran zinciri Baydöner, hayat pahalılığından yaz saati uygulamasına, herkesin yurtdışına taşınmasından akaryakıt fiyatlarına kadar birçok hususta bildiri veren bir reklam sineması yayımladı. Reklam kısa müddette toplumsal medyada birçok kullanıcının ilgisini çekti. Viral olan reklam sineması daha sonra firmanın toplumsal medya hesaplarından kaldırıldı.
Baydöner restoranında geçen reklam sinemasında dış ses “ ‘Bütün kış karanlıkta kalktık’ demeyelim de ‘Alışa alışa uyandık’ diyelim. ‘Herkes yurt dışına taşındı’ demeyelim de ‘Avrupalı çok tanıdığım var ya’ diyelim. ‘Ya ligin bile tadı kalmadı’ demeyelim ‘Başka hobiler ediniyoruz’ diyelim. ‘Depoyu fulleyelim’ demeyelim, onu kim diyebilir, ‘Trafik kalmadı’ diyelim. ‘Ayyhh’ demeyelim ‘İncinmişiz’ diyelim. ‘Büyük kaygılarımız var’ demeyelim de ‘Gündelik sıkıntıları kaygı edemiyoruz’ diyelim“ sözlerini kullanıyor.
Ardından masadaki leke tutmayan örtüler için kullanılan 'dertsiz masa örtüsüne' gönderme yaparak “Yalnızca onun ‘dertsiz’ olabildiği şu günlerde, Baydöner olarak sıkıntıları biraz olsun hafifleten Ramazan sofralarına vesile olabiliyorsak ne mutlu” deniyor.
İşte o reklam sineması ????
Evrensel