Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

BEYMEN SONBAHAR-KIŞ KAMPANYASI: "VOLUME UP"

BEYMEN SONBAHAR-KIŞ KAMPANYASI: "VOLUME UP"
0
132

dadaş

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,091
Etkileşim
1
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
70

Yaşamın her ânının izlenmeye kıymet bir performans olduğundan hareketle, bizi içimizdeki ışığı ortaya çıkarmaya ve sergilemeye çağıran Volume Up kampanyası, New York merkezli fotoğrafçı An Le tarafından görüntülendi. Temelini danstan alan üstün poz verme kabiliyetiyle tanınan Coco Rocha ile tepedeki modellik mesleğine ek olarak oyunculuğuyla beyazperdeye transfer olan Jon Kortajarena. FFW Creative Audio’nun, Beymen için yine aranje ettiği Joan Jett & the Blackhearts’ın ikonik müziği I Love Rock’n Roll eşliğinde sahne alan modeller, göz alıcı spotışıkları altında konser tadında bir performansla karşımızda.



Coco Rocha ve Jon Kortajarena, Volume Up sahnesini Dolce&Gabbana, Balmain, Balenciaga, Etro, Versace ve Tom Ford üzere dünya markalarının 2022-2023 Sonbahar/ Kış koleksiyonlarından yıldız dizaynlarla paylaşıyor. Mücevher renklerinin öne çıktığı parlak renk paleti; retro baskılardan ekoseye uzanan desenler; tüvit, denim, deri üzere klasiklere eşlik eden ışıltılı ve teknik dokular ile dönem trendlerinin nabzını tutan Volume Up, “glam rock” tarzını yüksek modayla buluşturuyor.




Volume Up kampanyası ile özgün tecrübelerin peşine düşerek ilham vermeyi, yeni mevsimi gücü yüksek optimist bir ruh haliyle karşılamak için motivasyon yaratmayı amaçladıklarını söyleyen Beymen Group Pazarlama ve İrtibat Genel Müdür Yardımcısı Elif Göktaş, “Yeni dönemde tüm modaseverleri hayatı bir sahne, yaşadığımız her anı ise bir performans olarak görmeye; içimizdeki ışığı yansıtmaktan, kendimizi olduğumuz üzere ortaya koymaktan çekinmeyerek birbirimizin ilham kaynağı olmaya davet ediyoruz” diyor. “Tarzımızla, duruşumuzla, hayata bakış açımızla kendimizi tabir edeceğimiz ve fark edileceğimiz bu dönem, her anımız izlenmeye bedel bir performans olacak. Kendimizi sınırlamadan özgürce, cesurca, yüksek sesle ortaya koyacağımız ışıl ışıl bir sonbahar-kış için Volume Up ile herkesi bu performansa dahil olmaya ve kendilerinin en yeterli versiyonunu sergilemeye çağırıyoruz."

Beymen Volume Up 2022-23 Sonbahar/Kış Kampanyası
Reklamveren: Beymen
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
Fotoğrafçı: An Le
DOP: Brian Beckwith
Modeller: Coco Rocha & Jon Kortajarena
Stylist: Konca Aykan
Stylist Asistanları: Juli Molnar & Joseph Ecorchard
Kampanya Müziği: Joan Jett & the Blackhearts/ I Love Rock’n Roll (Hey Douglas re-aranjmanı)
 

Similar threads

900’ü aşkın dünya markasının en yeni koleksiyonlarını ve en hit eserlerini modaseverlerle buluşturan Beymen, sevdiklerimizle bir ortada olmanın, anın pahasını bir kere daha anladığımız bugünlerde, müzik ve dansın gücünü taşıyan “Stayin’ Alive” reklam kampanyasıyla 2021-22 Sonbahar/Kış dönemini...
Cevaplar
0
Görüntüleme
44
858,443Konular
980,888Mesajlar
29,486Kullanıcılar
Üst Alt