Bundan tam iki sene önce 29 Eylül'de oyun dünyası Cuphead ile tanıştı. Aradan geçen iki senelik sürede oyun tam 5 milyon kopya satmayı başardı. Oyunun yapımcısı Studio MDHR, hem oyunun yeni yaşını hem de bu satış rakamını kutlamak adına indirimli satışlara başladı.
Cuphead, sadece tasarımı ile değil mekanikleri ile de dikkat çekmeyi başaran bir oyun. Bölüm tasarımları ve zorlu boss'ları ile dikkat çeken oyun, co-op seçeneği sayesinde de eğlenceli -ve sinir dolu- dakikalar geçirmemizi sağlıyordu.
Öte yandan oyunun asıl dikkat çekici yanının tasarımı olduğu da su götürmez bir gerçek. 1930'ların çizgi filmlerini andıran karakter ve düşman stilleri, animasyonları ile çevre dizaynı oyunu özel yapan detaylar arasında. Bununla birlikte geçtiğimiz günlerde Billboard jazz listesinin tepesine oturmayı başaran müzikleri de unutmamak gerek.
Cuphead, popülaritesi sayesinde bir de Netflix dizisine kavuşacak. Buna ek olarak Tesla CEO'su Elon Musk, oyunun araçlarında oynanabilir hale geleceğini de açıklamıştı.