Gucci, Çin’in ‘Fare Yılını’ Walt Disney’in ikonik Mickey Fare’si ile kutlayacak. Cuma günü online ve mağazalarda satışa sunulacak olan koleksiyon, 25 Ocak’ta başlayacak olan Çin Yeni Yılına adandı. Kıyafet, ayakkabı, deri aksesuarlar, atkılar, takılar ve saatlerin olduğu koleksiyonda, Gucci’nin imzası haline gelen semboller ile Mickey Mouse bir araya geliyor.
Mickey Mouse baskısı ile süslenen Mini GG Supreme kanvas çantasının yanı sıra bej ve kemik rengi kumaşlar, Gucci’nin seksenli yıllardaki vintage tarzına atıfta bulunuyor. İtalyan markanın en ünlü parçalarında karşımıza çıkan Mickey Mouse, eğlenceli ve sevimli bir tarz yaratıyor. Mini sırt çantalarından cüzdanlara, pasaport kılıflarından gitar çantalarına kadar tüm aksesuarlarda bir Disney etkisi söz konusu!
Bu yeni kapsül koleksiyon için özel bir etiket tasarlayan Gucci, ‘Disney x Gucci’ yazılı yeşil etiketler ile canlı renklerde bir sürü kıyafet sunuyor. Bakar motifler, Mickey Mouse figürleri ve göz alıcı desenler; tişörtler, sweatshirtler, elbiseler, kazaklar ve kotları kaplıyor.
Yeni koleksiyonun kampanyası için fotoğrafçı ve direktör Harmony Korine ile bir araya gelen Gucci, Disney x Gucci koleksiyonun yüzü için Ni Ni, Earl Cave ve Zoe Bleu’yu tercih etti. Disneyland’de çekilen kampanya, yeni yıl coşkusunu ve festival ruhunu harmanlıyor.
‘Gucci Pin’ projesinin yeniden kullanıldığı kampanyada, Gucci uygulaması üzerinden Disney x Gucci koleksiyonunun yer aldığı mağazaları görebileceksiniz. İki hafta boyunca satışta olacak olan koleksiyon 28 mağazada göz alıcı süslemeler eşliğinde sunulacak. AR teknolojisini koleksiyon deneyimine ekleyen Gucci, ekranınızda ikonik Mickey Fare kulakları ile selfiler çekmenizi sağlayacak. Aynı deneyimi mağazalarda da uygulayan Gucci, teknoloji ve modayı buluşturma konusunda oldukça tecrübeli!