
Tanınan battle royale oyunu Call of Duty: Warzone, NVIDIA DLSS ayarları sebebiyle oyunculara nişan sorunu yaratıyor üzere gözüküyor. YouTube yayıncısı JGOD, Warzone’daki çeşitli DLSS ayarlarının, silah nişangah işaretleri ile mermilerin gittiği noktaların uyuşmadığını ortaya koydu.
Açılımı Deep Learning Muhteşem Sampling (Derin Öğrenme takviyeli Üstün Ölçekleme) olan DLSS, ağır, ayrıntılı ve gelişmiş grafiklere sahip, büyük render yükü getiren oyunlarda, kare suratlarınızı artırmak için yapay zekanın gücünü kullanan, NVIDIA’nın RTX tabanlı kenar düzeltme teknolojisidir. DLSS ile oyuncular, yüksek ve stabil kare suratlarını korurken, daha yüksek çözünürlükleri ve ayarları kullanabilmekte.
JGOD ayrıyeten “ultra performans” ayarından “kaliteye” geçtiğinizde tesirin giderek daha besbelli hale geldiğini tabir ediyor. Bu da temel manzara daha detaylı hale geldikçe yanlış hizalamanın daha da kötüleştiği manasına geliyor. JGOD’un da gösterdiği üzere, kullandığı tac lazer eklentisi gayelerindeki gerçek pozisyonu göstermeye devam etse de nişan artısı düştüğü yerin yavaşça sağında kalıyor.
Raven bir tahlil bulana kadar DLSS özelliğini kapatmak şu an için en mantıklısı üzere gözüküyor. Bunu öbür grafik ayarları üzerinden gerçekleştirmeniz mümkün. İlgili görüntünün tamamını aşağıdan görüntüleyebilirsiniz.