Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Bir senede 850 ton palamut sattı!

Bir senede 850 ton palamut sattı!
0
51

tekin

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,427
Etkileşim
0
Puan
36
Yaş
96
F-D Coin
95
Bir%2Dsenede%2D850%2Dton%2Dpalamut%2Dsatti%2D%2D227518%2Ejpg

CarrefourSA, Genel Müdür Kutay Kartallıoğlu ve Besin Kategori Genel Müdür Yardımcısı Ali Az Akan, basın toplantısıyla balık ve deniz mahsullerine ait yeniliklerini aktardı.

Müşterilerinin balık tüketimini artırmak hedefiyle bir yandan tedarik zincirinin genişletilmesi, satın alma hacminin artırılması, lojistik sisteminin yenilenmesi ve balık reyonlarının değişimi üzere bölümde fark yaratan birçok yatırımlara imza attıklarını lisana getiren CarrefourSA, Genel Müdür Kutay Kartallıoğlu, kültür balıkçılığını destekleyerek reyonlarına yılın 12 ayı 60 – 70 çeşit balık getirebildiklerinin altını çizdi.

“Kültür balıkçılığına verdiğimiz takviye ile balık hem 12 ay boyunca bulunabilen bir besin kaynağı haline geliyor hem de ülkemizdeki balık çeşidinin gelecek jenerasyonlara miras bırakılabilmesi ismine sürdürülebilir balıkçılığa katkı sağlıyor” diyen Kutay Kartallıoğlu, şunları söyledi: 



“Her yıl denizlerimizdeki balık çeşitleri ve avlanılabilen ölçü, iklim şartlarına nazaran değişkenlik gösteriyor. Kimi yıl yüksek randıman elde edilirken kimi yıl da avlanan balık oranında düşüş yaşanabiliyor. Bu noktada sürdürülebilir balıkçılığa verdiğimiz dayanakla reyonlarımıza deniz balıklarının yanı sıra 12 ay boyunca taze, kaliteli ve sağlam kültür balıkları getiriyoruz. Alım yaptığımız çiftliklerin en değerli özelliği izlenebilirliği ve kalite standartlarına uygunluğu… Rastgele bir CarrefourSA marketinden aldığınız balığın etiketine baktığınızda o balığın hangi tedarikçiden alındığını, hangi bölgeden avlandığını ya da hasat edildiğini öğrenebiliyorsunuz. Bu tedarikçinin ya memleketler arası kalite standartlarına sahip olduğunu ya da tarafımızdan denetlendiğini ve tahliller yapıldığını bilmelisiniz, zira bu noktada çok net bir denetim sistemine sahibiz. Tedarikçiye yaptığımız yerinde denetimlerin yanı sıra Su Eserleri Platformumuz ile soğuk zincir ve kalite standartlarını koruyarak uzunluk hudutlarının altında kalmadan, av yasağı devirlerinde alım yapmadan sürdürülebilir bir geleceği desteklemek emeliyle yılın 12 ayı müşterilerimize en az 60 – 70 çeşit balık sunabiliyoruz.”

“Lezzet Ortası, Balık Satışlarına Yüzde 30’a Varan Katkı Sağladı”

CarrefourSA’nın balık operasyonunda 22’si Su Eserleri Mühendisi olmak üzere toplam 385 kişinin vazife yaptığını belirten Kutay Kartallıoğlu, bu yıl 25 yeni reyon yatırımı gerçekleştirerek balık ve deniz mahsulü sattıkları market sayını 184’e çıkardıklarını söyledi. Kartallıoğlu, şöyle konuştu:



“Balık, av mevsiminin başlayıp çeşitliliği artmasıyla birlikte satışı artan bir ürün… Balığın bulunabildiği periyotlarda et satışına yakın ölçüde balık satışı gerçekleştiriyoruz. Sene sonuna 8 bin ton balık ve deniz mahsulü satışı hedefliyoruz. Balığı sırf reyonlarımızdan satmıyoruz, mevcut 12 adet Lezzet Ortası restoranımızda da balık, en çok tercih edilen eserler ortasında yer alıyor. Bugün için Lezzet Ortası restoranlarımızın bulunduğu marketlerimizdeki balık satışının toplam balık satışımıza yüzde 30’a varan katkı sağladığını lisana getirebiliriz.”

“Bir Unsur Daha İmza Atıyoruz, 1 Ocak’tan İtibaren Kara Midye Satmaya Başlıyoruz”

Günümüzde kabuklu deniz mahsullerine olan ilginin arttığını, bilhassa de bir sokak lezzeti olan midye talep edildiğini belirten Kutay Kartallıoğlu, kelamlarını şöyle tamamladı:

“Güvenli çiftlik midyelerini reyonlarımızda satışa sunmak için yaklaşık bir yıldır yerinde süreci takip ediyoruz. Tarım ve Orman Bakanlığı’nın izlemesi sonucu onay vermiş olduğu Erdek açıklarındaki midye yetiştiricilik tesislerinden midye almaya başladık. Böylece bir unsur daha imza atarak canlı kara midye satışı gerçekleştiren tek besin perakendecisi olduk. Eserler çiftlikte hasat edildikten sonra arındırma tesisinde arındırılarak soğuk zinciri bozulmadan paketlenip reyonlarımıza ulaşmaktadır. Bu sayede günümüzde sıkça tüketilen lakin mikrobiyolojik ve kimyasal açıdan riskler barındırabilen midye konusunda müşterilerimize üretimden reyona gelene kadar her süreci denetim altında olan midyeleri sunuyoruz. Müşterilerimiz dilerlerse balık reyonumuzdan canlı halde midyelerini alabilecek, dilerlerse de Lezzet Ortası restoranlarımızda dolma ve tavasını tüketebileceklerdir.”

CarrefourSA Besin Kategori Genel Müdür Yardımcısı Ali Az Akan da balık ve deniz mahsulü satışındaki performanslarına değinerek şunları söyledi:



“Kurduğumuz Su Eserleri Platformu sayesinde yılın 12 ayı boyunca reyonlarımıza taze, kaliteli ve sağlam balık ve deniz mahsulü getirebiliyoruz. Hem av döneminden hem de çiftliklerden reyonlarımıza ulaşan balıkları, alanında uzman takımımızla müşterilerimize sunuyoruz. Balık, uzmanlık isteyen bir husus olduğu için hem işine hakim işçiyle çalışıyoruz hem de periyot devir bu hususta eğitimler gerçekleştiriyoruz. Tasarım açısından yenilediğimiz reyonlarımız sayesinde müşterilerimiz artık çok daha fazla balık ve deniz mahsulü çeşidine ulaşabilir hale geldi. Tüm bu faaliyetlerimiz sayesinde bu yıl en çok balık satışı yaptığımız vilayetler, sırasıyla İstanbul, Adana, Mersin, Antalya, Bodrum ve Konya diyebiliriz. Mevsiminde en çok Hamsi, İstavrit, Lüfer ve Palamut tercih edilirken mevsim dışında da Çipura, Levrek ve Somon tercih ediliyor. Mevsim balıkları açısından baktığımızda ise geçen sene en çok sattığımız eser 850 tonla palamut oldu. Çipura, Levrek ve Somon ise her ay en çok satanlar listesinin başında yer alıyor. Bu üç eser yıllık ortalama 5500 ton satış hacmine sahip” dedi.
 
858,498Konular
982,054Mesajlar
30,041Kullanıcılar
feneraySon üye
Üst Alt