İnternet ve dijital irtibat teknolojileri, her şeyi değiştirdiği üzere pazarlamanın yol ve metotlarını de kökten değiştirdi. Yeniliklere ayak uydurabilen, daima kendini geliştirebilen beşerler her alanda kazanmaya, başkaları ise ne yazık ki kaybetmeye devam ediyor. Klasik pazarlama sistemlerinin döngüsünde beyhude vakit öğütenler ile yeni pazarlama modelini fark ederek bu yeni oyunu kuralına nazaran oynayanlar ortasında uçurumlar var. Yeni pazarlama modeli hakkında birçok şifrelere yer veren Dr. Adem İriç’in yeni kitabı seçkin kitapçılarda bulunabiliyor.
Yeni kitabı hakkında bilgi veren İriç, “İki yıl süren ağır ve yorucu çalışmanın eseri olarak ortaya çıktı. Ticaret, danışmanlık ve eğitim düzleminde elde ettiklerim, pazarlama ve bağlantı alanlarındaki tezlerim, makalelerim, araştırmalarım bir yana, kitabı hazırlarken çok sayıda yerli ve yabancı kuramcıların görüşlerini içeren yazılar okudum, binlerce sayfa literatür taraması yaptım. Burada yazdıklarım her dal için geçerli lakin ben somut örnek olması bağlamında daha çok genelde hizmet kesimini, özelde ise eğitim bölümünü ele aldım” formunda konuştu.
‘Pazarlamanın Şifreleri’ kitabı EMEK Dağıtım, KİDA Dağıtım, D&R, Kidega, Kitao Müptelası, Babil, Kitapseç, Trendyol, Çiçeksepeti, İdefix, Prefix, Pegem, Kitap ambarı, Kitap burada, Ekin Yayınevi, BKM Kitap, Hepsiburada, Garanti kitap, Amazon Amerika, Amazon Türkiye, ilknokta, Halk kitapevi, Derya yayınevi, Kitap sihirbazı, Perpa Kitap, Kitapzen, Okuyanboğa, Kitapkoala, Sözcü Kitapevi, Kitabınabak, Kırmızı Kedi, Kitapambarı, Kitapburada, Kitapsahaf, Palme, N11 ve Türkiye geneli birçok kitapçıda satışa sunuldu.
Kaynak: (BYZHA) - Beyaz Haber Ajansı