adanali
FD Üye
- Katılım
- Eki 20, 2019
- Mesajlar
- 2,792
- Etkileşim
- 0
- Puan
- 36
- Yaş
- 36
- Konum
- Adana
- Web sitesi
- bilgilihocam.com
- F-D Coin
- 69
Bir ürün veya bir hizmetin internet üzerinden çeşitli yöntemlerikullanarak potansiyel müşterilerine ulaşıp satışa dönüştürmesine sağlanması denir. Dijital pazarlama konusunda ilk olarak markanızın online İtibarı beli bir seviyeyi ulaştırıp, satışa yönelik uygulamaları gerçekleştirmesi
Dijital pazarlama segmentleri
Arama Motor Pazarlama
Dijital Pazarlama da başarı oranı yakalabilmesi için ilk olarak ilk yapılması gerekeni, web sitenizin tasarımı google gibi arama motorlarına uyumlu olması gerekir. Peki bu uyumluğu sağlayabilmesi için nelere dikkat edilmesi gerekir.
Sosyal Medya Pazarlama
Sosyal Medya kullanırken aklıma gelen facebook ve twitter hesapları en önde sıra almaktadır. Peki ya diğer sosyal kanaların aktif olarak kullanmak markanıza iyi yönde etkiliyebilir mı. Tabi ki cevabı EVET ama size takip eden hedef kitlenizi sizden gelen paylaşımları ilgi alanı içinde olması gerekir. Aksi taktirde sosyal medya skorunuz düşmeyi başlar. Peki tüm sosyal medya aktiviteleriniz kim ölçer?
“Klout” bu sorunu cevabı dır.
Klout nedir. Klout Skoru nasıl artırılabilir?
gerekmektedir.
Bir Marka, Kurum veya Şahıs ile ilgili sosyal medya ortamında ne kadar önemli etkili öğrenmek için üzün bir araştırma gerek olmadan Klout skoru size tüm cevaplar verir. Peki Klout nedir? Klout sosyal ortamındaki Facebook sayfa, Google plus, twitter, Instagaram gibi önemli hesaplarınızın hareketleri ölçer ve karşılıkla değerlendirme puan verir. Konuyu daha Senaryo olarak açıklayalım; Siz facebook profilinizde bir resim eklediniz ve bu resim 15 arkadaşlar tarafından beğenildi ve 3 kişi tarafında paylaşıldı. Aynı resim twitter hesabınızda eklediniz ve twitter takipçiler tarafından favori listesine eklendi ve bazları tarafından retweet edildi. Bu hareket sizin klout puanınıza bir artı etki bırakır ve puanınız artırmayı yardımcı olur. Aynı senaryo ters etki da yaratabilir. Örnek: Eğer bir paylaşmış olan bir resmi kimsenin tarafında beğenilmemesi taktirde klout puanlarınız düşüşe geçer.
Mobil Pazarlama
Eğer dijital pazarlamayı çok önemsiyorsanız, Mobil pazarlama konusunda çok geç kalmamanız gerektiğiniz söyleyelim. Çünkü Akallı telefon kullanıcı sayısı artıkça hedef kitlesi ve Pazar payı sı da büyümeyi devam etmektedir.
Comscore tarafında yapılan bir Global araştırma, mobil pazarın büyümesi gösteren en büyük kaynakları arasında yer almaktadır.
Mobil Cihazları ve Masaüstü Bilgisayarı kullanarak internet kullanımı.
Dijital Pazarlama Uzmanlar tarafından tecih edilen araçlar
Dijital pazarlama segmentleri
Arama Motor Pazarlama
Dijital Pazarlama da başarı oranı yakalabilmesi için ilk olarak ilk yapılması gerekeni, web sitenizin tasarımı google gibi arama motorlarına uyumlu olması gerekir. Peki bu uyumluğu sağlayabilmesi için nelere dikkat edilmesi gerekir.
- Web Sitenin hızlı açılması
- Web site içinde yazılmış olan tüm içeriği ve resimleri başka bir web siteden kopya olmamasına dikkat edilmesine gerekir.
