Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Dijital Pazarlama Nedir ve Neden Tercih edilmeli?

Dijital Pazarlama Nedir ve Neden Tercih edilmeli?
0
316

adanali

FD Üye
Katılım
Eki 20, 2019
Mesajlar
2,792
Etkileşim
0
Puan
36
Yaş
36
Konum
Adana
Web sitesi
bilgilihocam.com
F-D Coin
69
Bir ürün veya bir hizmetin internet üzerinden çeşitli yöntemlerikullanarak potansiyel müşterilerine ulaşıp satışa dönüştürmesine sağlanması denir. Dijital pazarlama konusunda ilk olarak markanızın online İtibarı beli bir seviyeyi ulaştırıp, satışa yönelik uygulamaları gerçekleştirmesi

Dijital pazarlama segmentleri

Arama Motor Pazarlama

Dijital Pazarlama da başarı oranı yakalabilmesi için ilk olarak ilk yapılması gerekeni, web sitenizin tasarımı google gibi arama motorlarına uyumlu olması gerekir. Peki bu uyumluğu sağlayabilmesi için nelere dikkat edilmesi gerekir.

  • Web Sitenin hızlı açılması
  • Web site içinde yazılmış olan tüm içeriği ve resimleri başka bir web siteden kopya olmamasına dikkat edilmesine gerekir.
  • Web Sitenizin altında bulunan tüm sayfaların bir Başlık ve Açıklama olması
  • Web sitenizi devamlı güncellenmesi gerekir.

Sosyal Medya Pazarlama

Sosyal Medya kullanırken aklıma gelen facebook ve twitter hesapları en önde sıra almaktadır. Peki ya diğer sosyal kanaların aktif olarak kullanmak markanıza iyi yönde etkiliyebilir mı. Tabi ki cevabı EVET ama size takip eden hedef kitlenizi sizden gelen paylaşımları ilgi alanı içinde olması gerekir. Aksi taktirde sosyal medya skorunuz düşmeyi başlar. Peki tüm sosyal medya aktiviteleriniz kim ölçer?

“Klout” bu sorunu cevabı dır.

Klout nedir. Klout Skoru nasıl artırılabilir?
gerekmektedir.

Bir Marka, Kurum veya Şahıs ile ilgili sosyal medya ortamında ne kadar önemli etkili öğrenmek için üzün bir araştırma gerek olmadan Klout skoru size tüm cevaplar verir. Peki Klout nedir? Klout sosyal ortamındaki Facebook sayfa, Google plus, twitter, Instagaram gibi önemli hesaplarınızın hareketleri ölçer ve karşılıkla değerlendirme puan verir. Konuyu daha Senaryo olarak açıklayalım; Siz facebook profilinizde bir resim eklediniz ve bu resim 15 arkadaşlar tarafından beğenildi ve 3 kişi tarafında paylaşıldı. Aynı resim twitter hesabınızda eklediniz ve twitter takipçiler tarafından favori listesine eklendi ve bazları tarafından retweet edildi. Bu hareket sizin klout puanınıza bir artı etki bırakır ve puanınız artırmayı yardımcı olur. Aynı senaryo ters etki da yaratabilir. Örnek: Eğer bir paylaşmış olan bir resmi kimsenin tarafında beğenilmemesi taktirde klout puanlarınız düşüşe geçer.



Mobil Pazarlama

Eğer dijital pazarlamayı çok önemsiyorsanız, Mobil pazarlama konusunda çok geç kalmamanız gerektiğiniz söyleyelim. Çünkü Akallı telefon kullanıcı sayısı artıkça hedef kitlesi ve Pazar payı sı da büyümeyi devam etmektedir.

Comscore tarafında yapılan bir Global araştırma, mobil pazarın büyümesi gösteren en büyük kaynakları arasında yer almaktadır.

Mobil Cihazları ve Masaüstü Bilgisayarı kullanarak internet kullanımı.

