Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

CS:GO, 901.000 Anlık Oyuncu Sayısına Ulaştı

CS:GO, 901.000 Anlık Oyuncu Sayısına Ulaştı
0
141

makaleci

FD Üye
Katılım
Ocak 14, 2020
Mesajlar
87,772
Etkileşim
8
Puan
38
Yaş
36
F-D Coin
68
cs-go-901-000-anlik-oyuncu-sayisina-ulasti_1581327773-b.jpg

    Günümüzün en tanınan bir numara şahış oyunlarından birisi olan Counter Strike: Küresel Offensive, kendini geliştirmeye devam ediyor. Birinci olarka 2012 yılında piyasaya sürülen oyun, serinin evvelki oyunlarından kazandığı sadık kitlesini bu oyuna çekmeyi başararak kısa bir mühlet içerisinde süratli bir formda büyümüştü. Oyun kolunun gün geçtikçe gelişmesiyle ortaya çıkan yeni oyunlar, CS:GO'nun oyuncu kaybetmesine sebep olmaya başladı lakin son açıklanana nazaran Steam'de anlık oyuncu rekorunu kırmayı başardı. 

      Steam'in oyunlara dair raporlar yayınladığı istatistikler sahifesinde ki rakamlara nazaran CS:GO, piyasaya sürüldüğü günden itibaren ulaştığı en yüksek anlık oyuncu sayısını ulaştı. Bunun en büyük etkeninin 9 Şubat Pazar günü düzenlenen CS:GO Columbus turnuvası olduğu düşünülüyor. Daha evvelce 2016'da 850.485 olan eş devirli oyuncu rekorunu 901.000'in üzerini çıkarak geliştirdi.
6562-entry-1-1581327773.jpg
    Son vakitlerde ki en yüksek eş vakitli oyuncu sayısına ulaşan Counter Strike: Küresel Offensive, bununla birlikte epey yüksek gelirler elde ediyor. Lakin CS:GO'nun elde ettiği bu eş vakitli oyuncu sayısı ne kadar yüksek görünse de PUBG'nin elde ettiği anlık oyuncu rekorunun yanında pekte yüksek görünmüyor. PUBG, 2018 yılında 3 milyon eş vakitli oyuncu sayısına ulaşarak kırılması sıkıntı bir rekor kırmıştı.

     Piyasaya sürüldükten birkaç yıl sonra derin bir sessizliğe bürünen CS:GO, oyuncu sayısıyla ve elde ettiği gelirle Valve'yi hiçte mutlu etmiyordu. Lakin son yıllarda oyuna gelen grafik güncellemeleri ve 2018 yılında oyunun fiyatsız olarak sunulması oyunun çok süratli bir formda yükselişe geçmesine sebep oldu. Bunun akabinde 2019 yılında oyuna eklenen Battle Pass sistemi oyuncuların nispeten dikkatini çekmeyi başardı. Fakat oyunun bu kadar gelişmesinde ki en büyük etken elbet geçtiğimiz yıllarda Çin'de yayınlanması oldu.
 
858,496Konular
981,666Mesajlar
29,737Kullanıcılar
ey4781Son üye
Üst Alt