- Web Sitenizin altında bulunan tüm sayfaların bir Başlık ve Açıklama olması
- Web sitenizi devamlı güncellenmesi gerekir.
Sosyal Medya Pazarlama
Sosyal Medya kullanırken aklıma gelen facebook ve twitter hesapları en önde sıra almaktadır. Peki ya diğer sosyal kanaların aktif olarak kullanmak markanıza iyi yönde etkiliyebilir mı. Tabi ki cevabı EVET ama size takip eden hedef kitlenizi sizden gelen paylaşımları ilgi alanı içinde olması gerekir. Aksi taktirde sosyal medya skorunuz düşmeyi başlar. Peki tüm sosyal medya aktiviteleriniz kim ölçer?
“Klout” bu sorunu cevabı dır.
Klout nedir. Klout Skoru nasıl artırılabilir?
gerekmektedir.
Bir Marka, Kurum veya Şahıs ile ilgili sosyal medya ortamında ne kadar önemli etkili öğrenmek için üzün bir araştırma gerek olmadan Klout skoru size tüm cevaplar verir. Peki Klout nedir? Klout sosyal ortamındaki Facebook sayfa, Google plus, twitter, Instagaram gibi önemli hesaplarınızın hareketleri ölçer ve karşılıkla değerlendirme puan verir. Konuyu daha Senaryo olarak açıklayalım; Siz facebook profilinizde bir resim eklediniz ve bu resim 15 arkadaşlar tarafından beğenildi ve 3 kişi tarafında paylaşıldı. Aynı resim twitter hesabınızda eklediniz ve twitter takipçiler tarafından favori listesine eklendi ve bazları tarafından retweet edildi. Bu hareket sizin klout puanınıza bir artı etki bırakır ve puanınız artırmayı yardımcı olur. Aynı senaryo ters etki da yaratabilir. Örnek: Eğer bir paylaşmış olan bir resmi kimsenin tarafında beğenilmemesi taktirde klout puanlarınız düşüşe geçer.
Mobil Pazarlama
Eğer dijital pazarlamayı çok önemsiyorsanız, Mobil pazarlama konusunda çok geç kalmamanız gerektiğiniz söyleyelim. Çünkü Akallı telefon kullanıcı sayısı artıkça hedef kitlesi ve Pazar payı sı da büyümeyi devam etmektedir.
Comscore tarafında yapılan bir Global araştırma, mobil pazarın büyümesi gösteren en büyük kaynakları arasında yer almaktadır.
Mobil Cihazları ve Masaüstü Bilgisayarı kullanarak internet kullanımı.
Dijital Pazarlama Uzmanlar tarafından tecih edilen araçlar
- Google Trends
- Google Keyword Planner
- Ahrefs
- AppAnnie
- Serpstat
- SimilarWeb
- Buzzsumo
- Facebook Audience Insights
- Facebook Ads
- Google Adwords
- Bing Ads
- Appstore Search Ads
- Manychat
- Pushengage
- Leanplum
- Google Analytics
- Facebook Analytics
- Yandex Metrica
- Google Data Studio
- Webris SEO Report Tool
- Color Picker
- Google Analytics URL Builder
- Tag Assistant
- FB Pixel Helper
- Google Tag Manager
- Data Scraper
- Google Analytics Debugger
- pCloud Save
- Bootstrap Studio
- Canva
- Flatpack
- Marvellapp
- Igloo
- Adespresso ads
- Lapa.ninja
- Behnace
- Dribbble
- Unsplash
- Headreach
- Buzzstream
- Pitchbox
- Active Campaign
- pCloud
- Todoist
- Jira
- Confluence
- Evernote
- Slack
- Sumo.com Blog
- Digital marketer
- Webris
- Neil Patel Blog
- Medium
- Search Engine Land
- Ahrefs Blog
- Jon Loomer Blog
- Hubspot Blog
- Content Marketing Institute Blog
- Buffer Blog
- GrooveHQ Blog
- MOZ Blog
- Adespresso Blog