Dijital Pazarlama Uzmanlar tarafından tecih edilen araçlar

  • Google Trends
  • Google Keyword Planner
  • Ahrefs
  • AppAnnie
  • Serpstat
  • SimilarWeb
  • Buzzsumo
  • Facebook Audience Insights
  • Facebook Ads
  • Google Adwords
  • Bing Ads
  • Appstore Search Ads
  • Manychat
  • Pushengage
  • Leanplum
  • Google Analytics
  • Facebook Analytics
  • Yandex Metrica
  • Google Data Studio
  • Webris SEO Report Tool
  • Color Picker
  • Google Analytics URL Builder
  • Tag Assistant
  • FB Pixel Helper
  • Google Tag Manager
  • Data Scraper
  • Google Analytics Debugger
  • Pocket
  • pCloud Save
  • Bootstrap Studio
  • Canva
  • Flatpack
  • Marvellapp
  • Igloo
  • Adespresso ads
  • Lapa.ninja
  • Behnace
  • Dribbble
  • Unsplash
  • Headreach
  • Buzzstream
  • Pitchbox
  • Active Campaign
  • pCloud
  • Todoist
  • Jira
  • Confluence
  • Evernote
  • Slack
  • Sumo.com Blog
  • Digital marketer
  • Webris
  • Neil Patel Blog
  • Medium
  • Search Engine Land
  • Ahrefs Blog
  • Jon Loomer Blog
  • Hubspot Blog
  • Content Marketing Institute Blog
  • Buffer Blog
  • GrooveHQ Blog
  • MOZ Blog
  • Adespresso Blog
 

Similar threads

Bu makalede sizlere dijital pazarlamanın temelleri ile ilgili bilgileri vereceğiz. Dijital pazarlama, özellikle de 2000’li senelerden itibaren gelişim göstermiş ve şu anda gelişmekte olan bir pazarlama stratejisidir. Pazarlama, kişilerin ya da örgütlerin ürün başta olmak üzere hizmet ile...
Cevaplar
0
Görüntüleme
187
Bir dijital pazarlama uzmanı girişimci ya da smb hiç fark etmiyor, sanal ortamda faaliyet gösterenler için birçok kanaldan veri toplama araçları bulunuyor. En basit ve bilinen veri kanallarından bahsetmek gerekirse; Google Analytics, Google Ads, Sosyal medya reklam araçları, E- ticaret siteleri...
Cevaplar
0
Görüntüleme
284
SEO Uzmanı Nedir? SEO uzmanı, web sayfasını tüm arama motorlarına uyumlu hale getirip siteye optimizasyon yapar. Arama sonuçlarının alakalı olmasını sağlar. Olumlu bir kullanıcı deneyimi, artan web sitesi trafiği, olası satış hacmi ve marka bilinirliği artırır ve web sitesinde sayfa...
Cevaplar
0
Görüntüleme
225
Tüm web siteleri bir noktada gelir ve bir süre sonra SEO’ya ihtiyacınız olacaktır. Sayfalarına SEO adımları uygulayarak web siteniz optimize edilecek ve Google’ın sevdiği bir konuma yerleştirilecektir. Bu durumda SEO, yeni bir kullanıcı olarak size geri dönecek ve Google’da daha iyi bir sıralama...
Cevaplar
0
Görüntüleme
168
UTM Nedir? Açılımı 'Urchain Tracking Mode' olan UTM, aslında basit bir koddur. Bu kodu özel bir URL'ye ekleyerek link kaynağı, kampanya adı ve pazarlama aracı izlenebilir. Google Analytics üzerindeki site istatistiklerinde kullanıcıların hangi kampanyadan geldiğini, nasıl geldiğini ve hangi...
Cevaplar
0
Görüntüleme
623
858,461Konular
981,115Mesajlar
29,531Kullanıcılar
LaoTimonSon üye
Üst Alt