Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

BioWare, Mass Effect Legendary Edition'daki Grafiksel İyileştirmeleri Paylaştı

BioWare, Mass Effect Legendary Edition'daki Grafiksel İyileştirmeleri Paylaştı
0
50

morfeus

FD Üye
Katılım
Kas 12, 2021
Mesajlar
3
Etkileşim
4
Puan
38
Yaş
46
Konum
Rusya
F-D Coin
139
IskbYAQeZpp9HLvRrtpO_13_171cb51a8bcd5fcc370b422b53e34223_image.jpg




Efsanevi sürüm 14 Mayıs'ta yayınladığında, Mass Effect serisi her zamankinden daha düzgün bir halde görünecek. BioWare bugün, Mass Effect Legendary Edition'a gelen, otuz binin üzerinde yine işlenmiş doku, yeni çevresel parçacık efektleri ve üç oyun boyunca geliştirilmiş sinematikler dahil olmak üzere birçok grafik geliştirmeyi kullanıcılar ile paylaştı.

Haberler direkt Mass Effect Legendary Edition geliştirme grubu tarafından yayınlandı ve yepyeni oyunların grafiklerini gelecek sürümdeki gelişmiş görsellerle karşılaştıran uzun bir blog yazısı paylaştı. Gönderi de güzelleştirmelerle alakalı birçok değerli ayrıntı yer alıyor.
  • Her bir doku uygunlaştırıldı.
  • Üçlemede kişisel olarak geliştirilmiş karakter kıyafetleri.
  • Geliştirilmiş cilt, saç ve göz gölgelendiricileri.
  • Yatay mercek parlamaları dahil yeni çevresel parçacık efektleri.
  • Netlik için GUI geliştirmeleri.
  • Mümkün olduğunda, orta sahneler 4K olarak tekrar oluşturuldu

  • Çorak alanları yahut düşük çözünürlüklü dokuları güzelleştirmek için çeşitli çevresel varlıklar tekrar çalışıldı.
  • "Karakterlerin daha dengeli ve hoş bir biçimde aydınlatılmasını sağlamak" için doğal sıçrama aydınlatması eklendi.
  • Yükseltilmiş gölgeler.
  • Ekran alanı ortam kapatma, kenar yumuşatma ve bokeh alan derinliği üzere düzgünleştirilmiş süreç sonrası efektler.
Tüm bu ayrıntılar sırf buzdağının görünen kısmı. BioWare gönderisinin tamamı, üsttekilerin hepsinde teknik ayrıntıları ele alırken, tıpkı vakitte birkaç ferdî düzeye ve bunların nasıl yine düzenlendiğini de ele alır. Bu, Noveria'da yeni aydınlatma ve ağır bir fırtına ve Feros'ta daha karanlık, daha ürkütücü bir atmosfer olması manasına geliyor.

Mass Effect Legendary Edition yalnızca yepyeni üçlemeden farklı görünmeyecek, birebir vakitte farklı oyun mekaniklerine ve oyun formlarına sahip olacak. Bu ayın başlarında BioWare, hayranlara özgün oyuna gelcek büyük oynanış değişikliklerini paylaşmıştı. Bu, Shepard'ın artık çatışma dışındayken koşabileceği, yakın dövüş ataklarının haritalandığı manasına geliyor ve ayrıyeten silah doğruluğu ve kullanımı uygunlaştırıldı.

Mass Effect Legendary Edition önümüzdeki ay 14 Mayıs'ta piyasaya sürülecek.

 

 

Similar threads

BioWare dün Mass Effect Legendary Edition için yeni bir yama yayınladı ve bu yamanın amacı oyunun genel PC performansını artırmaktı. Ayrıca rapor edilen bazı buglar ve Illium'daki sis yoğunluğu gibi hafif de olsa eleştiri alan kısımlar da düzeltilmişti. BioWare bu yama ile oyunda kullanılan...
Cevaplar
0
Görüntüleme
35
Mass Effect Legendary Edition, üçlemenin bugüne kadar yayınlanmış olan tüm DLC paketlerini de bünyesinde barındırıyordu, biri hariç: savaş odaklı olan Pinnacle Station. BioWare, bu DLC'nin kaynak kodlarının kayıp olduğunu, yedeklerin de bozulduğunu açıklamıştı. Bu DLC'yi tekrardan hazırlamak...
Cevaplar
0
Görüntüleme
43
Mass Effect üçlemesi hiç şüphesiz tüm zamanların en iyi oyun serilerinden biri ve Mass Effect: Legendary Edition da gerek serinin eski oyuncuları, gerekse seriyle yeni tanışacak oyunlar için oldukça başarılı bir yenileme projesi olarak karşımıza çıktı. Mass Effect: Legendary Edition'ın iyi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
27
Mass Effect Legendary Edition, geçtiğimiz Cuma günü oyun severlerle buluştu. Eski takipçileri kadar seriyle yeni tanışacaklar için de merak edilen bir oyun olmayı başarmıştı. Bunun meyvelerini de çıkışının hemen ardından almaya başlamış gibi görünüyor. SteamDB verilerine göre Mass Effect...
Cevaplar
0
Görüntüleme
41
Mass Effect Legendary Edition tüm üçlemeyi (özellikle de ilk oyunu) elden geçirerek grafiksel açıdan çok daha iyi bir hale getirmiş olmasına rağmen yine de yer yer düşük kaliteli dokularla karşılaşabiliyordunuz. Bunun da sebebi oyundaki aydınlatma ve gölgelerin önemli bir kısmının önceden...
Cevaplar
0
Görüntüleme
33
858,474Konular
981,218Mesajlar
29,547Kullanıcılar
sonertSon üye
Üst Alt