PUMA, Burak Yörük ve Nil Keser ile yeni bir kampanya yolculuğuna başladı. Oyunculuktaki başarılarıyla dikkat çeken genç oyuncular, PUMA’nın dijital kampanyalardaki yüzleri oldu.
Küresel spor markası PUMA, genç ve başarılı oyuncular Burak Yörük ve Nil Keser ile yeni bir periyoda başladı. Z kuşağının sevilen oyuncuları, PUMA’nın dijital kampanyalarının marka temsilcileri oldu. PUMA’nın alımlı dizaynlarının sneaker kültürünün içinde yine keşfini kutlayan ve #toysforbigkids mottosuyla hayata geçirilen RS-X kampanyasıyla başlayan iş birlikleri; yeni girişimlerle de devam edecek.
PUMA ile keyifli bir yolculuğa çıktıklarını söz eden Yörük, “Yeni jenerasyonun en sevilen markalarından olan, sokak stilinin öncülerinden PUMA ile yeni bir serüvene başlıyoruz. Biçimime yakın hissettiğim, sevdiğim bir markanın dijital kampanyalarının yüzü olmak beni çok heyecanlandırıyor” dedi.
PUMA ile gerçekleştirdiği iş birliğinden duyduğu memnunluğu tabir eden Nil Keser ise “PUMA hatunların gücünü tanıyan ve her fırsatta teşvik eden bir marka. PUMA ailesine katılmaktan büyük memnunluk duyuyorum. İş birliğimiz yüksek kuvvetli, keyifli girişimlerle devam edecek” dedi.
Küresel spor markası PUMA, genç ve başarılı oyuncular Burak Yörük ve Nil Keser ile yeni bir periyoda başladı. Z kuşağının sevilen oyuncuları, PUMA’nın dijital kampanyalarının marka temsilcileri oldu. PUMA’nın alımlı dizaynlarının sneaker kültürünün içinde yine keşfini kutlayan ve #toysforbigkids mottosuyla hayata geçirilen RS-X kampanyasıyla başlayan iş birlikleri; yeni girişimlerle de devam edecek.
PUMA ile gerçekleştirdiği iş birliğinden duyduğu memnunluğu tabir eden Nil Keser ise “PUMA hatunların gücünü tanıyan ve her fırsatta teşvik eden bir marka. PUMA ailesine katılmaktan büyük memnunluk duyuyorum. İş birliğimiz yüksek kuvvetli, keyifli girişimlerle devam edecek” dedi.