Tiberium Wars duyurulduğu devir kimi fanlarca ön yargılı yaklaşıldı. Bunun nedeni EA Games'in eski oyunlardaki ruhu, Tiberium Wars'ta yakalayamayacağı ve atmosferi sağlayamayacağı yanındaydı. Ama bunun tam zıddı olarak imalat epey kaliteli çıktı ve beğenildi. 2047 yılında geçen oyunda, Tiberium kaynakları yerkürenin yok olmasına sebebiyet vermekteydi. Küresel Defense Initiative (GDI) ömrü yavaş yavaş yok etmekte olan Tiberium kaynaklarını denetim altına almaya çalışmakta ve öbür yandan terörist kümesi NOD'a karşı da amansız bir savaş içindeydi. Bunlara ek olarak uzaylı ırkı Scrin de (Hatırlanacağı üzere EA Games bu ırkı sır üzere saklamıştı) vukuatların içine girmişti. Ortada savaşların yaşandığı karışık bir durum vardı. Kaliteli ara sinematikleri, süratli oynanışı ve istikrarlı yapısıyla Tiberium Wars, sonuç olarak bekleneni vermişti. En değerlisi serinin efsane ismi Kane geri dönmüştü.
Başarılı prodüksiyon, devir içinde çıkartılan yamalarla birlikte daha çok mahalline oturdu. EA Games boş durmadı ve kolları sıvayıp oyunun ek paketini hazırlamaya başladı. Bu paketle birlikte oyun devam ederken, yenilikler sunulacak ve hikayenin eksik kısımları doldurulacaktı. Uzun müddettir geliştirme aşamasında olan Command & Conquer 3: Kane's Wrath ahir piyasaya sürüldü. Bize de beklenen ek paketi yalnızca oynamak kaldı. Medya incelememizle oyundaki ana noktalardan bahsedip, dinamiklerini ele alarak siz pahalı okuyucularımızın beğenisine sunuyoruz.