Orka Holding İdare Konseyi Lideri Süleyman Orakçıoğlu “Ekibimizle 24 saat uyumuyor, dört mevsimi birebir anda yaşıyoruz. Üzerinde güneş batmayan marka olarak, gün bizim için Avustralya’daki mağazamızda başlıyor, Orta Asya’da, Avrupa’da devam ediyor ve Amerika kıtasında bitiyor. Bilhassa erkek hazır giyside tüm dünya markalarını çıkaran İtalya’da, kısa müddette 30 satış noktasına ulaşmayı başardık” dedi.
Dünya moda perakendesinin başkan markalarından olan Damat-Tween, Ekovitrin’in bu yıl 18.sini düzenlediği Milletlerarası Yılın Starları Ödülleri’nde hazır giysi kategorisinde “Yılın En Âlâ Markası” mükafatına layık görüldü.
Türkiye İhracatçılar Meclisi Dış Ticaret Kompleksi’nde düzenlenen merasimle ödül, Damat-Tween markalarını bünyesinde bulunduran Orka Holding’in İdare Konseyi Lideri Süleyman Orakçıoğlu’na verildi. Süleyman Orakçıoğlu mükafatı, Ticaret Bakan Yardımcısı Gonca Yılmaz Batur ve Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Hasan Büyükdede’nin elinden aldı.
“Üzerinde güneş batmayan marka” olarak bilinen Damat-Tween, her yıl ışık süratiyle büyüyor. Damat-Tween ile birlikte D’S Damat markasının da sahibi olan Orka Holding, yurt içi ve yurt dışında 400’e yakın mağazası ile dünya moda perakendesinde kelam sahibi şirketlerden biri durumunda bulunuyor.
Erkek giyside dünya markalarını çıkaran İtalya’da ışık süratiyle büyüdü
Merasimde yaptığı konuşma ile salondan büyük alkış alan Süleyman Orakçıoğlu, şirketlerin sürdürülebilir muvaffakiyetinde insan kaynağının değerine dikkat çekti. Orakçıoğlu “En büyük sermaye, beşeri sermayedir. Buna şahsen şahit oldum. Türkiye’nin en büyük ihracat pazarı olan Avrupa’da, Orka Holding olarak güvenebileceğimiz çok kıymetli insan kaynağına sahibiz. Takımımızla 24 saat uyumuyor, dört mevsimi tıpkı anda yaşıyoruz. Gün bizim için Avustralya’nın başşehri Sidney’deki mağazamızda başlıyor, Orta Asya’da, Avrupa’da devam ediyor ve Amerika kıtasında bitiyor. Mağazalarımızla artık Amerika kıtasında; Kanada, Haiti, Panama ve Brezilya’da da varız. Bilhassa erkek hazır giyside tüm dünya markalarını çıkaran İtalya’da, kısa müddette 30 satış noktasına ulaşma başarısı gösterdik” diye konuştu.
Tacikistan, Angola üzere ülkelerde de mağazalar yolda
Bu yıl yurt içi ve yurt dışı mağaza sayısını eşitleme savı taşıdıklarına da değinen Orakçıoğlu “Yıl sonunda bu gayemizi gerçekleştireceğiz ve toplamda 400 mağazaya ulaşacağız. Son 10 gün içinde Dubai, Özbekistan ve Belçika’da mağazalar açtık, yıl sonuna kadar Tacikistan, Angola üzere ülkeler de yeni mağazalar açacağız. Bölümde 30 yılı aşkın birikimimiz var. Şirketimizin kuruluş evresinde kendi eserlerimizi, kendi markalarımızı ihraç edeceğiz maksadıyla yola çıkmıştık, artık bunu gerçekleştirmenin haklı gururunu yaşıyoruz. Aidiyet duygusu ile hiçbir şeyin tesadüf olmadığına inanıyoruz. Bilhassa yurt dışında bizlerden takviyelerini esirgemeyen konsoloslarımızı, ticaret ateşelerimizi, büyükelçilerimizi yanımızda görmek çok hoş, onlardan büyük güç alıyoruz. Onlara da teşekkürü borç bilirim” dedi.