
Türkiye’nin genç, bir o kadar da dinamik mesken dokumacılık ve dekorasyon markası Bella Maison, Amazon İngiltere ve Amerika’da mağaza açtı. Almanya Limango’nun yanı sıra ABD'nin en büyük e-ticaret sitelerinden Wayfair’e de giriş yapan Bella Maison’un gelecek amacı ise bellamaison.com’u Avrupa pazarına açmak.
Türkiye mesken dokuma ve dekorasyon kesiminin kıymetli markası Bella Maison, Türkiye ve yurt dışında açtığı fizikî mağazalarının yanı sıra e-ticaret atılımlarıyla da globaldeki ağını her geçen gün güçlendiriyor. 2 yıllık uzun bir araştırma ve yatırım süreci sonrası Amazon İngiltere ve Amerika’nın yanı sıra Almanya Limango veABD Wayfair üzere birçok değerli e-ticaret sitesinde mazağa açan Bella Maison, bugün sekizden fazla küresel e-ticaret sitesi ile dünyanın birçok ülkesine eserlerini ulaştırıyor.
“Bella Maison’u kurarken sınırsız bir coğrafya hayal ettik”
Türkiye’de kendi web siteleri ve birçok e-ticaret sitesi üzerinden eserlerini kullanıcılarıyla buluşturarak güçlü bir e-ticaret ivmesi yakaladıklarını lisana getiren Bella Maison CEO’su Muhammed Tan, küresel e-ticaret sitelerinde mağaza açmak için iki yılı aşkın müddettir çalıştıklarını, pazarlara özel kapsül koleksiyon ve insan kaynağı yatırımı yaptıklarını söyledi. Tan, “Bella Maison’u kurarken sınırsız bir coğrafya hayal ettik. Geleceği okuyarak, gerçek planlama ve strateji ile global e-ticaret ağlarında güçlü bir formda hakikat vakitte yer almak için yıllar öncesinden çalışmaya başladık. Küresel e-ticaret sitelerinde açtığımız mağazalarımızla sonları ortadan kaldırıyoruz. Bugün Amazon, Limango ve Wayfair’in de dahil olduğu sekizden fazla küresel e-ticaret sitesi üzerinden dünyanın birçok ülkesine satış yapıyoruz. Daha fazla ülkede yer almak için görüşmelerimize devam ediyoruz” biçiminde konuştu.
“bellamaison.com’u Avrupa pazarına açmayı, hedefliyoruz”
Tan, “Bella Masion olarak kuruluşumuzdan bugüne eserlerimiz, kategorilerimiz ve mağazalarımızla epey ses getiren işlere imza attık. Bugün Türkiye’de 13 yurt dışında 8 fizikî mağazamız bulunuyor. Hayli fazla yol katetmiş olsak da gidecek çok daha fazla yolumuz olduğunu biliyoruz. Gözümüzü her manada küresele çevirdik. Her geçen gün kendimize yeni gayeler belirliyoruz. Kısa müddet içerisinde bellamaison.com’u Avrupa pazarına açmayı, Türkiye’de 50, yurt dışında 6 ülkede 5 yıl içinde 150 mağaza açmayı hedefliyoruz. Tüm amaçlarımıza ulaşıp, Bella Maison’u hem fizikî hem e-ticarette dünya liginin güçlü bir oyuncusu yapacağımıza inanıyoruz” dedi.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı