iltasyazilim
FD Üye
Charles Edgar Duryea kimdir
Charles Duryea hayatı
Otomobilin mucidi kimdir
Charles Edgar Duryea
Charles Edgar Duryea 15 Aralık 1861 doğumlu Amerikan birincil benzinle çalışan otomobilin mühendisi
Charles Duryea Arabanın icadı
Birleşik Amerika'da, Frank ve Charles Duryea adında iki kardeş 1892 ve 1893 yıllarında benzinle çalışan Amerikan otomobillerini yaptılar İki kardeşin yaptıkları otomobiller atsız arabadiye isimlendirilmişti Aslında, bunları izleyen tüm ilk dönem Amerikan otomobilleri az kalsın birbirinin benzeriydi Kimse en ince ayrıntısına kadar öbür bir modelde otomobil tasarlamak gereğini duymamıştı Tüm yaptıkları, öbür zaman aralarıyla bir transmisyon kayışı eklemek ya da arka tekerleklere hareket sağlayıcı zincir düzeni uygulamaktı Ama sağlamlık ve rahatlıklarına da dikkat gösterilmesi sonucu, otomobiller daha güvenilir vasıta arabulucu almak, daha iyi yol edebilmek niteliklerini kazandılar
Fazla geçmeden, bir zamanların atsız arabalarının cılız, dayanıksız yapılarının otomobiller için uygun düşmediği anlaşıldı yavaşça, bugün bildiğimiz araba modellerine yakında olacak olan örnekler görülmeğe başladı Motor oturacak yerin altından ön tarafa alındı Dirençli, sağlam lastik tekerlekler gerçekleştirildi En sonunda, daha kuvvetli iskelet inşa için, çelik kullanıldı Böylece,bir zamanların büyük rüyasımodernaraba bir reel oldu
*
Charles Duryea hayatı
Otomobilin mucidi kimdir
Charles Edgar Duryea
Charles Edgar Duryea 15 Aralık 1861 doğumlu Amerikan birincil benzinle çalışan otomobilin mühendisi
Charles Duryea Arabanın icadı
Birleşik Amerika'da, Frank ve Charles Duryea adında iki kardeş 1892 ve 1893 yıllarında benzinle çalışan Amerikan otomobillerini yaptılar İki kardeşin yaptıkları otomobiller atsız arabadiye isimlendirilmişti Aslında, bunları izleyen tüm ilk dönem Amerikan otomobilleri az kalsın birbirinin benzeriydi Kimse en ince ayrıntısına kadar öbür bir modelde otomobil tasarlamak gereğini duymamıştı Tüm yaptıkları, öbür zaman aralarıyla bir transmisyon kayışı eklemek ya da arka tekerleklere hareket sağlayıcı zincir düzeni uygulamaktı Ama sağlamlık ve rahatlıklarına da dikkat gösterilmesi sonucu, otomobiller daha güvenilir vasıta arabulucu almak, daha iyi yol edebilmek niteliklerini kazandılar
Fazla geçmeden, bir zamanların atsız arabalarının cılız, dayanıksız yapılarının otomobiller için uygun düşmediği anlaşıldı yavaşça, bugün bildiğimiz araba modellerine yakında olacak olan örnekler görülmeğe başladı Motor oturacak yerin altından ön tarafa alındı Dirençli, sağlam lastik tekerlekler gerçekleştirildi En sonunda, daha kuvvetli iskelet inşa için, çelik kullanıldı Böylece,bir zamanların büyük rüyasımodernaraba bir reel oldu
*