iltasyazilim
FD Üye
Bilinçli Tüketici İle İlgili Yazı,
Bilinçli Tüketici yazısı,
Bilinçli Tüketici İle İlgili Yazılar,
Alıcı Hakları konusundaki yasal düzenlemeler, tüketicileri koruyan şartlar sağlıyor olsa da; çoğumuz, haklarımızı bilmeden verdiğimiz mücadelelerle vakit ve para kaybetmeye devam ediyoruz Hatta maalesef, ara sıra bildiğimiz haklarımızın bile üstünde durmayıp, sorunu çarçabuk çözmek uğruna, küçük de olsa zararlara katlanıyoruz
Fakat ara sıra – iyi bilinmediğinden eleştirilere maruz kalan yasal düzenlemeleri, sorun yaşamış taraf olarak herkesten önce tüketiciler çok iyi bilmek, uygulamak ve uygulanmasını temin etmek zorundadır Zaten hukuki düzenlemeler, oysa bu bilince ulaşmış bir toplumda bir anlam açıklama eder
Bayandan Kullanılamamış Dizüstü Bilgisayar yazı dizimizin gerisinde, teknik servis süreçlerinde yaşanan sıkıntılarla ilgili takviye istek eden çok sayıda eposta aldım Yazı dizimizde sorun yaşadığım marka HP idi lakin şüphesiz bu yalnızca HP ’nin müşterilerine sorunlu durumlar yaşattığı anlamına gelmiyor Zira gelen epostalar da bunu doğrulayacak şekilde öbür ayrı markalarla ilgili…
Peki bu sorunları yaşamak zorunda mısınız? Haklarınızı bilmeniz hiç sorun yaşamayacağınız anlamına mı gelir?
Besbelli bir “yargı tartışması varsa, bir çıkar çatışması var demektir Karşınızdaki firmanın, kendi zararına olan bir durumu, şartsız kabul etmesini beklememelisiniz Yani sorunlarınıza bir cümleyle ya da bir telefon görüşmesiyle çözüm bulmayı beklemek hata olur Çünkü hiçbir firma, “koşullar sağlansa da mahsul değiştirsek gibi bir kasıt ile yapılanmıyor Oysa bilinçli bir tüketici iseniz, karşınızdaki firmaya haklarınızı bildiğinizi göstererek gerekenin yapılmasını sağlayabilirsiniz
Bilinçli birer alıcı elde etmek içinse, ince ama önemli bir nokta var: Haklarınızı nasıl arayacağınızı çakmak *
Bilinçli Tüketici yazısı,
Bilinçli Tüketici İle İlgili Yazılar,
Alıcı Hakları konusundaki yasal düzenlemeler, tüketicileri koruyan şartlar sağlıyor olsa da; çoğumuz, haklarımızı bilmeden verdiğimiz mücadelelerle vakit ve para kaybetmeye devam ediyoruz Hatta maalesef, ara sıra bildiğimiz haklarımızın bile üstünde durmayıp, sorunu çarçabuk çözmek uğruna, küçük de olsa zararlara katlanıyoruz
Fakat ara sıra – iyi bilinmediğinden eleştirilere maruz kalan yasal düzenlemeleri, sorun yaşamış taraf olarak herkesten önce tüketiciler çok iyi bilmek, uygulamak ve uygulanmasını temin etmek zorundadır Zaten hukuki düzenlemeler, oysa bu bilince ulaşmış bir toplumda bir anlam açıklama eder
Bayandan Kullanılamamış Dizüstü Bilgisayar yazı dizimizin gerisinde, teknik servis süreçlerinde yaşanan sıkıntılarla ilgili takviye istek eden çok sayıda eposta aldım Yazı dizimizde sorun yaşadığım marka HP idi lakin şüphesiz bu yalnızca HP ’nin müşterilerine sorunlu durumlar yaşattığı anlamına gelmiyor Zira gelen epostalar da bunu doğrulayacak şekilde öbür ayrı markalarla ilgili…
Peki bu sorunları yaşamak zorunda mısınız? Haklarınızı bilmeniz hiç sorun yaşamayacağınız anlamına mı gelir?
Besbelli bir “yargı tartışması varsa, bir çıkar çatışması var demektir Karşınızdaki firmanın, kendi zararına olan bir durumu, şartsız kabul etmesini beklememelisiniz Yani sorunlarınıza bir cümleyle ya da bir telefon görüşmesiyle çözüm bulmayı beklemek hata olur Çünkü hiçbir firma, “koşullar sağlansa da mahsul değiştirsek gibi bir kasıt ile yapılanmıyor Oysa bilinçli bir tüketici iseniz, karşınızdaki firmaya haklarınızı bildiğinizi göstererek gerekenin yapılmasını sağlayabilirsiniz
Bilinçli birer alıcı elde etmek içinse, ince ama önemli bir nokta var: Haklarınızı nasıl arayacağınızı çakmak *