Borderlands 3

Ya tek başına ya da dört şahısla oynayan oyuncular, dört sınıftan birinden karakter edinir. Armağan panolarında deneyim kazanmak, oyun içi para ve armağan eşyaları kazanmak için oynanamaz karakterler (NPC'ler) tarafından verilen çeşitli vazifeleri üstlenirler. Oyuncular başkaca oyun boyunca düşmanları yenerek bu eşyaları kazanabilirler. Oyuncu seviye kazandıkça, yetenek ağacında dağıtmak için beceri puanları kazanır. Oyunda dört yeni oynanabilir karakter tanıtılıyor: Amara, eterik yumrukları çağıran bir "Siren"; Mecha Demir Ayı'ya binen genç bir "Topçu" olan Moze; çeşitli araçlara sahip bir "Operatör" olan Zane; ve arbedelere yardım etmek için yaratıkları toplayan bir robot olan "Canavar" isimli FL4K.
Her karakterin bir cooldown'da çalışan sadece bir benzersiz becerisine sahip olduğu evvelki Borderlands oyunlarının bilakis, yeni oyunda her karakter üç benzersiz yeteneğin kilidini açabilir. Bir seferde sadece bir tane (veya Zane'nin durumunda, iki tane) donatılabilse de, bir oyuncunun yapabileceği potansiyel karakter yapılarının sayısını büyük ölçüde genişletir.
2K, sistem gereksinimlerini yayınladı. Epey makul görünen özelliklerin yanı sıra 2K, PC oynatıcıların yararlanabileceği birçok farklı grafik ayarlarının ve görsel seçeneklerin bir listesini yayınladı. Oyuncular görüş sahası, çevresel perdeleme ve ekran yeri yansımaları üzere şeyler üzerinde ince ayarlar yapabilecekler.
Borderlands 3 Sistem Gereksinimleri
Minimum Sistem Gereksinimleri: - İşletim Sistemi: Windows 7/8/10 (en son servis paketi)
- İşlemci: AMD FX-8350 (Intel i5-3570)
- Bellek: 6GB RAM
- Ekran Kartı: AMD Radeon HD 7970 (NVIDIA GeForce GTX 680 2GB)
- Depolama: 75 GB
Önerilen Sistem Gereksinimleri: - İşletim Sistemi: Windows 7/8/10 (en son servis paketi)
- İşlemci: AMD Ryzen 5 2600 (Intel i7-4770)
- Bellek: 16GB RAM
- Ekran Kartı: AMD Radeon RX 590 (NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB)
- Depolama: 75 GB
Borderlands 3 Grafik Ayarları
Basic
Umumî - Grafik API'si: DirectX 11, DirectX 12
- Ekran: (kuruluma nazaran değişir)
- Görüntüleme Modu: Tam Ekran, Penceresiz Kenarlıksız, Pencereli
- Çözünürlük: (kuruluma nazaran değişir)
- Dikey Sync: Saklı, Açık
- Çözünürlük Ölçeği: % 50 - % 25'lik artışlarla % 200
- Limit Kare Nispeti: Pürüzsüz 22-62 FPS, Sonlandırılmış 30 FPS, Sonlandırılmış 50 FPS, Sonlandırılmış 60 FPS, Sonlandırılmış 72 FPS, Sonlandırılmış 120 FPS, Sınırsız, Kişisel
- Hususî FPS Hududu: varsayılan 90, minimum 15, maksimum 300
- Kalibre Ekranı: Parlaklık ve HDR
- Inançlı Alan Kalibresi: Kullanıcı Arabiriminin haddini ayarlama
- Görüş Ortamı: varsayılan 90, minimum 70, maksimum 110
- Araç Görüş Ortamı: varsayılan 90, minimum 70, maksimum 110
- HUD Ölçeği: varsayılan 1, minimum 0.6, maksimum 1.3
Advanced
Tercih Edilenler - Ekran İstatistikleri: Örtülü, FPS, Tüm (FPS, CPU, GPU)
- Kenar Yumuşatma: Yok, FXAA, Muvakkat
- FidelityFX Netleştirme: Saklı, Açık
- Kamera Hareket Bulanıklığı: Saklı, Açık
- Nesne Hareket Bulanıklığı: Gizli, Açık
Umumi
- Grafik Kalitesi: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Doku Akışı: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Anizotropik Filtreleme: 2x, 4x, 8x, 16x
- Materyal Kalitesi: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Gölgeler: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Çekme Arası: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Muhit Doku Detayı: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Muhit Detayı: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Arazi Detayı: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Yeşillik Detayı: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Karakter Dokusu Detayı: Düşük, Orta, Yüksek, Ultra
- Karakter Detayı: Düşük, Orta, Yüksek
- UltraAmbient Tıkanma: Düşük, Orta, Yüksek
- UltraVolumetrik Sis: Gizli, Orta, Yüksek, Ultra
- Ekran Ortamı Yansımaları: Gizli, Orta, Yüksek, Ultra