iltasyazilim
FD Üye
Bilinçli Tüketici Kulübünün yetkileri
Bilinçli Alıcı Kulübü hakkında bilgi
Enerji Verimliliği ve Bilinçli Alıcı Kulübü Kuruluş Amacı
Bilinçli tüketici kulübünün tahsis ve sorumlulukları Türk Ulusal Eğitiminin genel hedef ve esas ilkelerine uygun bir şekilde; öğrencilerin Atatürk Prensip ve İnkılâplarına, Anayasasının başlangıcında ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine tabi yurttaşlar olarak yetişmelerine, yeteneklerini geliştirerek zorunlu donanımı kazanmalarına katkıda bulunmaktır
Bu amaçla öğrencilere;
a)İnsan haklarına ve demokrasi ilkelerine hürmet duyabilme,
b)Kendini tanıtabilme, bireysel hedeflerini belirleyebilme, yeteneklerini geliştirebilme, bunları kendisinin ve toplumun yararlarına kullanabilme,
c)Çevreyi koruyabilme bilinciyle hareket edebilme,
d)Kendine ve çevresindekilere güven duyabilme,
e)Planlı egzersiz alışkanlığı edinebilme, özgür zamanlarını etkili ve verimli değerlendirebilme,
f)Girişimci olabilme ve bunu başarı ile sürdürebilme, yeni durum ve ortamlara uyabilme,
g)Savurganlığı önleme ve tutumlu olabilme,
h)Kişisel farklılıklara saygılı olabilme; ayrı bakış, akıl, inanç, anlayış ve kültürel değerleri hoşgörü ile karşılayabilme,
ı)Aldığı görevi istekle yapabilme, yükümlülük alabilme,
j)Bireysel olarak ya da başkalarıyla işbirliği içinde çevresindeki toplumsal sorunlarla ilgilenebilme ve bunların çözümüne katkı maddesi sağlayacak nitelikte projeler geliştirebilme ve uygulayabilme,
k)Grupça yapılan görevleri bitirmek için istekle çalışabilme ve gruba aleyhinde yükümlülük duyabilme gibi davranış, tutum ve becerilerin kazandırılmasına çalışılır *
Bilinçli Alıcı Kulübü hakkında bilgi
Enerji Verimliliği ve Bilinçli Alıcı Kulübü Kuruluş Amacı
Bilinçli tüketici kulübünün tahsis ve sorumlulukları Türk Ulusal Eğitiminin genel hedef ve esas ilkelerine uygun bir şekilde; öğrencilerin Atatürk Prensip ve İnkılâplarına, Anayasasının başlangıcında ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine tabi yurttaşlar olarak yetişmelerine, yeteneklerini geliştirerek zorunlu donanımı kazanmalarına katkıda bulunmaktır
Bu amaçla öğrencilere;
a)İnsan haklarına ve demokrasi ilkelerine hürmet duyabilme,
b)Kendini tanıtabilme, bireysel hedeflerini belirleyebilme, yeteneklerini geliştirebilme, bunları kendisinin ve toplumun yararlarına kullanabilme,
c)Çevreyi koruyabilme bilinciyle hareket edebilme,
d)Kendine ve çevresindekilere güven duyabilme,
e)Planlı egzersiz alışkanlığı edinebilme, özgür zamanlarını etkili ve verimli değerlendirebilme,
f)Girişimci olabilme ve bunu başarı ile sürdürebilme, yeni durum ve ortamlara uyabilme,
g)Savurganlığı önleme ve tutumlu olabilme,
h)Kişisel farklılıklara saygılı olabilme; ayrı bakış, akıl, inanç, anlayış ve kültürel değerleri hoşgörü ile karşılayabilme,
ı)Aldığı görevi istekle yapabilme, yükümlülük alabilme,
j)Bireysel olarak ya da başkalarıyla işbirliği içinde çevresindeki toplumsal sorunlarla ilgilenebilme ve bunların çözümüne katkı maddesi sağlayacak nitelikte projeler geliştirebilme ve uygulayabilme,
k)Grupça yapılan görevleri bitirmek için istekle çalışabilme ve gruba aleyhinde yükümlülük duyabilme gibi davranış, tutum ve becerilerin kazandırılmasına çalışılır *