Take-Two Interactive, Capcom ve Sony üzere büyük şirketlerin mali özetlerini çoktan duyduk. Remedy Entertainment de finansal sonuçlarını sunmaya karar verdi. Ocak-Aralık 2019 devrinde şirket, gelirini %57 artırmayı başardı. Bu datalar ile geliştirici son on iki ayın çok başarılı olduğunu düşünüyor.
Stüdyonun bu türlü uygun bir sonucu esas olarak Control'dan kaynaklanıyor. Şirketin CEO'su Tero Virtal'a nazaran, altı ay evvel yayınlanan oyun en büyük pazarlama bütçesine sahip olmamasına ve bu nedenle birinci satışlarının uygun gitmemiş olmasına karşın, sanayinin oyunu takdir etmesi sayesinde oyun yeni alıcılar bulmaya devam ediyor. Oyuncular, bu yıl içinde piyasaya çıkacak olan iki fiyatlı DLC ile oynama teşviki bulabilir. Virtala, Control’ün muhtemelen dokuzuncu nesil konsollar manasına geldiği yeni platformlara taşınması olasılığından da bahsetti. PlayStation 4 ve Xbox One'daki oyunla ilgili problemler göz önüne alındığında, bu mantıklı bir hareket üzere görünüyor.
Olağan ki, stüdyo planları Control’ün daha da geliştirilmesi üzerine kurmuyor. Control, Remedy Entertainment tarafından son yıllarda geliştirilen dört girişimden yalnızca birincisi. İkincisi, çevrimiçi shooter oyunun devamı olan ve Smilegate'in yepyeni oyununun geliştiricileriyle iş birliği içinde geliştirilen CrossFire X. Tero Virtala'nın ekibi tek oyunculu oyunun imalatından sorumlu ve oyun bu yıl Xbox One'da yayınlanacak. Şimdiye kadar oyunun birinci sunumunu gördük.
Vesair iki girişim hakkında çok daha az şey biliyoruz. 2018'de birincisini duyduk. Stüdyonun resmi web sitesi, geliştiricilerin bir defa daha Unreal Engine 4'ü kullanacağını onaylarken, dördüncü ve son oyun tam bir gizem. Geliştiriciler bize ne olacağını bile söylemediler. Hiç kuşku yok ki hem Vanguard hem de açıklanmayan girişim üretim öncesi aşamaya bile girmedi. Yani oyun hakkında uzun müddet malumat alamayacağız. Şimdilik, bu iki oyundan hangisinin Sam Lake'in çalıştığını merak ediyoruz, zira geliştiriciler Kasım ayında yeni bir senaryo yazdığını belirtti.