Forumda yenilikler devam etmektedir , çalışmalara devam ettiğimiz kısa süre içerisinde güzel bir görünüme sahip olduk daha iyisi için lütfen çalışmaların bitmesini bekleyiniz. Tıkla ve Git
x

Dijital Reklamcılıkta En Fazla Güvenilen Platformlar

Dijital Reklamcılıkta En Fazla Güvenilen Platformlar
0
44

klimaci

FD Üye
Katılım
Ocak 9, 2022
Mesajlar
37,992
Etkileşim
2
Puan
38
Yaş
46
F-D Coin
90
reklamverenler-dijital-reklamlardan-memnun-degil-1632388081.jpg

Bildiğiniz üzere artık binlerce marka, potansiyel müşterilerine dijital reklamlar aracılığıyla ulaşabiliyor. Instagram, YouTube üzere toplumsal medya platformları ve en kıymetlisi Google, bu işin içerisindeki en kilit noktalardan birisi olsa da reklamverenler, katıldıkları son ankette dijital reklamlardan gelen baş karıştırıcı sıkıntılar nedeniyle dijital reklamcılıktan eskisi üzere randıman alamadıklarını belirtti.

Digiday tarafından yürütülen araştırmada reklamverenlere dijital reklam için en çok hangi platformlardan randıman alabildikleri soruldu. Evvelce Google ile baş başa giden YouTube listede hayli geri sıralara düşerken beşerler, şu anda yalnızca çoğunlukla Google'dan mutlu olduklarını, Instagram ve Facebook üzere toplumsal medya platformlarına eskisinden daha çok para harcamak zorunda kaldıklarını lakin yeniden de kâfi randımanı alamadıklarını lisana getirdi.

Platformlar ve reklamverenler ortasındaki itimat münasebetini gösteren tablo:


5fef41a193b0a1d0c104595816c59a7f306d4142.jpeg

Üstte yer verilen tablodan da gördüğünüz üzere reklamverenler, Facebook ve Instagram'da yapılan dijital reklamcılığın gidişatından pek mutlu değiller. Ankete katılanlardan yaklaşık %55'i, bu platformlarda reklam verebilmek için büyük bütçeler ayırmak zorunda kaldıklarını ve verdikleri reklamların yarısından düzgün geri dönüşler alabildiklerini belirtti.

Toplumsal medya platformları ve reklamverenler ortasında yaşanan güvenlik krizi, sürat kesmeden devam edecekmiş üzere görünüyor zira bildiğiniz üzere Apple'ın kullanıcılarının datalarını müdafaaya yönelik inşa ettiği yeni saklılık kuralları, Facebook üzere dev kuruluşların nokta atışı reklamlar yapmasını büyük ölçüde engelliyor.

e5905766413a588475337c10b8f44059622eb1ed.jpeg

Üstte verilen tabloda ise reklamverenlerin Google, Facebook ve Amazon üzere platformlara dijital reklam konusunda ne kadar güvendiğini görebilirsiniz. İki tablo da her ne kadar yalnızca Google'ın aleyhine gözükse de bu tablolar dijital reklamların artık eskisi kadar tesirli olmadığı manasına gelmiyor. Tablolar, platformların kullanıcı bilgilerine eskisi kadar kolay ulaşamadıklarını ve reklamverenlerin nokta atışı yapabilmeleri için farklı araçlara gereksinim duyabileceğini gözler önüne seriyor.


 
858,460Konular
981,099Mesajlar
29,527Kullanıcılar
ConsternatedSon üye
Üst Alt