Capcom'dan Ryozo Tsujimoto her ne kadar bilinen markaların yeni oyunlarının epeyce karlı bir yatırım olduğunun altını çizse de, Capcom'un her hengam yeniliğe açık bir firma olduğuna vurgu yaparak şu açıklamayı yaptı: "Yeni karakterler ve seriler oluşturma fikrinden vazgeçmiyoruz, şu an mevcut serilerimize yeni ve taze yaklaşımlar getirerek epeyce yeterli aşmaya geldik dedi. “Bu bizim için çok düzgün sonuç veriyor, lakin gelecekte orjinal oyunlar oluşturma fikrine de sırtımızı çevirmedik".
Capcom: Yepyeni oyunlar yeni markalar yapma fikrinden vazgeçmedik
Son yıllarda şirket siyasetinde gözle görülür bir değişikliğe giden Capcom'da işler hayli yolunda gidiyor. Uzun yıllar Amerikanvari oyunlar yapmakla eleştirilen firma, Resident Evil 7 ile birlikte köklerine geri dönmüş, hayran kitlesinin isteklerine kulak vermişti. Resident Evil 7'nin akabinde Monster Hunter World, Resident Evil 2 Remake, Devil May Cry 5 üzere mevcut markaların yeni oyunlarını yayınlayan Capcom oyunseverlerin de takdir ettiği bir firma haline dönüştü. Lakin elinde pek çok firmayı kıskandıracak kadar esaslı ve marka pahası yüksek oyun serisi bulunduran Capcom, yeni oyun markaları yaratmak fikrinden de vazgeçmiş değil.