Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Son konular

Canon, “Yaşam Boyu Görüntüleme Partneri” Olma Vizyonuyla B2C İş Ortaklarıyla Buluştu

Canon, “Yaşam Boyu Görüntüleme Partneri” Olma Vizyonuyla B2C İş Ortaklarıyla Buluştu
0
86

dagcı

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
38,225
Etkileşim
3
Puan
38
Yaş
69
F-D Coin
71
bha_23_6ae944cc2bd36d67831d.jpg

Canon, Türkiye’deki B2C iş ortakları ile buluşarak gelecek planlarını ele aldı. "Yaşam Boyu Görüntüleme Partneri" olma hedefiyle Canon; dijital dönüşümde yarının müşterisi, iş ortaklarının talep ve beklentileri doğrultusunda planlamalarını daima güncel tuttuğunu bir kez daha gösterdi.

“Birlikte Daha Güçlüyüz” temasıyla gerçekleştirilen Canon B2C İş Ortakları Toplantısında djital dönüşüm, yenilikler ve değişen tüketici trendleri ele alındı. Pandeminin dijital dönüşümdeki etkilerinin yanı sıra tüketicilerin markalardan beklentileri tartışıldı. Özellikle “yarının müşterisi”nin dijital adaptasyonunun yeteneğinin yüksekliğine, markalarla güven bağı kurmak istediğine ve tüm süreçlerde müşterilerle kurulan iletişimin önemine vurgu yapıldı. Ayrıca yeni dönem tüketici trendleri, kullanıcıların hem ürettikleri hem tükettikleri içerikler açısından daha bilinçli yaklaşımı ve hibrit çalışma sisteminin yaygınlaşmasına ilişkin veriler, iş ortaklarıyla paylaşıldı. Toplantıda konuşan Canon Orta Doğu ve Türkiye B2C Pazarlama Direktörü Bengü Topçu: "Daima müşterilerimizin ihtiyaçlarına odaklanarak ve onlara en iyi deneyimi sunmayı amaçlayarak hareket ediyoruz. Bugün olduğu gibi yarın da teknolojimize yatırım yaparak; yeni görüntüleme trendlerine yön veriyor, yarının ihtiyaçlarına uygun çözümleri bugünden üretmek için harekete geçiyor ve müşterilerimizi, bekledikleri mükemmellikle buluşturuyoruz" dedi.

Etkinlikte ayrıca yarının müşterisinin ihtiyaçlarına cevap vermek için kanal gelişimi, akıllı yatırım çözümleri ve yeni değer önermeleri konuları öne çıktı. Canon Orta Doğu ve Türkiye B2C İş Birimi Direktörü Binoj Nair: "Canon olarak Türkiye’deki güçlü faaliyetlerimizi, değerli iş ortaklarımızla birlikte gerçekleştiriyoruz. Kurumsal vizyonumuz olan ‘Yaşam Boyu Görüntüleme Partneri’ olma idealimizi birlikte geliştirerek daha iyi bir geleceğe doğru adımlar atıyoruz. Canon olarak görüntüleme içeriğinin üretilmesinden basılmasına ve saklanmasına kadar olan sürecin her basamağına hitap eden çok geniş bir ürün ve hizmet ağına sahibiz. Türkiye, Canon için en önemli pazarlardan birisi çünkü hem Orta Doğu ve Türkiye Bölgesi içindeki en büyük ve genç nüfus yaş ortalamasına, hem de kamera ve baskı alanlarında çok gelişmiş bir kanal yapısına sahip. Bu da Türkiye’yi çok büyük potansiyel taşıyan bir konuma yerleştiriyor” diye ifade etti.

Canon Orta Doğu ve Türkiye B2C Satış Direktörü Ahlam Azhar ise yaptığı açıklamada: “İş ortaklarımız ile olan iş birliğimiz, müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap verebilmek için en önemli odağımız. Hem verimliliği hem kalitesi yüksek görüntüleme cihazlarına talep artıyor ve biz de Canon olarak bu alanda pek çok çözüme sahibiz. Ev, ofis ve ticari baskı cihazlarında en geniş ürün portföyüne sahip marka olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunmak üzere yanlarındayız” dedi.

Farklı görüntüleme ihtiyaçlarına yönelik ürünler geliştirmek için her yıl cirosunun 8’ini Ar-Ge faaliyetlerine yatıran Canon’un sunduğu son trendlerden ilgi çekici başlıklar şöyle;

Trendler:
  • Ev stüdyosu ve içerik üretimi, 2020’de 80.3 arttı.
  • İçerik üreticilerinin 52’si içeriklerinin kalitesini artırmak için yeni ekipmanlara yöneliyor.
  • Her yıl çekilen fotoğraf sayısı, bir önceki yıla kıyasla 10-14 artıyor.
  • 2021’de dünya genelinde 1,2 trilyon fotoğraf çekildi. 2022’de bu sayının 1,72 trilyona çıkması bekleniyor.
  • Baskı tarafında; eğitim, küçük ofis ve ev ofisinde ihtiyaçlar pandemi sonrası dönemde de yükseliş gösterdi.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı
 

Similar threads

Canon: En kaliteli ve en hesaplı şekilde zorlama maliyetlerini kayda değer ölçüde düşürecek yeni ürünü Canon PIXMA E514 tanıttı Canon evlerinde sık printer kullananların baskı maliyetlerini manâlı ölçüde düşürecek yeni ürününü tanıttıFINE kartuş sistemine sahip “Extra Baskı Özellikli PIXMA...
Cevaplar
0
Görüntüleme
307
Canon: En kaliteli ve en ekonomik şekilde baskı maliyetlerini önemli ölçüde düşürecek yeni ürünü Canon PIXMA E514 tanıttı Canon evlerinde sık yazıcı kullananların baskı maliyetlerini önemli ölçüde düşürecek yeni ürününü tanıttıFINE kartuş sistemine sahip “Extra Baskı Özellikli PIXMA yazıcı...
Cevaplar
0
Görüntüleme
117
Görüntüleme teknolojileri başkanı Canon’da üst seviye atama gerçekleşti. 2014 yılından bu yana Canon’da farklı vazifeler üstlenen ve 2018’den bu yana Canon İberya ITCG Kümesi Ülke Yöneticisi olarak hizmet veren Alexandre Emeryk, Canon Eurasia Ülke Yöneticiliği vazifesine atandı. Dünyanın önde...
Cevaplar
0
Görüntüleme
160
Canon,*Photokina 2019'da, pratik ve ayrıntılı deneyimiyle, donanımdan dijital hizmetlere ve baskıya kadar nasıl yalnızca Canon'un rakipsiz yüksek kalite, uçtan uca görüntüleme deneyimi sunabildiğini gözler önüne seriyor Canon Europe, Alıcı ve Profesyonel Görüntüleme Başkan Yardımcısı Alessandro...
Cevaplar
0
Görüntüleme
175
Wilbert Verheijen, Canon Eurasia'ya Genel Müdür olarak atandı Atamanın duyurulduğu ve Canon Eurasia Genel Müdürü Wilbert Verheijen ile Canon Eurasia Satmak ve Pazarlama Direktörü Saygın Süzen'in katıldığı toplantıda aşağıdaki bilgiler paylaşıldı Türkiye'de kamera akıllı telefonla büyüyor...
Cevaplar
0
Görüntüleme
195
858,496Konular
981,661Mesajlar
29,728Kullanıcılar
berat21321Son üye
Üst Alt